Feedback

Volvo D4 Drive-E de 181 CP devine primul motor din segmentul său cu emisii de sub 100 g/km

Publicat Vineri, 25.10.2013
de Bogdan Mirică
Comenteaza 2
Volvo D4 Drive-E de 181 CP devine primul motor din segmentul său cu emisii de sub 100 g/km - Poza 1
Volvo şi noul său motor D4 Drive-E (181 de cai putere) se bucură de cea mai bună eficienţă din segmentul D premium, fiind primul propulsor cu emisii de sub 100 g/km.

Urmareste Automarket
Volvo răstoarnă supremaţia BMW pe segmentul motoarelor diesel cu patru cilindri în segmentul premium. Cel puţin la capitolul eficienţă. Cu noul motor de 2.0 litri şi 181 de cai putere, suedezii reuşesc un consum şi performanţe mai bune decât rivalii lor germani, văzuţi până acum ca un etalon.

Dieselul scandinav, recunoscut în gamă după indicativul D4, introduce o nou logo al eficienţei în gama Volvo, Drive-E, definit prin prezenţa sistemului de injecţie i-ART. Aşadar, pe viitor, toate modelele echipate cu motoare care beneficiază de injecţia i-ART vor fi etichetate Drive-E.

Esential 99 g/km oferă motorul D4 Drive-E de 181 de cai putere, instalat pe Volvo V60.
3.8 litri la 100 de km consumă în medie noul motor Volvo D4 de 2.0 litri.
149 g/km emite noul „benzinar” T6 de 306 cai putere, oferind un raport de doi cai putere per gram de CO2.
6.4 litri/100 de km consumă unitatea pe benzină T6, de 306 cai putere.
Noul D4 Drive-E impresionează prin consumul redus de carburant, doar 3.8 litri/100 de kilometri, dar şi prin emisiile extrem de reduse. Potrivit Volvo, unitatea este singura din segmentul premium, cu asemenea putere, capabilă să spargă bariera de 100 de g/km. Noi ne-am convins de consumul redus al dieselului după ce am testat maşina în cadru organizat, la Nisa, luna trecută.

Volvo V60 D4 Drive-E - test drive

Mai exact, dieselul poate garanta emisii de 99 g/km pentru modelul V60, chiar şi atunci când maşina este echipată cu jante de 17 inch. Totul mulţumită injecţiei inteligente i-ART, care oferă feedback pentru fiecare injector în parte, ajutând astfel la o dozare eficientă a combustibilului.

T6 BENZINĂ, LA FEL DE PERFORMANT

Nu doar noul D4 Drive-E dă dovadă de eficienţă record. Volvo susţine că şi proaspăt introdusul motor pe benzină T6, de 306 cai putere, poate fi eficient, şi demonstrează asta cu o medie oficială de numai 6.4 litri/100 de kilometri.

Emisiile sunt şi ele extrem de reduse pentru un propulsor de peste 300 de cai putere: doar 149 g/km. Atunci când este instalat pe modelul S60, motorul oferă doi cai putere per gram de CO2 emis, cel mai bun raport din segmentul D premium.


Comentarii (2)

  • Si "sfarsitul dieselului" cum ramane? :)
    17 1
  • asa da , bia astept sa pun mana pe noul meu v60
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru