Drivetest Peugeot 508 (2011-2014)

2.0 HDI 140CP Active
Peugeot 508 (2011-2014) zoom
de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai
Vineri, 17.06.2011
Französisch

Francezii de la Peugeot încearcă să fure clienţi de la Passat şi Insignia atât prin design, cât şi prin spirit practic. Vorbim de o maşină franţuzească construită să fie pe placul celor care sunt atraşi de nemţoaice, dar să nu uităm că este gândită şi făcută de francezi. Spiritul Peugeot încă există, dar trebuie să îl cauţi mult şi bine ca să-l poţi "gusta".

Peugeot 508 (2011-2014)
2.0 HDI 140CP Active

  • Pret de pornire 21.783 €
  • Pret model testat 25.014 €
  • Taxa auto 382 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Am testat o versiune diesel de putere medie a lui 508 - 2.0 HDi de 140 CP. Motorul vine în compania unei transmisii cu rapoarte lungi, optimizată pentru călătorii la fel de lungi, dar pe bani puţini. Unitatea este optimizată pentru confort, iar transmisia renunţă la deja-celebra timonerie încăpăţânată de la Peugeot în favoarea unei curse mai scurte şi a cuplării mai uşoare a treptelor de viteză.

Date fiind rapoartele lungi ale treptelor mai sus menţionate, 508 nu te va pune în pericolul lovirii cefei de scaun de la o acceleraţie prea brutală. Nicidecum. În schimb, modelul preferă să accelereze elegant, după cum îi dictează şi suspensia când atacă virajele.

Deşi antifonarea este bună, propulsorul prezintă un nivel de vibraţii simiţitor la rularea la turaţii joase chiar şi fără să încercăm să accelerăm. În cazul în care am fi dorit accelerarea de la turaţii joase într-o treaptă superioară, vibraţiile ar fi fost justificate.

Consum

Peugeot anunţă un consum mediu de 4.8 litri la sută pentru această versiune a lui 508. Consumul urban este declarat la 6.8 litri la sută, în timp ce consumul extraurban este cotat la 4.0 litri la sută. La nivelul consumului urbanse simte lipsa unui sistem Start-Stop dacă facem o comparaţie cu motorizarea comparabilă a lui Passat echipată cu tehnologiile BlueMotion, care integrează şi un sistem de acest gen.

În mediul urban, conducând într-un stil economic prin trafic normal de Bucureşti, am obţinut un consum de 8.5 litri la sută cu aerul condiţionat pornit. 

Rularea pe autostradă cu o viteză constantă de 120 km/h se traduce printr-o turaţie de 2.000 rpm în treapta a şasea şi cu un consum de 4.8 litri la sută.

În regim extraurban, cu aerul condiţionat în funcţiune dar cu şoseaua goală în faţă şi un picior drept foarte uşor, obţinem un consum de 4.0 litri la sută. Consumul de mai sus creşte odată ce depăşim viteza de 80 km/h şi nu mai circulăm atât de constant.

Performanţe

În timp e Seat Exeo este liderul plutonului diesel în acest segment la capitolul ”acceleraţie 0-100 km/h”, Peugeot 508 reuşeste o clasare pe locul trei, alături de Volkswagen Passat 2.0 TDI, ambele modele având nevoie de 9.8 secunde pentru a atinge 100 km/h. Exeo necesită 9.3 secunde, în timp ce Ford Mondeo 2.0 TDCi şi Renault Laguna 2.0 dCi au nevoie de 9.5 secunde pentru aceeaşi manevră.

Tot Exeo este lider şi la capitolul viteză maximă, în timp ce Peugeot 508 2.0 HDi merge pe urma lui Passat, cu o viteză de top de 210 km/h. În comparaţie cu rivalii din segment pe care i-am testat până acum, 508 nu impresionează la capitolul reprize, dar oferă un nivel bun de silenţiozitate prin prisma faptului că atinge aceeaşi viteză ca rivalii săi la o turaţie ceva mai joasă. Elasticitatea motorului nu este la fel de bună precum la un motor TDI CR de ultimă generaţie, în timp ce vibraţiile sunt mai pronunţate, iar nivelul de zgomot este foarte apropiat.

