Ştiri despre Kia
-
În cadrul unei ceremonii care a avut loc cu ocazia Salonului Auto de la New York, juriul World Car Awards a concluzionat că noua Kia EV3 este Mașina Anului 2025 în lume. (Joi, 17 Aprilie)
-
Cu ocazia Kia EV Day, constructorul asiatic a prezentat și noul concept EV2. Acesta anunță un SUV electric, de segment B, care urmează să debuteze, inclusiv în Europa, în 2026. (Joi, 27 Februarie)
-
Constructorul sud-coreean de automobile a publicat toate detaliile, inclusiv cele tehnice, referitoare la noul model cu zero emisii EV4. Acesta va fi disponibil în două variante de caroserie: sedan și hatchback, acesta din urmă fiind gândit în special pentru piața europeană. (Joi, 27 Februarie)
-
Constructorul sud-coreean a publicat mai multe imagini cu noul model electric EV4. Debutul oficial este programat pentru data de 27 februarie, în cadrul evenimentului Kia EV Day. (Luni, 17 Februarie)
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (Joi, 19 Decembrie 2024)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Nu sustin Kia, marca in general, nu-mi plac masinile lor, dar sa-ti bati joc in asa hal de ei nu cred ca merita! Si inca ceva: pe langa Ford, VW, Renault si Fiat mai sunt si alte marci pe piata, cu cota destul de buna care puteau fi incluse in comparatie, dar voi probabil scrieti dupa cum va plateste unul sau altul.
Daca aduci pe cineva care spune ca a platit vreodata un articol aparut pe Automarket in cei patru ani si jumatate de cand aceasta publicatie exista, sunt in stare sa mananc monitor+tastatura+sistem tocate. Si pe ale tale.
Ti-as fi recunoscator daca inainte de a incepe sa arunci cu vorbe grele in stanga si in dreapta ai analiza mai atent situatia.
Numai bine.
Kia 1,4L CRDi : 255Nm/1750rpm, 115CP/4000rpm. (an 2009)
Interesanta evolutie.
ba baiatule, Megane vine cu putere suplimentara si cutie in 6 trepte inca de la varianta de baza... ce ne ofera ceed? o rajnita de 1.4 90cp si cutie in 5 trepte conceputa parca pentru pensionari... ca sa nu mai vbim ca plasticele sunt mai ieftine la Ceed decat la Megane... oricum sunt de-a dreptul penibili cu dotari gen "Capac roata - din plastic", "Antena pe plafon", "Teava de esapament incorporata - in bara din spate" trecute in lista...
Intrebarea este... au remediat problemele la directie?
Nu consider: Impreza, BMW seria1, A3, Mazda 3 si altele...
Considerand pretul probabil discutia devine interminabila - cu atatea oferte care sunt acum pe piata ordinea se poate schimba oricand. Cee'd e o masina buna dar mai are de crescut!
PS: poate ca motorul 1.6 dsl 115 merita un 7 - doar are distributie pe lant acum.
Ca se vinde bine in Romania nu mi se pare a fi o performanta , mai ales in vremurile de criza , cand pretul dicteaza
Ca performante ( ma refer aici strict la gama de motorizari - emisii CO 2 , putere, cuplu/turatie , consum , etc ) este departe de concurenta
sau poate or fi lanturile ramase de la cateii serviti in restaurantele coreene... mai stii?!
@Vasi27 Daca ai experienta cu bicicletele, este bine, sa spui de motorul de Kia ca se aude ca dracu este o fabulatie. Se aude exceptional si in interior si in exterior - VW, Ford si altii inghit in sec la zgomot - daca nu ma crezi, iti fac o demonstratie, cine se urca la mine in masina nu crede ca e diesel decat cu talonul in mana.
eu va urez succes si sper ca intr-o zi am sa pot sa va si laud
nu-mi mai modificati textul ! nu-mi scrieti ce vreti voi in numele meu! am scris "probabil ca lantul e de bicicleta, ca motoarele se aud ca dracu !" pt ca asta cred ! "ca dracu" e o expresie uzuala in limba romana, iar voi ati lasat lucruri mult mai urate pe site-ul asta... ori imi stergeti comentariul de tot, ori mi-l lasati asa cum e!!!
Nu mai va umflati in pene ca sunteti varzari.
In anul de gratie 2009 daca ceed vrea sa stea langa toti ceilalti concurenti de clasa trebuie sa aiba obligatoriu motoare Euro 5.
Cu chiu cu vai a reusit sa faca acest lucru la benzinare.
Drept dovada motorul 1,4 a avut de suferit si a lasat pe jos niste caluti din cauza ca este proiectat anapoda pentru capacitatea lui.
Pentru consum si emisii cursa pistoanelor trebuie sa fie mai mare ca alezajul si nu invers.
