Ştiri despre Toyota
-
Constructorul japonez de automobile anunță o serie de îmbunătățiri pentru modelul GR Yaris. Printre altele, direcția și transmisia au fost recalibrate, iar clienții pot bifa o frână de mână verticală, inspirată din motorsport. (Vineri, 11 Aprilie)
-
Constructorul japonez de automobile a înregistrat numele GR Celica în Brazilia. Potrivit informațiilor, noul model ar putea fi echipat cu un motor de 2.0 litri, turbo, care va oferi peste 400 de cai putere. (Marti, 11 Februarie)
-
Constructorul japonez de automobile anunță că prototipurile Hilux, alimentate cu hidrogen, au ajuns în faza demonstrativă. Tehnologia va putea fi regăsită pe modelele de serie până în 2026-2027. (Sambata, 08 Iunie 2024)
-
Constructorul nipon de automobile marchează trei decenii de la debutul modelului RAV4. Până în prezent au fost comercializate peste 14 milioane de exemplare la nivel global. (Vineri, 31 Mai 2024)
-
În cadrul unui eveniment special, noua generație Toyota C-HR a debutat oficial pe piața din România. Prețurile încep de la 33.688 de euro. (Luni, 04 Martie 2024)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Si sincer inclin sa cred ca a avut dreptate. La actuala Corolla imi place mai mult plansa de bord, in rest nimic. Problema la ultima versiune e ca are acelasi motor ca versiunea anterioara si e mai grea si consumul e mai mare, performantele mai slabe si in plus si pretul e ceva mai mare. In maxim 2 ani o va vinde si deja se cunoaste viitorul proprietar :p
pt X: da, made in turkey. Auris-ul e facut in Anglia
Cat despre cei 1,75m ai lui dogy ma cam indoiesc ca nu e spatiu. Eu am 1,83 si nu am probleme nici in fata (oricum scaunul soferului este reglabil) dar nici in spate.
Am cumparat varianta SOL cu cutie MultiMode anul trecut in iunie, am pana acum 9800km (am fost cu ea si in concediu in Grecia) si nu a avut nicio problema. Consuma 7-8 afara si 10 in oras. E o masina sigura (am doi copii si asta a fost unul din criterii cand am luat o masina noua) si stiam ca Toyota produce auto fiabile. Sper sa se comporte la fel si de acum incolo.
Bafta tuturor!
Offtopic: De ce nu faceti un clasament cu toate masinile testate de voi si punctajele obtinute? Sa putem face o comparatie intre ele, si sa vedem care este cea mai buna....
Cat despre Logan..nu vreau sa fiu rautacios dar e o masina "cubica" fara niciun design asa ca e spatiu cam peste tot :))
Nu vreau sa se interpreteze insa...am avut Logan si am fost multumit de masina.
Mai citeste odata ce scrie pe anvelope. SP01 Sport sunt produse de Dunlop :))) Michelin are doar Energy, Primacy, Primacy HP si Pilot.
Si din punctul meu de vedere raportul calitate/pret este imbatabil. La 20.000 eur cat am dat pe masina puteam sa iau alt sedan si ramaneam si cu bani (Megane Sedan, Astra Sedan) ca sa nu pun aici low costurile (Logan, Aveo, Linea etc). Insa cum spunea cineva "suntem prea saraci sa ne luam lucruri ieftine". Si cum japonezii sunt recunoscuti pentru calitatea finisarilor si fiabilitate am preferat Toyota.
"japoneza" ha! ha! ha!
Iar in privinta fiabilitatii, persoana despre care v-am zis a avut o singura problema in 25 000 de km: se facea condens la farul stanga fata si se aburea. Din cate stiu s-a dat farul jos, s-a curatat si s-a schimbat o garnitura, totul pe garantie. In rest nimic. Asa cum a mers in prima zi asa merge si acum :)
Chiar e japoneza este asamblata in Africa de Sud. Important este ca se respecta standardele Toyota. Cat la suta din componente sunt fabricate in Africa de Sud? Mai intereseaza-te mai hahahaha!!!!
si sunt si eu curios, dogy, 1,75 sau 2,75? ca la 1,75, cu scaunul dat de tot in spate nu ajungi la pedale. sau am inteles eu prost si era vorba de altceva
VVT-i este motor pe benzina iar TDi este motor diesel, asa ca nu incape termen de comparatie.