Interior

Peugeot 508 marchează o îmbunătăţire la nivelul interiorului. Francezii şi-au "făcut de cap" când au desenat interiorul acestui model şi au integrat o serie de elemente noi în gama Peugeot - cum ar fi comenzile pe volan, nu pe coloana de direcţie, dar şi o serie de elemente mai puţin atrăgătoare. Scaunele, volanul şi cotiera sunt elemente pe care cei de la Peugeot le-au "nimerit", toate trei fiind potrivite pentru scopul lui 508 şi segmentul din care face parte acest model.

Spaţiul este şi el un capitol la care inginerii Peugeot au pus osul la treaba, diferenţele faţă de generaţia anterioară fiind evidente în faţă, în spate şi în portbagaj. De altfel, 508 este mai lung decat vechiul 407 şi ampatamentul este mai mare cu nu mai puţin de 9.2 centimetri, iar rezultatul tradus în spaţiu interior este oarecum normal. Problemele vin atunci cand ieşi din peisajul general şi treci la analiza fiecărui element în parte. Deşi Peugeot a lucrat la materiale, acestea urcând un nivel în clasamentul calitaţii percepute, plasticele şi soluţiile - pentru unii inedite, pentru alţii ciudate - se observă imediat la o analiză mai atentă. Astfel, versiunea de echipare medie testată de Automarket.ro se prezenta la raport cu un plastic de calitate inferioară în zonele ascunse din jurul volanul şi în jurul pasagerilor din spate, care vor fi inconjuraţi de acest material regăsit pe spatele scaunelor din faţă şi pe feţele uşilor. Nu veţi găsi locuri pentru pahare pe consola centrală, acestea putând fi aşezate exclusiv pe suporturile speciale de tip sertar amplasate pe bord. 

Preţ de achiziţie

Peugeot 508 nu este cel mai ieftin model din segmentul său. Din contră, versiunea 2.0 HDi Active testată de Automarket are un preţ de pornire de 25.246 de euro cu TVA inclus. Analizând fişa tehnică a exemplarului testat, am descoperit că vehiculul respectiv a primit un discount de 2.089 de euro, dar i-au fost aplicate opţionale de 1.501 euro, de unde şi preţul de 25.014 euro cu TVA inclus afişat în căsuţa dedicată de mai sus.

Dacă aplicarea respectivului discount îl aduce pe 508 la preţul unui Passat 2.0 TDI BMT de 140 CP în versiunea M6 Comfortline (23.871) situaţia nu este favorabilă per anamblu. Practic, îţi poţi cumpăra un Mondeo, un Citroen C5, un Opel Insignia, un Mazda6, un Renault Laguna, un Seat Exeo şi multe altele pentru mai puţin de 25.000 de euro, toate având TVA inclus şi o motorizare comparabilă. Preţul de intrare în gama Peugeot 508 este de 21.783 de euro cu TVA inclus, sumă în schimbul căreia primeşti o versiune pe benzină a lui 508, în timp ce Seat iţi oferă un Exeo 2.0 TDI de 143 CP pentru doar 21.721 de euro cu TVA inclus.

Siguranţă

Dotările de bază ale modelului francez includ toate elementele care ar trebui să garanteze maximum de puncte la testele de siguranţă. Avem la dispoziţie, încă din versiunea standard denumită Access, ABS, EBD, ESP cu Hill Assist sau şase airbag-uri pentru pasagerii din faţă. Eficienţa acestora a fost testată de organismul independent EuroNCAP, care i-a acordat lui 508 maximum de stele la testele de siguranţă pe care le efectuează.

Ţinută de drum

Capitolul ţinută de drum este unul sensibil pentru 508. Asta pentru că este clar încă de la începutul testului cu modelul francez că ideea de bază a inginerilor francezi a fost să se axeze pe confort sporit. În aceste condiţii, puteţi să fiţi siguri că noul Peugeot 508 nu vă va pune probleme atunci când veţi trece cu viteză mică sau mare peste gropile româneşti, peste canale sau linii de tramvai. În oraş, 508 se va dovedi în încântare pentru cei care vor alege modelul francez, fiind unul dintre cele mai confortabile modele existente pe piaţă în acest segment.

