Producătorul auto suedez, deținut de compania chineză Geely, a declarat că a început să retragă din portofoliul său din SUA modelele sedan și break, din cauza scăderii interesului. Volvo este unul dintre cei mai expuși producători auto la creșterea tarifelor, întrucât majoritatea vehiculelor sale sunt fabricate în Europa sau China.
Taxele vamale impuse pe 1 aprilie pentru vehiculele produse în afara Statelor Unite au făcut ca piața americană să devină mai dificilă pentru mărcile străine. Tarifele SUA sunt de 27.5% pentru mașinile fabricate în Europa și de peste 100% pentru importurile din China, forțând producătorii auto să-și regândească strategiile de produs.
De exemplu, până acum, Aston Martin a limitat exporturile către SUA, iar Nissan a suspendat producția din SUA destinată pieței canadiene.
Volvo va vinde acum doar aproximativ jumătate din gama sa globală de 13 modele pe piața americană. Cu excepția modelului V60, compania va comercializa exclusiv SUV-uri în SUA.
La nivel global, Volvo renunță și la unul dintre ultimele sale breakuri rămase, modelul V90, pe fondul scăderii cererii.De amintit faptul că, recent, producătorul suedez a oprit temporar vânzarea modelului electric EX40, care este fabricat în Europa. Totuși, se pare că vânzările vor fi reluate în curând.
via Reuters
FACUTE PUBLICE cele 2 minute si 53 secunde esentiale ale inregistrarii din dosarul Epstein, musai ca Donald Trump o sa fie docilizat suficient astfel incat cepul comercial o fie pus pe seama unei regretabile erori de traducere din engleza in franceza/germana.
Orice constructor serios încă oferă break-uri, Volvo, care s-a consacrat cu acest tip de caroserie, nu mai face, deștepți tare chinezii, pardon, suedezii, cred ca e de la exclusivism, cât mai puține caroserii înseamnă mai mult premium, pe principiul " less is more " .
De mentionat ca Volvo XC60 PHEV e cel mai bine vandut PHEV in....fix Germanica, deci la nemti acasa.
Eu nu am break si nici nu voi lua NICIODATA. Am mers pe SUV de la Volvo si sunt foarte incantat. XC60 si XC90 isi fac treaba foarte bine, siguranta buna, spatiu, confort, tot ce trebuie.
Pentru Volvo principala piata ramane Europa.
Pentru BMW e China si statele.
Asa cum Volvo s-a consacrat cu break, de ceva ani clientii au ales SUV ca variante preferate: XC60, XC40, XC90. Nu trebuie sa te agati cu dintii de un model sau motor.
Volvo a avut cele mai fiabile motoare diesel: 2,4 5 cilindri si totusi a renuntat la ele desi se vindeau super bine. Au preferat sa imputa mai putin pentru binele omenirii.
Oare au facut ca au zis chinezii ca vor mai putini bani din vanzarile de diesel?
Dai dovada ca meriti BMW diesel, pentru ca esti cocalar.
EX90 se vinde mai putin bine pentru ca nici nu se poate produce: tarifele au afectat si piata pentru componente, nu doar pentru masini.
BMW nu vind nici ei prea bine comparativ cu alti ani.
Ce se vand bine? Toate troacele obosite diesel din Germania catre Romania.
De ce? Pentru ca ei vor sa scape de ele si gasesc papagalii care sa le cumpere.
Cum se simte caldura combinata cu putoare de diesel Dorele?