Feedback

Volvo XC90 T8 Twin Engine, revizuit pentru a consuma doar 2.1 litri/100 de kilometri

Publicat Joi, 30.04.2015
de Bogdan Mirică
Comenteaza 12
Volvo XC90 T8 Twin Engine, revizuit pentru a consuma doar 2.1 litri/100 de kilometri - Poza 1
Volvo XC90 T8 Twin Engine, revizuit pentru a consuma doar 2.1 litri/100 de kilometri - Poza 2
Volvo XC90 T8 Twin Engine, revizuit pentru a consuma doar 2.1 litri/100 de kilometri - Poza 3
Volvo XC90 T8 Twin Engine, revizuit pentru a consuma doar 2.1 litri/100 de kilometri - Poza 4
Volvo XC90 T8 Twin Engine, revizuit pentru a consuma doar 2.1 litri/100 de kilometri - Poza 5
Volvo XC90 T8 Twin Engine, revizuit pentru a consuma doar 2.1 litri/100 de kilometri - Poza 6
Volvo a anunţat că a revizuit versiunea hibridă T8 Twin Engine a SUV-ului XC90. Aceasta oferă acum performanţe mai bune.

Dezvăluit în toamna anului trecut, Volvo XC90 continuă să îşi îmbunătăţească oferta pentru publicul european. Constructorul nordic a finalizat o serie de modificări pentru versiunea T8 Twin Engine, opţiunea hibridă din gama navei amiral.

Descris de producătorul suedez ca fiind ”cel mai puternic şi mai eficient SUV din segmentul premium”, noul XC90 T8 Twin Engine beneficiază de 407 cai putere şi 640 de Nm.

Resursele rezultă din combinarea unui agregat electric de 87 de cai cu un motor convenţional Drive-E cu doar patru cilindri, care dezvoltă 320 de cai putere. Revizuirea ansamblului de propulsie ajută SUV-ul să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 5.6 secunde, un timp cu 0.3 secunde mai rapid decât cel anunţat iniţial, în toamna anului trecut.

Autonomia pur electrică însumează doar 43 de kilometri.

Esential 2.1 litri/100 de kilometri este consumul mediu al noului Volvo XC90.
5.6 secunde sunt necesare pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h.
Îmbunătăţiri considerabile şi la capitolul eficienţă, unde XC90 T8 Twin Engine promite un consum mediu de numai 2.1 litri/100 de kilometri. Emisiile au scăzut şi ele până la 49 de g/km. Pentru cei care îşi doresc o utilizare preponderent electrică, este bine de ştiut că Volvo XC90 T8 Twin Engine poate rula fără emisii pe o distanţă de 43 de kilometri.

E nevoie doar de selectarea modului Pure Electric, unul dintre cele cinci moduri diferite de rulare: Hybrid Mode, Power Mode, AWD Mode şi Save Mode.

Preţuri Volvo XC90 pe piaţa din România

Versiunea îmbunătăţită a hibridului Volvo XC90 Twin Engine va fi disponibilă pe piaţa europeană începând cu această toamnă.


Comentarii (12)

  • Cred ca deja s-a mers prea departe cu consumurile astea oficiale, iar clientii ( de masini noi ) sunt mintiti in fata si indusi in eroare. Probabil consumul asta este atins in prima suta de km cu bateriile pline cand motorul electric face aprope toata treaba, iar motorul termic ajuta eventul masina la acceleratii si sa atinga viteze ceva mai mari decat in modul full electric. In rest cum o masina de 2t si cu motor de 320cp poate consuma doar 2l/suta dupa ce s-au dus bateriile mai ales pe autostrada la viteze de 130-140km/h?
    18 12
  • @jean

    in primul rand ca electricele AJUTA termicul in momentul accelerarii sau viteze mici (cand termicul se opreste). La mers constant termicul isi intra in rol iar acumulatorii se incarca. Apropos de asta NICIODATA bateriile nu sunt pe ZERO. Din soft, masina nu te lasa sa le epuizezi. La viteze mari in functie de gradul de incarcare a acumulatorilor sistemul este pe termic ori binar.

    dar cum consumul este declarat dupa un standard e de bun simt sa lasam la o parte faza cu minciuna. Cifrele (asa cum scrie in orice manual al masinii) nu pot fi cele reale pentru ca sunt rezultatele unui sistem STANDARDIZAT, iar ele, cifrele, au un rol informativ si, mai ales, COMPARATIV. Si mai adauga ei acolo: consumul poate varia in functie de stilul de condus, conditiile meteo sau trafic. Sunt acoperiti, nu?

