Această scădere marchează o nouă scădere lunară consecutivă pentru producătorul auto cu sediul în Suedia, deținut majoritar de compania chineză Geely.
Vehiculele electrice au continuat să afecteze performanța generală. Vânzările de vehicule complet electrice au scăzut cu 26%, până la 10.511 unități, în timp ce livrările de modele hibride plug-in au scăzut cu 21%, ajungând la 11.461 de unități.
În total, modelele electrificate au reprezentat 45% din vânzările totale din luna trecută, comparativ cu 51% în iulie 2024.

Cel mai bine vândut model al companiei a rămas XC60, cu 16.813 unități vândute, în creștere față de 15.577 anul trecut. Modelul XC40/EX40 a urmat cu 12.087 unități, în scădere față de 13.818, iar vânzările XC90 au scăzut la 7.266 de unități, de la 8.146.
Aceste cifre recente prelungesc o tendință descendentă observată pe tot parcursul anului. În iunie, vânzările globale ale Volvo au scăzut cu 12%, până la 62.858 de vehicule.
Scăderi similare au fost înregistrate și în lunile mai și aprilie, ambele cu scăderi de 12% și, respectiv, 11%.
Vânzările din martie au scăzut cu 10%, până la 70.737 de unități.via Volvo











Nu-mi vine a crede.....
Sunt precum la dentist.
Identific o posibila cauza pentru acest colaps al Volvo:
au persistat prosteste in mentinerea Vmax la 180 km/h a produselor sale, in loc sa coboare TopSpeed-ul la o valoare aflata in deplina armonie cu nevoile actuale ale Terrei, cu mare indulgenta 80-90 km/h.
....Ce sa faci, clientul de Volvo e sofisticat, n-are cum sa nu sanctioneze lipsa cronica de empatie a Volvo la nevoile stringente ale Terrei.
Vezi-ți de motoarele tale dragi Dci de Logan, după care plângi că nu mai sunt în oferta Dacia și lasă datul cu părerea despre Volvo, o marcă pe care nu poți s-o înțelegi, precum nici să o cumperi vreodată. Poate la mâna a patra și cu DPF off.
Pan' la urma ramane uriasul meu privilegiu de a fi pus la punct de catre un contemporan care poseda considerabil mai multe clase decat trenul.
Am asimilat, Volvo World reprezinta un teritoriu inaccesibil multora, din simplul fapt ca-i un brand ramas cantonat in propria sa complexitate.
P.S. Asa-mi trebuie, asa se-ntampla cu toti aceia care-și bagă nasul acolo unde nu le fierbe oala.....
Schimbarea (în bine) e în tine...
Nu au cum și nici nu vor fi lăsați de proprietari sa concureze cu chinezii, este că și un Bjorn Borg ar înota cu Popovici 100m și și-ar propune să-l învinga!
Din păcate este trust si nasol, tot mai nasol.
Dispar fabrici, joburi… samd!!!