Constructorul suedez, deținut de grupul chinez Geely, a confirmat că va folosi mai multe componente produse de marca asiatică pentru viitoarele sale modele. Mai exact, viitoarele modele Volvo vor primi mai multe componente software și hardware din partea mărcii chineze cu scopul de a mări marja de profit a mărcii scandinave.
Cea mai importantă schimbare în acest sens va fi un sistem software nou, dezvoltat de Geely, care va fi prezent mai ales la modelele cu motor hibrid plug-in. Volvo spune despre această abordare că va contribui la o reducere de până la 1.9 miliarde de dolari a cheltuielilor. Mai mult, marca suedeză și-a propus o marjă de profit de peste 8% de a fi atinsă în anii următori.
În ultimele 10 luni, Volvo a vândut 574.749 de mașini noi la nivel mondial, mai puține cu 8% față de același interval din 2024. Recent, marca suedeză a amânat planurile sale de electrificare și se va concentra mai mult asupra unor modele noi cu motoare hibride plug-in.
via Automotive News Europe (înreg.)










Vezi ca Volvo are pe XC90 T8 un amarat de 2.0 + electric care e mai puternic decat 3.0+electric oferit de BMW pe X5 PHEV.
Se pare ca ce ofera BYD pe REEV cu 1.5 bate multe germane.
Trezirea ca muriti prosti.
https://autolatest.ro/stiri/noul-mercedes-cla-are-toate-motorizarile-100-chinezesti-fiind-produse-de-catre-geely-lyncco/
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_B38_engine
BMW echipeaza modele cu 1.5 benzina inca din 2013, dar asta nu deranjeaza pe nimeni :))
VAG are 1.4 benzina pe Passat, dar nu e problema.
Marea problema e ca Volvo aduce 1.5 + electric....
Dar sa stii ca si Volvo are 1.5 PHEV demultisor pe XC40 si vinde bine modelul.
E in top 10 in UK, desi nu vezi vreun model BMW, Mercedes sau Audi in top 10 cele mai vandute in Anglia:
https://www.topgear.com/car-news/list/here-are-uks-best-selling-cars-2025-so-far
1. Sa ai mai putine motorizari in gama inseamna sa le poti face mai bine, mai fiabile si mai profitabile.
2. Clientii Volvo nu sunt interesati de motorizari, ci de siguranta, fiabilitate, confort.
Deci nu vad care e problema ta cu cei de la Volvo.
BMW la pol opus promoveaza agresivitate, marlanie, drift.
Cel mai scazut IQ il au posesorii de BMW.
Cele mai multe daune la le are BMW ca marca peste tot in lume.
Deci cu ce va ajuta motorizarile alea multe daca voi sunteti prosti si sariti repede la bataie? :))
Cati cai ai tarane pe Seria 5?
Stii cati cai are un T8 de la Volvo, fara sa le faca reclama cu drift si liniute?
Sa te lauzi cu multe motoare si ca faci masini stabile, dar sa ai cea mai mare rata de accidente, asta inseamna sa faci afaceri.
Logica de meltean obositi: iau BMW ca e stabila si sunt sofer bun. Rezultatele: 80% din BMW-urile din Romania au cel putin o dauna la activ. Cele mai avariate masini in Anglia sunt BMW.
Deci cum sunt cele mai bune, dar cele mai avariate???
Tu si neuronii tai.
https://www.motorbiscuit.com/bmw-drivers-1-most-stupid-psychopathic-studies/
De la AI citire, sper sa poti traduce in romana:
Common perceptions of Volvo drivers include:
1. Courteous and Polite: They are often seen as drivers who use their turn signals properly and are willing to let other cars merge into traffic.
2. Safe and Sensible: The stereotype is closely linked to Volvo's brand identity, which is heavily focused on safety. Drivers are assumed to be practical, responsible, and risk-averse.
3. Family-Oriented or "Settled Down": Especially for those driving the brand's popular wagons and SUVs (like the XC90), the association is often with responsible parents or families.
4. Well-educated and Modest: Drivers are sometimes stereotyped as being well-off but not feeling the need to show off their wealth, preferring understated quality and safety over flashy performance cars like BMWs or Mercedes.
Deci Volvo e la pol opus BMW. Se adreseaza altor clienti marcile. Una e pentru luminati si familisti, alta pentru cocalari obositi, aroganti si marlani ordinari care nu respecta regulile, parcheaza ca prostii, conduc ca retarzii.
Prefer un motor fiabil, decat unul prost.
Ia sa vedem si o dovada ca sunteti prosti, ceva practic:
https://www.motortrader.com/motor-trader-news/automotive-news/rac-warranty-reveals-largest-claim-paid-2024-22-01-2025
Deci cel mai mare claim platit de o asigurare in Anglia a fost pentru inlocuirea unui motor de Bemve': "£26,233 claim for a replacement engine and related items on a 2016 BMW was the largest claim paid out by RAC Warranty last year."
Alte comentarii despre Volvo?
https://cautimasina.ro/articole/5-motoare-proaste-de-bmw-din-2022
"5 motoare de la BMW cărora le-ar sta mai bine într-o groapă de gunoi decât sub capotă"
Hai ca poti mai mult.
Tu banuiesc ca ai pe troaca faimosul Turbo Diesel N47 de 2.0 litri :))
P.S. ca sa nu le mai dai la altii apa la moara despre cat sunteti de prosti, voi astia cu BMW, mai bine comentezi doar la stirile despre BMW, lasa Volvo ca sunt chinezarii pentru altii mai educati.
Comentariul lui @alex se referea la 1.5 turbo chinezești, de pe mărcile chinezești, nu de pe Volvo, după creierul tău panne, Bmw și Mercedes au doar 1.5 turbo, de vreme ce tot rupi tastatura cu linkuri în acest sens .
N47 este ok dacă este întreținut, dacă schimbi uleiul la 30k, așa cum nu înțeleg de ce recomandă producătorul, chiar și la motor nou, atunci apar probleme .
Ti-am mai spus, este suficient un nume, nu te mai multiplica .
Ia zi cati cai are BMW seria 5 diesel 2.0???
Undeva pe la 182 CP cumva?
Pai eu am pe XC90 T8 407 CP.
Cand te fac o liniuta? :))
Sa stii ca am mai intalnit smenari ca tine care faceau naveta cu BMW cate 4 mile pe zi si in concediu plecau o data la 5 ani.
Mai lasati impressile astea de cunoscatori ca sunteti praf.
La Volvo se schimba uleiul tot la 30000 km si rezista.
Vezi ca viata bate reclama facuta de BMW: si motoare praf si masini varza.
https://piataauto.md/Stiri/2025/10/VIDEO-Un-dealer-a-incercat-sa-demonstreze-ca-un-Lixiang-L9-chinezesc-poate-parcurge-1000000-km-insa-masina-a-cedat-complet-la-307000-km/
https://en.wikipedia.org/wiki/Maextro_S800
Nava amiral de 5.5m 2.7 tone cu 1.5 turbo ca generator ce-i drept dar tot 1.5 ramane.
În rest, mai spune si tu ceva de Volvo, ca ăsta e subiectul, EX90 tot așa, rupe vânzările ? Cateva mii de exemplare, ca atât au vândut, au rupt reprezentantele cu jde mii de erori, de doi ani tot se luptă cu ele, electric cu puține componente, fiabilitate pe pâine la doar 100k+ euro, Volvo domina topurile de fiabilitate de mulți ani, dar mereu e sub Bmw, nu știu cum se face, fiabil doar in topurile lui Mihai .
So boring.
Ai ramas restant cu niste intrebari pe care le tot ocolesti:
Cati cai putere ai pe troaca?
Eu am 407 la Volvo, dar nu ma dau smecher, nu fac liniute, dau PRIORITATE la altii, parchez corect si nu fac drift prin giratoriu.
Deci?
De ce tot sariti la Volvo cand e o marca ok care nu a umblat cu mizerii ca BMW, care investeste in siguranta, nu in reclame la agresivitate.
Sunteti cam prosti ca aparari marlania.
Eu am schimbat uleiul la Volvo la 25-30000km, cum recomanda Volvo. Am mers multi km fara probleme. Deci iar aperi o marca ce recomanda shimbul de ulei la 30000km dar se strica motorul daca nu faci asa?
Ce firma e asta???