Dar a pastrat aproape aceleasi valori aiurea la care se atinge puterea si cuplul.
1.6 crdi 126 cp de pe Soul este Euro 4 toata ziua.
Performantele la diesel oricum nu se masoara in cp ci in Nm.
Cat de jos intra si pe ce plaja de cuplu actioneaza.
http://www.kia.de/content/brochureoverview/~/media/Files/Upload/DE/baag/pricelists/soul.ashx
iar aici,
http://www.automarket.ro/drive-test/volkswagen-polo-1-6-tdi-24570.html , pt un motor de 75CP/195Nm,dati 7 :))
cum naibii sa nu-ti doresti un tdi!?
@ automarket - poate bagati o noua rubrica " Masini SH " - in care sa incercati sa testati diverse masini ce se aduc in romania. Chestii scurte, cu referiri la mecanica, impresii despre durabilitate , etc. Parerea mea este ca piata SH din romania ocupa inca un procent foarte mare din totalul masinilor trnzactionate - si cinestie, poate o sa aveti ceva vizitatori in plus :)
@ subiect ... este o masina cinstita - prin "cinstita" vreau sa subliniez ca pretul si ce ofera sunt destul de apropiate de "realitatea" inconjuratoare , realitate unde oamenii au nevoie de masini care sa le indeplineasca nevoi curente de transport ... nu de spargere in figuri pe Dorobanti :)
Pentru un motor de 1.6 are performante foarte bune, de ce il comparati cu TDI-uri de 1.9?? Consider ca motorul ar merita cel putin un 7. Si la performante aceeasi problema. Poate mi se pare mie dar aveti tendinta sa fiti destul de subiectivi in notare,
In alta ordine, legat de motorul de 1.4 i-a fost scazuta puterea pentru a indeplini mai usor normele de poluare si deja marca si-a creat un "nume" si nu cred ca mai e nevoie de aportul de marketing al calutilor pierduti, mai ales ca ei nu prea se vad ca si diferenta, cuplul a ramas acelasi iar diferenta de putere era la niste turatii de putini ajung pe acolo in mod uzual.
In ceea ce priveste raportul dintre alezaj si cursa, e normal ca alezajul sa fie mai mare din moment ce iti doresti un motor care sa ajunga mai repede la o turatie mare, ii scurtezi cursa, si ca sa iti iasa aceeasi cilinderee nu poti decat sa umbli la celalalt parametru - alezajul.
De ex la fiat, unde sunt cel mai informat achizitionand recent unul, la 18000 iei varianta de echipare sport (ultima) cu motor de 2.0 multijet 165 CP. La 14000 este varianta pe benzina 1.4 t-jet 120 CP, echipare emotion (versiune pe care o detin si eu) unde primesti o multime de optionale, inclusiv ESP cu Hill Holder iar motorul este cu mult peste cel de la ceed (0-100: sub 10 sec, viteza maxima aprox 200, cuplu de diesel). Si toare astea pentru modelele noi, fiindca daca alegi ceva din stocul 2008 preturi mai scad cu inca 1500-2000 EUR.
Ceed e o masina bunicica, parerea mea e ca isi merita banii (acum cu criza totusi, sunt niste oferte foarte bune la concurenta, deci si-a mai pierdut din avantaj).
O singura intrebare: daca Ceed ar fi costat cat un Golf, la motorizari relativ echivalente, si la dotari fix echivalente, cati isi luau KIA si cati isi luau VW ? Nu fiti snobi va rog, Ceed atrage mult prin pret. Un lucru perfect de inteles, KIA e un brand necunoscut, si abia de putin timp invata cum sa faca masini ce pot rivaliza cu europenii. Daca vor continua tot asa, probabil peste vreo 10 ani vor da mari batai de cap concurentei (amintiti-va ce se spunea despre japonezi acum 15 ani).
1. dotari
2. siguranta 5*
3. pret (raport pret/dotari)
4. garantie 5(7) ani
5. preturi mici la intretinere (prima revizie la 15k - 500 RON, cu reducere de 19% pentru membri clubKIA)
legat de consum 1.4 SW BEST in oras in jur de 8-9, in afara 5-6
inca o chestie: care e cea mai fiabila masina??
R: TOYOTA
I: Cine fabrica toyota?
:)
PS: daca-ti spun ca esti patiser in replicile pe care le dai te superi pe mine, nu?
cat despre revizii si intretinere: fiat bravo revizii la 30 de mii de km (pt diesel) care costa ~ 5 mil....
so...dream on (aici trebuie sa continue visul si vw cu pretul lor la revizii & stuff)
Nu vreau sa incurajez progresul asiatic, dar sa nu uitam ca Korea de Sud e o putere mondiala: Samsung, LG(primele 2 locuri mondiale la LCD), Hyundai-Kia - nr 5 mondial, etc etc;