Dacă veţi aplica o abordare ceva mai sportivă pe şoselele virajate, Peugeot 508 îşi va atinge rapid limitele. Agilitatea Peugeot-urilor de clasă medie s-a încheiat odată cu epoca 406, iar ruliul şi comportamentul subvirator îţi calmează pornirile dinamice accentuate. Direcţia oferă un nivel potrivit de feeling, în timp ce nu necesită prea mult efort pentru a fi manevrată. Chiar dacă suspensia îţi sugerează un iz de sporitivitate, te vei calma după prima succesiune de viraje, deoarece modelul va subvira destul de mult în situaţii limită. În schimb, dacă nu te grăbeşti nicăieri şi vrei să te relaxezi la volan, 508 este potrivit pentru tine, dacă nu ţi-ai ales deja un Citroen C5 cu suspensie hidraulică.

Vizibilitate

Peugeot 508 nu pune probleme de vizibilitate în partea posterioară, eventualele semne de întrebare legate de adaptarea la dimensiunile modelului francez fiind uşurate de senzorii de parcare posteriori. În faţă, montantul din stânga al parbrizului penalizează punctajul pe care l-ar putea primi 508, dar nu este un factor decisiv deranjant.

Tehnologie

Modelul francez se prezintă în faţa clienţilor cu un pachet tehnologic mediu pentru clasa din care face parte. Vorbim de acces keyless şi buton de pornire (amplasat ciudat, în partea din stânga) pentru versiunile superioare de echipare, de un sistem de climatizare cu patru zone de acţiune, de reglaj al şezutului. Acestor sisteme li se adaugă Smart beam - sistemul care cuplează automat între faza scurtă şi cea lungă, cruise control cu limitator de viteză şi, cam atât. Versiunea testată nu beneficia de sistemul de acces fără cheie, iar pornirea era efectuată în stilul clasic - prin rotirea cheii în contact.

În mod inexplicabil, comenzile pentru dezactivarea ESP-ului, a senzorilor de parcare şi pentru reglarea farurilor au fost integrate într-un "sertar" amplasat lângă genunchiul stâng al şoferului, deşi cei de la Peugeot aveau loc suficient în partea stângă a bordului. În plus, deschiderea acestuia facilitează contactul vizual cu firele electrice din bord, privelişte neplăcută dacă nu cumva sunteţi mecanic sau electrician şi aveţi treabă cu 508.

Design

Se spune că primul contact cu o maşină contează extrem de mult atunci când un client îşi alege viitorul model din garaj. Iar Peugeot 508 se apropie cu brio de nevoile estetice ale unui client de segment mediu. Cu o alură elegantă şi dinamică, cu un "bot" ceva mai scurt decât al lui 407, dar mult mai bine proporţionat şi cu un spate care aduce aminte de partea posterioară a unui Jaguar, noul Peugeot 508 îşi exprimă vitalitatea în mod exemplar. Cea mai interesantă parte a cadrului lui 508 este cea frontală, unde un amestec de stiluri face ca modelul francez să îţi arate clar că face parte din familia mărcii din Sochaux, dar că prezintă un design nou, atractiv, o evoluţie firească şi lumească a conceptului 5 by Peugeot, primit cu urale de public şi de presă. 508 devine, astfel, modelul care ne prezintă linia pe care va merge Peugeot în continuare în gama sa, una promiţătoare pentru fanii mărcii.

Nu ne-a placut

  • Preţ piperat în raport cu liderii tradiţionali ai segmentului
  • Reprize inferioare în comparaţie cu motorizările similare ale rivalilor
  • Comportament pe viraje
  • Motor mai puţin rafinat decât al unor rivali - vibraţii şi zgomote neplăcute la turaţii joase
Date tehnice - Peugeot 508 (2011-2014) 2.0 HDI 140CP Active
Combustibil
Diesel
Nr. usi
4
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1997
Lungime mm
4792
Putere maxima CP (rpm)
140 (4000)
Latime mm
1853
Cuplu maxim Nm (rpm)
340 (2000)
Inaltime mm
1456
Viteza maxima km/h
210
Greutate kg
1430
Acceleratie 0-100 km/h s
9.8
Ampatament mm
2817
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
72
Cutie viteze
M
Volum portbagaj litri
497
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Peugeot 508 (2011-2014)

Ultimele teste

Comentarii (39)

