Ştiri despre BMW
-
Constructorul german de automobile pregătește o expoziție specială, chiar la muzeul mărcii din Munchen, pentru a marca 50 de ani împliniți de colecția BMW Art Cars, dar și de modelul Seria 3. (Miercuri, 18 Iunie)
-
Tunerul Mansory a dezvoltat un pachet de modificări pentru noul BMW M5. Sistem de propulsie plug-in hybrid oferă acum 850 de cai putere, iar exteriorul a primit o serie de componente din fibră de carbon. (Duminica, 15 Iunie)
-
În data de 14 iunie, România va fi gazda turneului BMW Golf Cup, o competiție dedicată amatorilor, cu o tradiție de peste 40 de ani. Un exemplar i4 va fi oferit ca premiu celui care va realiza primul "hole-in-one" al turneului. (Joi, 12 Iunie)
-
Constructorul german de automobile a operat o serie de modificări în gama SUV-ului electrificat XM. Portofoliul include acum doar două versiuni, iar clienții pot opta pentru o culoare exterioară nouă. (Joi, 12 Iunie)
-
Potrivit celor mai recente cifre de vânzări, BMW Seria 5 s-a impus categoric în fața rivalilor de la Mercedes-Benz și Audi, în primele patru luni ale anului. De asemenea, peste 60% dintre clienți au optat pentru versiunea Touring. (Miercuri, 04 Iunie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
e o parere personala, insa motorul asta mergea pe un serie 1 ca sa ma plimb prin oras, ca sa il numim premium, nu pe x1, de la care as avea probabil pretentia sa depaseasca fara probleme pe drumuri de munte, in mijlocul iernii, cu 4 persoane si echipament de ski in el. nu de alta, dar ix35 iti ofera vreo 180 de cai la jumatate de pret.
deci la performate 5 stele la 143 de cai la un break premium ... scartaie.
la pret de asemenea, e extrem de scumpa pentru ce ofera.
iar interiorul e frumos numai cu optionale de 16000 (la o masina de 28 pui optionale de 16 mii ????), daca nu pui pe el arata cam rau ... chiar neplacut.
Se putea curata masina de praf si nu ma interes amprentele de pe mobil
Nu ne-a placut
Preţ de achiziţie
Ghinion de nesansa, BMW nu este pentru toti
Nu mai compara te rog X1 cu IX35. Nu au nicio treaba unul cu celalalt.
Vorbim de premium cu marca de volum.
Oricum, cred ca sprintul lui X1 este mai rapid decat cel al IX35 cu toti 180 de cai ai lui.
IX are avantajele lui, dar nu poate fi comparat cu X1.
Însă îl voi compara cu un A4 Allroad facelift care în opinia mea arată mult mai masculin, mai agresiv şi dinamic. Aş alege clar un Allroad, X1 fiind mai potrivit pentru tinere domniţe sau mame mai de fiţe.
Recunosc meritele Audi la dezvoltarea sistemelor 4x4 pentru turisme, dar - comparativ cu X-Drive-ul - au ramas putin in urma dpdv al performantelor pe asfalt; quattro-ul lui Audi porneste de la o tractiune fata, pe cand x-drive-ul de la BMW porneste de la o tractiune spate -> solicitari mai mici pe directia masinii si comportament mai sportiv. Asta ca sa nu vorbesc de diferenta nejustificata de pret intre A4 Allroad si X1.
Oricum niciunul dintre cei doi producatori nu are vreun model capabil in afara asfaltului, dar parca X1 se descurca cel mai bine dintre toate (e usor, relativ scurt si cu motorizari puternice). De la Audi, cel mai capabil in afara asfaltului mi se pare a fi prima generatie de A6 Allroad (C6).