@ all
Iar vis-a-vis de Turcia, acum un an sau doi a luat locul I pentru calitate intre toate fabricile Toyota worldwide. So, terminati cu ideile astea preconcepute fata de Turcia, Africa de Sud si altele. In orice companie care isi respecta numele si renumele, exista un sistem de control al calitatii care se respecta la sange, indiferent de pozitia pe glob a fabricii.
Corolla 1.6 este Dual VVT-i, ceea ce inseamna ceva mai mult decat VVT-i, care este doar la motorizarea 1.4. Un pic mai multa atentie la redactarea unui drive-test facut oricum tardiv.
am avut corolla E12 (modelul 2002) facuta in turcia si acum am corolla E15 (model 2007) made in japan. nicio diferenta, amandoua sunt la fel de robuste si de inchegate. pe E12 am tinut-o 4 ani si 50,000km si am schimbat doar stergatoarele si maciulia de la schimbator pe garantie ca oxidase de la transpiratie. cu asta am 20,000km si merge shnur, nimic de criticat.
in ceea ce priveste scorurile, ati subevaluat cel putin la perfomante si tehnologie. va spun ca un om care a testat orice pe piata in clasa asta pentru jumatate de an inainte de a se decide tot la corolla. si daca m-am decis tot la corolla, probabil ca spune ceva.
"motor pe benzina de 1.6 litri, cel mai puternic propulsor de acest tip disponibil pe piata de la noi" - este o afirmatie de om care isi da cu parerea....
In gama toyota, pe avensis, exista un motor de 1.6, 132CP, 160Nm
In gama Kia, pe Proceed, exista un motor de 1.6, 126CP, 154Nm
Automarket e inca un site de amatori...
Ia uite ca eu am 1.80 si se poate sta in spatele meu fara nici o problema.
@autorii articolului:
In Bucuresti consuma si 12 l /100 km daca mergi cu ea sportiv. 9,5 - 10 l /100 km ia cand schimbi ca taximetristii. Si oricum la cat de bine suna motorul peste 3500 rpm e si pacat sa schimbi la 2000.
Dupa un an nu mai iei nici 10 mii pe ea.
In fine, fiecare stie cat valoareaza banul lui
Corolla si Auris cu motorul de 1.6 fac 10.4 s pana la 100 kmh pt cutia manuala si 12.1 s pentru cutia automata. E un timp bun pentru o compacta de cca 120 CP.
Cam acelasi timp e obtinut si de o masina din clasa medie de cca 140 de CP si atunci e considerat ca fiind o buna performanta (vezi testul lui Cruze) :).
Eu zic sa aratati mai multa constanta in aprecieri ;).
Succes.
Ar fi bine sa conduceti inainte sa vorbitzi. Toyota sunt nr 1 mondial, asta va spune ceva?
Pt oamenii cu un comportament normal la volan - nu veti regreta achizitia ei.
Pt cei care vor sa fie in capul coloanei, sa depaseasca orice - luati-va un motor mai mare.
Sunt foarte multumit. Am 35 000 km si am schimbat doar gumitele de la stergatoare. Cele 12 sec de la 0 la 100 de km/h nu sunt de laudat, dar Corolla cu motor de 1,4 a fost conceputa pentru oras, permite viteza a 5-a de la 55 km/h. Eu care nu tin sa fiu in capul coloanei can plec de la semafor ma incadrez in consumul dat de constructor. Este bine legata, inchegata, insonorizata, nu suna, nu zdrangane. Costul reviziilor chiar mititel. Directia foarte buna.
Ce nu-mi place: comenzile pentru calculatorul de bord puteau fi pe parghia stergatorului, de exemplu, nu unde sunt acum; montantii din fara cam grosi (de... sa obtina 5 stele) care cam impiedica un pic vizibilitatea; la viraje nu este chiar foarte, foarte, din cauza suspensiei care este mai moale, deci mai confortabila in oras, dar si a scaunelor care nu au aripioare laterale, nici macar mici.
La cumparare am testat serios piata: Golf, Jeta, Honda Civic, Mazda3, Astra etc. Luand in calcul: pretul, siguranta, fiabilitatea, costurile cu revizii, consumul, am ramas la Corolla. Chiar si acum sunt convins ca am facut alegerea corecta.