  • elisav
    407 a fost o dezamagire, dar macar a pacalit cativa la inceput... 508 nici asta nu mai e in stare s-o faca
    70 42
  • Ivanoff
    Exeo e dintr-un "alt film" ...
    Prietenilor,iarasi vb sa nu tacem: Exeo e in clasa cu Jetta, e o compacta.
    26 56
  • mircea
    @Ivanoff
    Exeo este versiunea Seat a lui Audi A4, care după toate criteriile lumii în care trăim se află în segmentul mediu.
    48 15
  • numai 3.9 !!!
    Masinuta asta primeste 3.9 iar concurenti lui ex. exeo 4.0 ,passat 4.1 cu ce e mai bun exeo decat 508 ???
    50 39
  • Ursulica
    Mare nota pentru ce ofera 508!!!
    Explicatia este simpla Passat este etalon in segment nota este mult prea mica 4.1 fata de cat ar fi meritat. In orice teste de bun simt Passat executa la mare distanta orice rival.
    17 58
  • @ursulica
    ce conduci? golf 3 sau golf 4?

    @ontopic - nu stiu cine ar da banii astia pe aceasta masina...
    19 17
  • Ursulica
    1923 toamna
    Focus 1.8 TDCI 115 CP 2009

    Tu?
    3 23
  • focus boala veche
    @Ursulica
    si nu iti agata cutia cand bagi intr-a 3-a ?
    26 4
  • sa va fie rusine
    Sunt absolut intrigat de acest articol, si nu numai...

    Daca nu aveam contact cu aceste masini si cele de la rivali as fi crezut cuvant cu cuvant ceea ce ati scris insa uneori faceti niste afirmatii foarte tendentioase. Nu stiu cine e in spatele vostru dar in multe articole puneti punctul pe i unde nu trebuie. De exemplu, in orice articol despre un Opel cu motor diesel testat de voi, scrieti ca Opelul are un motor diesel foarte silentios, atipic de silentios chiar...si ca sunt foarte elastice si tot asa, cand orice roman din tara asta care a condus un CDTI fie 1.7 sau cele de generatie noua 2.0 stie ca CDTI-urile de la Opel sunt zgomotoase, puturoase la turatii mici si nu au nimic in comun cu elasticitatea.
    Acum, faceti aceiasi chestie cu Peugeot. Cand toti, dar toti stim ca singurul capitol la care exceleaza un Peugeot sunt motoarele diesel, care sunt foarte rafinate, silentioase, fara nici o vibratie, mai ales astea de 2.0...voi spuneti ca nu, din contra, vibreaza si la relanti cum nici un Logan taxi nu o face...ca tdi-ul cr de la vw e mai bun si mai silentios. Am mers cu un Tigaun 2.0 TDI CR multi km, cat nu ati mers voi cu toate tdi-urile CR la un loc si pot spune ca numai e brutal ca vechiul PD, e mai rafinat dar in orice caz nu este silentios si nici mai bun ca un HDI.
    Este foarte urat ceea ce faceti voi, cu toti trebuie sa traim, e adevarat, dar unii aleg sa o faca cu demnitate, dar voi....

    PS: Nu sunt fan Peugeot nici VW, sunt doar impartial si intrigat de astfel de articole...

    Rusine.
    108 13
  • Ursulica
    La 1 cateodata chiar foarte rar intra mai greu, dar daca dai de levier spre a 2 usor intra fara probleme.
    La a 3 a parca mai face figuri cand schimbi repede tot asa tre sa fortezi putin dar nu ma deranjeaza. Ma bucur ca la banii care i-am dat pe el nu am luat vreo duda frantuzeasca.In rest ce sa zic este o masina cinstita.
    3 25
  • BMW 524(diesel)
    O gluma de masina!
    5 21
  • George
    Eu nu am avut ocazia sa conduc acest model (desi mi-ar place foarte mult).

    Am avut insa ocazia sa il vad si sa stau la volan cu ocazia unei expozitii de masini.

    Am vazut de asemenea si cateva teste cu acest model realizate de publicatii straine si romanesti, in diverse conditii, de la orase supraaglomerat la ore de varf, pana la autostrazi sau drumuri virajate de munte.

    Ei bine, din cat imi amintesc acum, nu cred sa fi vazut vreun test in care jurnalistii sa nu fi laudat directia precisa si tinuta de drum...

    Hmmm... Sa fie cei de la Automarket cei mai exigenti jurnalisti...?

    De asemenea, motoarele HDI sunt foarte laudate de toata lumea si sunt folosite de multi producatori de masini (Ford, Mazda, BMW sau Volvo); iar acest lucru am putut sa il testez direct si personal in cazul 1,6 HDI si 2,0 HDI cu care am facut destui kilometri. Aici... ce sa vezi? Din nou surpriza!

    In cazul testului facut de Automarket, motorul "prezinta vibratii la rularea la turatii joase"!

    Mentionez ca nu sunt un carcotas din fire, dar experienta personala si testele facute de alte publicatii ori site-uri de specialitate ma fac sa imi pun intrebari cu privire la "realismul" acestui drive test.
    44 18
  • ****
    @ 745 bravo pentru cele spuse
    21 3
  • @Ursulica
    Vezi ca pe segmentul focus-ului, o alta "duda frantuzeasca" spulbera recorduri: se numeste Megane RS Trophy. Unde a batut "duda frantuzeasca" recordul? in Germania! Unde se fabrica Focus? Tot in Germania! Ce coincidenta...! Unde e focus-ul? Ce face? Detonatii la impresie pt iubitorii de pocnitori...
    26 7
  • Multe prea putin
    motorul diesel de 2.0 de la peugeot este exceptional, mult peste 2.0 tdi de la VW.
    Apoi...Exeo nu se poate compara cu 508, chiar daca ca dimensiuni se apropie, dar in rest exeo isi tradeaza varsta.. aia veche a lui A4.
    25 6
  • Este prima data cand aud critici la motoarele HDI. O singura data am condus un 407 vreo 350 de km, avea aprox. 210 000 de km si mergea perfect. Motiv pentru care chiar nu cred ca ce a testat AM ar fi un motor slab, galagios si cu vibratii la turatii joase. Dafapt cam astea sunt punctele forte ale lui HDI (nu stiu cat e de adevarat, dar se spune ca VAG a trecut la common rail tocmai pentru a face fata motoarelor HDI- si oricum inca se ridica semne de intrebare daca reuseste sau nu).

    Referitor la pret, nu uitati ca masina asta trebuie sa acopere doua segmente, mediu si mare, adica sa fie urmasul lui 407 si 607.

    Si mie mi se pare cam scumpa, insa nu cred ca e chiar asa de slaba cum zice AM.
    36 18
  • @LauCalin
    Daca e prima data cand auzi critici la HDI, ar trebui sa asculti mai mult... pe cei care le au in posesie in principal...la 100.000 km, 407 scartaie din toate incheieturile de zici ca acum se rupe, usile se inchid ca la dacia 1300, iar problema injectoarelor te arunca in nas cand ti-e lumea mai draga... la 200.000 km inca n-am ajuns, dar nici n-am de gand
    17 20
  • @@LauCalin
    Cand am zis ca mergea perfect ma refeream strict la motor. Care la cum stau lucrurile la PSA si la concurenta nu sunt chiar atat de proaste. Nu intru in detalii referitoare la restul masinii ca evident se va lasa iar cu sange pe pereti din partea unora. Despre 407 as zice numai ca nu a fost referinta clasei. Peugeot a promis multe cu 508. Vom vedea daca s-a tinut de cuvant.
    19 13
  • fara idei preconcepute
    Peugeot e cu 7 pozitii SUB Renault in topul satisfactiei din Germania.

    http://www.automarket.ro/stiri/studiul-satisfactiei-clientilor-din-germania-volvo-castiga-acasa-la-nemti-38734.html
    19 7
  • @fara idei preconcepute
    da, Renaultul e o scula de masina.
    acum iati clio-ul symbol cu sasiu de logan si motor de logan si plimba-te si tu, aici se vorbeste de masini, de psa, al 2-lea producator din europa, chestii de oameni mari...etc.
    13 19
  • George
    @@LauCalin
    Ei-ei, cam agresiv tonul tovarase! Si tocmai de aceea cam greu de crezut. Mai ales ca in urma cu o luna si ceva am condus aprox. 1000 de km un 407 cu 211000 de km la bord si ghici ce?! Mergea excelent! Asta in conditiile in care cel care il conducea de obicei, unul dintre directorii firmei, sofeaza ca un bezmetic.
    In alta ordine de idei, asa cum a spus si LauCalin, 407 nu a fost tocmai o referinta in clasa sa; insa cele mai multe critici i s-au adus la ergonomie si spatiu interior si nicidecum la motoare (in special cele diesel).
    13 10
  • @George
    daaa... 407 e curat ca lacrima!
    "Referitor la problemele sesizate in ultimele pagini:
    In primul rand trebuie sa va enumar piesele schimbate la 407:
    4 vane EGR, pompa de la servodirectie, conducta de inalta presiune de la servodirectie, pompa de injectie, turbina, volanta, 2 rulmenti (al doilea dupa 5 luni de la schimbare) comanda de climatizare automata si bateria si alte reglaje."
    ............
    "E un pic funny ca o masina sa inghita in 65 mii km 2 pompe de directie ,fara sa mai pun la socoteala alte 'maruntisuri' cum ar fi o turbina , o pompa de inalta , un COM2000 si lista nu e incheiata nici pe departe . "

    .... si multe altele... toate le gasiti aici:

    http://www.peugeotclubromania.ro/forum/threads/8995-Probleme-Peugeot-407/page48
    10 8
  • @@George
    Intru pe forumuri auto de vreo 10 ani si din cate am vazut cei mai multi intra acolo nu sa-si laude masina, ci sa afle solutii la probleme sau se planga cat de mult o urasc. E trist ce a patit tipul, insa crede-ma ca se poate si mai rau. Chiar si asa, personal consider motoarele HDI sunt unele dintre cele mai bune diesel-uri :). Puse pe altceva decat o masina frantuzeasca, ar fi o combinate (mult) mai buna. Parerea mea. :)
    Ce masina ai tu?
    12 11
  • George
    @@George
    Iarasi fortezi nota, prietene? Cand am zis eu ca 407 e curat ca lacrima? E absolut normal sa existe si probleme tehnice la un momentdat. Crede-ma pe cuvant. Inca nu s-a inventat masina care sa nu aiba probleme tehnice! Pe de alta parte insa, tu imi citezi chestiuni pe care le-ai citit pe diverse site-uri, in timp ce eu ti-am relatat experiente personale. Hmmm .... Haide sa-ti povestesc o chestie pe care a patit-o un amic de-al meu: In urma cu vreo doi ani si-a cumparat un Golf 5 care avea vreo 85000 de kilometri la bord. Cand a ajuns pe la vreo 160000 de km a descoperit cu stupoare ca i se rotunjisera camele de pe arborele cu came. Ei bine, in momentul cand a fost la un mecanic acesta i-a spus ca masina nu are cum sa aiba doar 160000 de km. Trecand la situatia semnalata de tine, imi permit sa te intreb: sti cumva de unde si-a achizitonat respectivul cetatean masina? Cunosti stilul acestuia de condus? Pt. trebuie sa sti faptul ca in Germania masini precum seria 3, 407, Insignia, Passat etc. sunt folosite in special de catre agentii comerciali si directorii de vanzari care le conduc cu piciorul la blana pe autobahn.
    10 11
  • reader
    @LauCalin
    daca pui semnul egal intre toate masinile frantuzesti, atunci esti o nulitate
    Spre deosebire de 407, renault laguna 3 chiar e o masina fiabila. O dovedesc nenumaratele topuri de fiabilitate
    12 10
  • @reader
    'Neata, stimabile! Cate ore ai dormit? Banuiesc ca putine, altfel nu comparai 407 cu Laguna 3 (508 se compara cu ea- e vorba de ultimele generatii). Si chiar asa, nu vad care ar fi legatura cu Renault in comentariul meu. Cum ai ajuns la consluzia asta?:))
    PS: vorbim de motoare in cazul in care nu te-ai prins. Eu zic sa te mai odihnesti putin. :p
    15 8
  • reader
    @LauCalin, lasa vrajeala
    Referindu-te la motorizarile de pe 407, ai scris: " Puse pe altceva decat o masina frantuzeasca, ar fi o combinate (mult) mai buna" . Asta-i o afirmatie prosteasca si iresponsabila !
    10 10
  • Peujeu
    Ce de "scandal" aici !
    Chiar nu aveti alte treburi.
    Cui ii place masina asta si are bani pt ea si-o cumpara si gata. Nu sta sa se uite in gura unor "mari cunoscatori", "testului" de pe AM sau cine stie ce altceva.
    Merge la dealer, face drive test si daca ii place o cumpara. E simplu.
    Restu lumii comenteaza de pomana.....precum babele la marginea drumului din sat.

    "Succesuri ! "
    17 8
  • @reader
    Ai dreptate. Am uitat ca Peugeot e o marca din Taiwan. Iti mai spun o data, poate de data asta intelegi: m-am referit la motoarele HDI si la marca Peugeot. Ce nu intelegi? Sau intelegi ce vrei tu.
    12 9
  • Nu imi place. Nu mai are acel "nu stiu ce" specific francez. Se vede ca incearca sa copieze marcile germane, si parerea mea e ca nu reuseste.
    6 11
  • Xavier Peugeot
    O petarda
    Vi va certati degeaba aici pe masina, ar trebui sa il urecheati mai degraba pe autor, care este de departe cel mai slab jurnalist de pe la noi.
    21 6
  • Pentru domnii ce critica HDI-ul
    Criticati bre si motorizarile diesel intre 1.6 si 3 de la BMW, ca-s fix HDI-urile astea. HDI-urile intr-adevar is motoare reusite. Pacat ca nu este ajutat de restul masinii.

    Si acum, o nota chiar asa de mica?!? Un 4.1 eu zic ca ar merita. Cel putin
    10 2
  • boss 87
    am si eu un peugeot 206 2000 hdi an fab 2002 cumparat la mana doua are 155555 km si sant multumit de motor si de performanta.
    chiar si asa batran tot dau clasa la plecarea de pe loc la un golf sau un passat.
    de 140 de cai.
    in concuzie motoarele hdi sant bune.
    am avut si passat si nu prea am fost multumit.
    2 0
  • peugeot second hand
    cum sunt 406 coupe?
    nu sunt fan peugeot, dar ma bate gandul sa imi iau un 406 coupe lamana a doua, 136 cai putere, 100000 kilometri, productie 2002, pretul e unul atractiv, imi poate spuen cineva daca ar fi o problema cu modelul asta?
    0 0
  • 508 vs all
    Putem avea pareri pro sau contra unei masini, detin un Peugeot 406 (2.0 hdi) si in 4 ani am facut 170.000 km si motorul merge impecabil. Am condus 407 destul de multi km (motor 1.6 HDI) care in viraje se comporta extraordinar si portierele se inchid ca la orice alta masina. Opel 1.7 CDTI slab si la reprize, zgomotos, in general lenes. Passat-ul mai lenes decat 2.0 hdi.
    508-ul cu motor de 2.0HDI merge frumos, nu tremura, din punctul meu de vedere o masina reusita pentru familie.
    2 0
  • Cosmin
    Va salut pe toti! In primul rand vreau sa felicit echipa AM pt test(macar e bine k l-au testat,chiar dak „nu si-au facut treaba foarte bine”. In al doilea rand vreau sa lamurim situatia cu acest Peugeot 508. La noi in tara exista aceasta mentalitate a masinilor nemtesti si cred ca daca nu aveam aceasta mentalitate masina asta ar fi obtinut un punctaj mai mare. Din ce am auzit,masina asta chiar este una foarte buna(mai ales motorul HDI care vad ca este foarte laudat) si nu vad puncte slabe evidente,iar cu portbagajul acestei masini care mai toti zic ca e mic...oameni buni daca vreti portbagaj mare luati-va alte masini,dar am mai citit niste teste care spuneau ca spatiul interior este cel mai mare din segment,iar daca ati avea spatiul acesta la o masina de cls compacta vi s-ar mai parea portbagajul acestei masini mic? Eu nu cred. Acum tine de parerile fiecaruia daca vrea sa nu sa-si achizitioneze aceasta masina sau sa-si ia alta. De tinuta de drum nu mai zic nimic fiindca am vazut prin alte teste ca este foarte buna. In rest masina asta satisface orice cumparator. Legat tot de portbagaj:Latitude are aproape 4.9m si are portabagajul mai mic decat acest 508. Deci nuc red ca va mai trebui sa va osteniti sa va legati acum de portbagajul ei,asa ca nu mai vorbiti ce nu stiti! Sper ca n-am suparat pe nimeni cu vorbele mele,dar asta e opinia mea si fiecare avem dreptul la propria opinie! Va doresc numai bine si cat mai multe teste „corecte”! Toate cele bune tuturor!
    3 0
  • costel
    508 este o masina buna ,am o luna de cand o am si sper sa nu am toate problemele care le-am auzit
    2 0
  • costel
    intre 70si 90 se simte ceva un suierat iar cei de la peugeot au zis ca e ceva tipic motorului peugeot restul masina este foarte buna .in comparatie cu vw pasat pe care il aveam inainte care a avut 10000000 probleme seria 2006
    0 0
  • deci pot achizitiona aceasta masina si la pretul de 21k euro ???
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru