Ştiri despre Dacia
-
Echipa Dacia Sandriders se află în România pentru un eveniment off-road care se desfășoară pe cel mai înalt drum montan din țară: Transalpina. Traseul a fost parcurs cu un Duster Adventure, modificat special pentru această provocare. (Miercuri, 07 Mai)
-
Dacia a tins o bornă importantă de producție la uzina de la Mioveni, acolo unde tocmai a fost asamblată mașina cu numărul 8 milioane. Este vorba despre un exemplar Bigster, finisat în nuanța exterioară Albastru Indigo. (Marti, 29 Aprilie)
-
Constructorul de la Mioveni demarează o campanie de test drive cu noul Bigster, în toate showroom-urile din România. Campania durează până în data de 17 aprilie. (Vineri, 11 Aprilie)
-
După o pauză de aproximativ doi ani, uzina Dacia de la Mioveni și-a deschis porțile pentru jurnaliști. Momentul a coincis cu intrarea primelor exemplare Bigster pe linia de asamblare. (Miercuri, 26 Martie)
-
Potrivit celor mai recente date, Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în a doua lună din 2025. Pe locul doi s-a poziționat Citroen C3, iar Renault Clio a completat podiumul. (Luni, 24 Martie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
>>>Stelian - pozele sunt obisnuite. Poza 22 este "arsa" bine de tot!
da, nota e 67 nu 69 :)
Pina la urma, noi ce sa intelegem: 67 sau 69???
Zici ca sunt jurati sa faca asta intentionat!
Si astia care au Golan ce sa zica si ei... e misto!
Nu mi-as lua Sandero!
endeed, pozele sunt tare faine
Scuzele mele tuturor.
nici la acest model vad ca nu au pus si ei barem butoanele de la geamuri electrice pe manerul de la usa sau pe usa vai de noi cum sa pui butoeneele ale pe bord, chiar mureau pt 2 m de cablu sa le puna pe usa
La logan butoanele de geamurile electrice spate sunt puse in spatele " consolei" centrale
Chiar nu ii inteleg daca punem materiale din plastic recicla in ea bare sa punem lucrurile unde tr, sa fie si ele asezate cu un rost pan si u n golf 3 din '93 are gemuri electrice trapa electrica cu butoanele puse unde tr
Masina romaneasca
PS Mircea tr sa treci cu ea pe sub cascada de la Balea sa faci un test etanseitate impotriva apei =))
1.6 90 CP este un motor fiabil. Asta e un fapt incontestabil !
Avem revizii din 20 in 20.000 km si garantie 3 ani sau 100.000km. Optional poate merge si la 5 ani si 120.000km.
9200 euro pentru un model nou aparut e un pret bun si daca nu va fi apreciat de romani cu siguranta o vor face occidentalii... nu toti traiesc intr-o conserva...
E facuta sa faci un pic de offroad pe un drum forestier, sa treci printr-o balta mai mare, sa urci o bordura supraetajata de Bucuresti fara sa te gandesti ca spargi baia de ulei sau despici cutia de viteze. Masina a fost gandita sa fie practica si chiar este. Care vrea masina de curse cu garda la sol de 2 cm sa isi ia o vechitura din targ cu motor 2.0 din care au mai ramas 50 de cai si aia cam bolnavi si sa agate pitipoance in liniste cu ea cand nu e in service.
Bataie de joc.
Ai uitat sa spui ca si motorul de 1.6 de pe Accord scoate cu 100 de cai mult decat ala de pe Sandero.
Te-as ruga foarte frumos , ca data viitoare cand mai vrei sa compari vaci cu balene , sa iti dai una dupa ceafa si sa mergi la culcare , ca esti expirat rau.
Compara masina cu una din segmentul ei. Honda Accord NU ESTE IN SEGMENTUL low-cost decat daca tu esti un miliardar care isi cumpara 6 Pagani Zonda deodata.
PS: ai uitat sa zici ca e mai urata decat un Aston Martin DBS , si mult mai lenta decat un CCXR.
PS again : pune mana si citeste niste "almanahe" si lasa impresiile de guru auto.
http://www.hasznaltauto.hu/3141310_suzuki_ignis_2003
http://www.hasznaltauto.hu/2899651_suzuki_ignis_2004
http://www.hasznaltauto.hu/3157459_suzuki_ignis_2003
http://www.hasznaltauto.hu/2417806_suzuki_ignis_2004
- da este un progres fata de restul modelelor
- da este mai ieftina decat concurenta,
Si da mai are un pic si devine si Dacia "masina" pt ca:
-ati intrebat de ce nu pun butaonele pt geamuri pe usi, simplu ar fi bordul prea gol, ca sa nu zic nud deadreptul.
- este o masina ieftina, dar si materialele folosite sunt ieftine, calitativ in zona Tata Nano
- siguranta este una din cele mai slabe din clasa ei
(toate echipamentele existente fiind obligatorii conform normelor europene, si probabil ESP va fi disponibil doar din 2012 sau cand se impune si el tot prin norme obligatorii)
Si ar mai fi si altele.
Ce trebuia sa intelegi tu din afirmatia mea e ca 1.6 MPI e un motor depasit cu performante jalnice si consumuri foarte mari.
Honda Jazz, o masina de dimensiunile lui Sandero (nu Stepway):
1.2 90cp, 116Nm: consum urban=6.2, CO2=125
1.4 100cp, 127Nm: consum urban=6.3, CO2=128
Toyota Auris, ~1300kg, dimensiuni mai mari decat Sandero (similare cu Logan), motor 1.33, consum urban=7.3, CO2=139.
Cine are chef sa arunce 10 mii pe tehnologie expirata este invitatul meu :)
Nu stiam ca sunteti acolo, am fi putut face un material interesant. Ramane pe alta data.
Compari Honda , care baga miliarde in cercetarea si dezvoltarea motoarelor , cu Dacia care "fura" tehnologie de la Renault.
Ca urmare : cercetarile si optimizarile facute de Honda , pentru motorizarile disponibile pe Jazz (ca tot ai adus vorba de el) se simt in pretul destul de maricel pentru masina : 15.000 euro (1.4L , 100CP, nu spun ca nu isi face banii) , fata de 10.000 pentru o Dacie mai echipata(deci nu chiar asa de cheala ,1.6, 90CP sau 1.6 16v 105CP).
Cand cumperi o Dacia nu te astepti sa gasesti motoare warp sub capota sau alte OZN-uri, ci un motor care isi face treaba.
Sunt foarte curios daca ai idee cati oameni din Romania isi permit sa arunce minim 15.000 pe o "tehnologie care nu este depasita".
Nu mai compara Dacia cu giganti auto ca HONDA si TOYOTA pentru ca nu o sa se ridice NICIODATA la nivelul lor. La dracu , nici Renault nu se ridica la nivelul lor .
Poti sa compari Dacia cu firme din segmentul ei de piata.
PS: Dacia are motoare mult mai proaste decat Ferrari si Lamborghini . Sa nu mai vorbim ca Sandero arata mult mai naspa decat un Lexus IS 250 sau un Aston Martin DB5. In plus , suspensia este mult mai nasoala decat aia de pe Subaru Impreza STI WRX si cutia de viteze mai proasta decat a unui Corvette Z06.
PS again and again : ce ar fi trebuit tu sa intelegi este ca nu se compara rate cu avioane.
daca renault nu s ar fi zgarcit si ar fi montat si pe gama logan/ sandero motorul de 1,4 16V de pe symbol in locul acestui antic si total depasit 1.6mpi, altele ar fi fost vanzarile!
Daca inginerii de la Dacia ar renunta la designul de interior actual si ar integra macar butoanele geamurilor electrice in usa ar fi ceva.
Daca ar pune macar un computer de bord in dotarea standard ar fi ceva si mai bun.
Un motor mai mare ar fi binevenit ca ar avea de unde alege: macar 1.9 dCi ...
apropo cei cu masini straine : voi dati bani celor din afara sa imbunatateasca ei masinile lor si cumparati-le ..
intrebare: de ce credeti voi ca nu s-au pus mai multe elemente de pe modelel RENAULT pe DACIA ?
Cat despre Sandero, mie personal mi s-a parut cam zgomotos si cam neglijent asamblat, iar cu 9000 poti lua ceva second cu un pic mai multe dorati, dimensiuni la fel si tehnologie cam din aceeiasi generatie.
Dar cine are bani de Dacie si vrea masina noua... din partea mea... la cat mai multe vanzari.
bmw 730d 3.0l 245cp 1940 Kg, consum mixt 7,2l
acum, sa curga injuraturile...
Esti genial tovarase.
PS: nu-ti convine sandero , cumpara-ti BMW 730d :))
PS2: Incearca sa compari acelasi tip de motorizare(fie ambele diesel , fie ambele benzina) , ca nu poti compara perisoare cu papioane.
de ce or mai fi inaltat Sandero cu 2cm, nu stiu, ca si asa era inalta.
motorizarea aia de 70CP, parerea mea e ca a fost facuta degeaba, adica 0-100km/h cred ca face mai repede daca o remorchezi.
Mai bine mai pui un ban in plus si iei ceva ca lumea decat un Sandero/Logan. (de exemplu Mazda 2)
Voi astia cu tuning in cap doar tuning aveti in tartacuta? Ceva neuroni, hm?
Dar numai bine iti iei tu un WV...Scout la second hand si ai parte de Putere, Comfort, Design, si de un 4x4 realizat al dreacu de bine , scuza-mi expresia?
Performante nu sunt, dar din ce am citit de la expertii de mai sus, nu trebuie, ca nu asta e scopul deplasarii cutiei de 1 tona cu un consum declarat de 10% in oras. Cat despre calitatea interoara...
Sa nu ma intelegeti gresit, nu am nimic cu Dacia. Logan sau Sandero sunt in general masini potrivite pentru tara noastra, practice, ce se adreseaza celor care nu vor sa dea multi bani pe o masina. Stepway e plin de compromisuri si nu are ce cauta sub forma asta printre modelele Dacia.
tocmai ce am achizitionat un Sandero Stepway si doresc sa va spun ca suntem foarte multumiti de el.
Nu inteleg de ce tot ce este facut de altii credeti voi ca neaparat este si foarte bun ( poate pentru ca ne-a ramas in cap ideea cum ca strainii sunt un fel de Dumnezeu pe pamant?).
Pana la urma de 7700 euro cat am dat pe acesta masina ca mentionez ESTE NOUA nu pot sa ma astept sa se comporte ca un Mercedes sau ca un Audi, nu?
Nu va intrebati oare de ce sunt atat de cerute la export aceste masini ROMANESTI?
Dar romanul ca romanul ce daca nu am ce manca sau stau in chirie masina de 30000 euro trebuie sa am!!!!!!!!!!!!