    Dar da, poti vorbi despre minciuna, mai precis de inducere in eroare, atat timp cat informatia este incompleta sau ascunsa.
    18 12
  • SUV,2 tone,400hp consum 2 la suta....ar fi visul oricui(probabil)
    nu ma indoiesc de capacitatile ingineresti de care Volvo da dovada.....insa aceste consumuri nu se vor scoate in viata de zi cu zi....
    e o minciuna......ar trebui facut ceva in privinta acestei metode de marketing...
    pornesti pe electric si dupa 40 de kilometri intra in functiune motorul de 2 litri......care montat pe 2 tone de fier,plastic si cauciuc nu are cum sa consume doar 2 litri pt. urmatori 60 de kilometri.....
    in plus de asta autonomia electrica de 43 de kilometri se transforma in 25-30 reali in conditi de oras in viata de zi cu zi........deci deja din start exista dubii despre consumul acestei masini......vom vedea cand vor incepe testele reale de consum....din partea publicatiilor straine.....
    pot spune de pe acuma ca consumul acestei versiuni(T8) in prima suta de kilometri e de minim 4%.....vom vedea.....
    11 8
  • @vianu In primul rand este o mare MINCIUNA consumurile astea oficiale, tu mergi cu masina printr-un laborator pe banda sau pe sosea? In al doilea rand, din cate stiu eu bateriile se incarca in momentul franarii, iar daca rulezi pe autostrada cu bateriile aproape goale maisna consuma in plus sa incarce bateriile? Deci consuma mai mult decat o masina conventionala,un fel de "ce iei pe mere dai pe pere".
    4 5
  • totusi, la ce foloseste un suv?!
    doar pt a arata ca un taran in oras(si in general)?
    1 1
  • Pai asta cu prima sute de km depinde. Daca mergi mai mult in oras la viteze mici, atunci da, dar daca mergi extraurban la viteze mai mari, sau chiar pe autostrada, atunci pa si pussy. Oricum sub 5 la suta in prima suta de kilometri nu scoate sigur. Dupa prima suta o sa consume si 10 sau mai mult in functie de stilul si mediul in care este condusa masina. Si da Vianule, consumul oficial este o minciuna. O mare minciuna. O fi ele teste standardizate, dar ar putea fi concepute in asa fel incat sa se apropie mai mult de realitate. Testele standardizate din prezent sub complet SF. Na-u nici o legatura cu realitatea, si de aceea sub inutile. Faptul ca ai teste standardizate, nu inseamna ca trebuie sa le faci rupte de realitate. Cum explici ca in America, aceleasi masini care sunt vandute si in Europa, au consumuri oficiale mai mari decat cele oficiale in Europa. Simplu, testele lor sunt mai realiste. Asa ca sa nu ne mai tragem pe cur cu testele. Sunt niste minciuni gogonate si acceptate, special concepute pentru a reflecta un consum in conditii de laborator, care este si va fi intotdeauna complet irelevant in viata reala, deci sunt si inutile!
    2 1
  • Am auzit ca in 2020 se inventeaza un SUV TEDEI care iti pompeaza 2 litrii in rezervor la fiecare suta de km parcursi. :))
    4 1
  • fraierul
    A înebunit lupul. Şi dacă mai este şi chinez..... În rest mergea mai bine pe 1 aprilie.
    0 3
  • - intotdeauna o masina de 2t va consuma mai mult decat una de 1t
    - producatorii dau doar consumuri nu si randamentul, de ce oare?
    - pt. a merge la mall un suv este complet inutil, asta daca nu cumva faci parte din lumea buna care face un sport din a parca masina pe cat mai multe locuri posibile
    - daca-ti permiti un suv de 60k atunci ar trebui sa-ti pemiti si un smart de 15, situatie in care ce logica mai are hibridul?
    - cu toate acestea astfel de masini au inceput sa se fabrice in draci, ceea ce spune multe despre mentalitatea cumparatorului, respectiv i se rupe ca in realitate consuma cat p..a lui mos marcu, ocupa de trei ori mai mult asfalt sau ca are cinci vaci in masina (pielea) , cel putin pe hartie este ecologist model si contribuie la conservarea planetei, pun pariu ca duminica isi ia bicicleta de 5000 euro si se plimba pe drumurile publice injurandu-i pe nesimtitii de soferi care nu-l depasesc pe cealalta banda ca pe orice alt autovehicul.
    6 2
  • @jean...in comparatie cu tine eu vorbesc din propria experienta. Stiu foarte bine cum functioneaza un hibrid. Printre altele incarcarea acumulatorilor se face si atunci cand nu se mai accelereaza (sau nu atingi acceleratia). Inertia joaca un rol in acest caz si ca si efect secundar frana de motor e mult mai prezenta. In fine...hibridul (acum) este la nivelul de consum al unui diesel. Cat despre ce dau pe mere iau pe pere...te intreb daca un consum real al unui hibrid de 136CP cu 4,3% dupa 25.000km te aranjeaza.

    @sam93...nu insemna ca nu imi pot explica situatia fara sa-mi sara mustaru'. SI da, tre' sa fii analfabet si sa te fii nascut ieri daca, totusi, le crezi datele oficiale de consum. Eu vad altfel lucrurile. Cifrele ma ajuta sa compar diverse modele si sa-mi fac o idee despre eficienta unei motorizari. Dupa aia adaugi procentele REALE functie de provenienta producatorului (mai mult la europeni si mai putin la asiatici). Si nu, nu sunt inutile daca nu vezi imaginea de ansamblu.
    6 2
  • @Vianu bineinteles ca nu sunt inutile, unde mai pui ca anumiti producatori specifica niste consumuri destul de apropiate de realitate.
    Consumuri reale oricum n-o sa-ti dea nimeni, ca n-are nimeni vreme sa plimbe masinile prin Bucuresti unde consumul poate fi mai mare decat intr-un orasel din Italia, de exemplu, iar tu, cand o sa ajungi cu masina in Bucuresti, o sa fii socat ca ai un consum cu 2 litri in plus. Si da, cum zici... trebuie sa te fi nascut ieri ca sa iti pui bazele in aceste cifre. Ia masina, fa un test drive, informeaza-te !

    Si @Sam dragule, prea-iubitul tau SRT Matza-iadului, are un consum oficial, in SUA, cu vreo 5 litri mai mic decat consumul real.
    Cum comentati ?
    4 1
  • mariusxc90t8
    consum real 11l 100km facuti in regim de autostrada si oras procente egale
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru