Ştiri despre Opel
-
Constructorul german de automobile anunță o nouă versiune de top pentru modelul Grandland electric. Oferă 325 de cai putere, tracțiune integrală și o autonomie maximă de până la 501 kilometri. (Joi, 12 Iunie)
-
Opel a publicat primele imagini și informații despre conceptul Frontera Gravel. Premiera publică este programată pentru data de 30 mai. (Marti, 27 Mai)
-
Constructorul german de automobile anunță introducerea opțiunii de cort pe plafon pentru SUV-ul Frontera. Cortul poate găzdui până la două persoane și costă 2.446 de euro pe piața din Germania. (Vineri, 23 Mai)
-
Constructorul german de automobile anunță că ediția specială Corsa YES poate fi comandată și în România. Prețurile încept de la 20.250 de euro, iar clienții pot opta și pentru o versiune electrică. (Miercuri, 12 Februarie)
-
Cu ocazia IAA Transportation, șeful Opel a prezentat în premieră noul Movano Hydrogen. Acesta funcționează pe pile de combustie cu hidrogen și oferă o autonomie de peste 500 de kilometri, potrivit datelor oficiale. (Luni, 16 Septembrie 2024)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
"Versiunea rivală modelului testat de noi pleacă de la 35.204 euro, o valoare mai piperată.." pai si cu dotarile cum stam?
"Resuscitare reusita" - ce au facut pana acum in gama SUV erau in coma? Toate cate s-au produs?
Inca ceva: simpla comparatie cu Koleos... spune multe despre ce se vrea Antara.
Sebastian, articolul este ok, pozele am inteles ca au venit de la ei, sper sa sejurul in Viena a fost placut, pacat ca nu prea ati avut ce testa.
Parerea mea. SPor!
Overall Antara este printre cele mai slabe din categoria SUV, dar putina reclama nu strica!!!
Koleos merita o nota mai apropiata de adevar. E peste Antara si Captiva in multe privinte, iar unicul vostru test nu-i face dreptate...
Sunt sigur ca un Koleos 2.0 dCi 175 CP ar lua mai mult de 4 stele.
Ce mi place - cuplu si cutia de viteze, sta bine in curbe, clima face fata, cel putin in fata...
ce nu mi place sau ce m a surprins la pretul platit (vreo 31k eur...) - sezutul inalt, parca s sofer de duba... nu are aerisire in spate, pe stalp sau la nievl de consola pe mijloc; cotiera - mare dezamagire... desi nu s mic dar nici inalt, daca tin mana dreapta pe volan, nu ajung cu cotul pe cotiera... daca ti tragi scaunul in fata, practic, cotiera e total aiurea, intre scaunele din fata si cele din spate... puterea - o simti de pe la 2500 turatii, brusc si impulsiva, consum relativ mare, asa cum au mai scris si altii - in jur de 8.8/100km - drum facut de la Bucuresti la Timisoara - poate ca e din cauza ca e noua
la partea de electronica - desi are sistem start/stop sau ECO la Opel, nu prea stiu cum functioneaza... la semafoare, cand se opreste motorul, cand ramane pornit. idem sistem hold hill control - din mers nu se poate regla, ci doar inainte sa pleci de pe loc sau la viteze f mici (20km/h...)
calitatea materialelor nu mi se pare ieftina, ci e OK, e silentioasa si la turatii mai mari, sistemul electronic de verificare data mi se pare un pic aiurea, idem cautare radio; consola - ma speriasem, din cele citite ca aduce cu bordul de Opel Astra model mai vechi, insa pare mai OK decatr in poze...
Ca idee generala, la 31 mii eur, ma asteptam la detalii de finete mai multe... pe langa cele mentionate, as mai fi vrut sa vad parbriz cu degivrare, stergatoare cu temporizator la versiunea COSMO, ambele chei tip "briceag" etc...