Comentarii (39)

  • elisav
    407 a fost o dezamagire, dar macar a pacalit cativa la inceput... 508 nici asta nu mai e in stare s-o faca
    70 42
  • Ivanoff
    Exeo e dintr-un "alt film" ...
    Prietenilor,iarasi vb sa nu tacem: Exeo e in clasa cu Jetta, e o compacta.
    25 56
  • mircea
    @Ivanoff
    Exeo este versiunea Seat a lui Audi A4, care după toate criteriile lumii în care trăim se află în segmentul mediu.
    47 15
  • numai 3.9 !!!
    Masinuta asta primeste 3.9 iar concurenti lui ex. exeo 4.0 ,passat 4.1 cu ce e mai bun exeo decat 508 ???
    49 39
  • Ursulica
    Mare nota pentru ce ofera 508!!!
    Explicatia este simpla Passat este etalon in segment nota este mult prea mica 4.1 fata de cat ar fi meritat. In orice teste de bun simt Passat executa la mare distanta orice rival.
    17 57
  • @ursulica
    ce conduci? golf 3 sau golf 4?

    @ontopic - nu stiu cine ar da banii astia pe aceasta masina...
    19 17
  • Ursulica
    1923 toamna
    Focus 1.8 TDCI 115 CP 2009

    Tu?
    3 22
  • focus boala veche
    @Ursulica
    si nu iti agata cutia cand bagi intr-a 3-a ?
    26 4
  • sa va fie rusine
    Sunt absolut intrigat de acest articol, si nu numai...

    Daca nu aveam contact cu aceste masini si cele de la rivali as fi crezut cuvant cu cuvant ceea ce ati scris insa uneori faceti niste afirmatii foarte tendentioase. Nu stiu cine e in spatele vostru dar in multe articole puneti punctul pe i unde nu trebuie. De exemplu, in orice articol despre un Opel cu motor diesel testat de voi, scrieti ca Opelul are un motor diesel foarte silentios, atipic de silentios chiar...si ca sunt foarte elastice si tot asa, cand orice roman din tara asta care a condus un CDTI fie 1.7 sau cele de generatie noua 2.0 stie ca CDTI-urile de la Opel sunt zgomotoase, puturoase la turatii mici si nu au nimic in comun cu elasticitatea.
    Acum, faceti aceiasi chestie cu Peugeot. Cand toti, dar toti stim ca singurul capitol la care exceleaza un Peugeot sunt motoarele diesel, care sunt foarte rafinate, silentioase, fara nici o vibratie, mai ales astea de 2.0...voi spuneti ca nu, din contra, vibreaza si la relanti cum nici un Logan taxi nu o face...ca tdi-ul cr de la vw e mai bun si mai silentios. Am mers cu un Tigaun 2.0 TDI CR multi km, cat nu ati mers voi cu toate tdi-urile CR la un loc si pot spune ca numai e brutal ca vechiul PD, e mai rafinat dar in orice caz nu este silentios si nici mai bun ca un HDI.
    Este foarte urat ceea ce faceti voi, cu toti trebuie sa traim, e adevarat, dar unii aleg sa o faca cu demnitate, dar voi....

    PS: Nu sunt fan Peugeot nici VW, sunt doar impartial si intrigat de astfel de articole...

    Rusine.
    106 13
  • Ursulica
    La 1 cateodata chiar foarte rar intra mai greu, dar daca dai de levier spre a 2 usor intra fara probleme.
    La a 3 a parca mai face figuri cand schimbi repede tot asa tre sa fortezi putin dar nu ma deranjeaza. Ma bucur ca la banii care i-am dat pe el nu am luat vreo duda frantuzeasca.In rest ce sa zic este o masina cinstita.
    3 25
  • BMW 524(diesel)
    O gluma de masina!
    5 20
  • George
    Eu nu am avut ocazia sa conduc acest model (desi mi-ar place foarte mult).

    Am avut insa ocazia sa il vad si sa stau la volan cu ocazia unei expozitii de masini.

    Am vazut de asemenea si cateva teste cu acest model realizate de publicatii straine si romanesti, in diverse conditii, de la orase supraaglomerat la ore de varf, pana la autostrazi sau drumuri virajate de munte.

    Ei bine, din cat imi amintesc acum, nu cred sa fi vazut vreun test in care jurnalistii sa nu fi laudat directia precisa si tinuta de drum...

    Hmmm... Sa fie cei de la Automarket cei mai exigenti jurnalisti...?

    De asemenea, motoarele HDI sunt foarte laudate de toata lumea si sunt folosite de multi producatori de masini (Ford, Mazda, BMW sau Volvo); iar acest lucru am putut sa il testez direct si personal in cazul 1,6 HDI si 2,0 HDI cu care am facut destui kilometri. Aici... ce sa vezi? Din nou surpriza!

    In cazul testului facut de Automarket, motorul "prezinta vibratii la rularea la turatii joase"!

    Mentionez ca nu sunt un carcotas din fire, dar experienta personala si testele facute de alte publicatii ori site-uri de specialitate ma fac sa imi pun intrebari cu privire la "realismul" acestui drive test.
    44 18
  • ****
    @ 745 bravo pentru cele spuse
    21 3
  • @Ursulica
    Vezi ca pe segmentul focus-ului, o alta "duda frantuzeasca" spulbera recorduri: se numeste Megane RS Trophy. Unde a batut "duda frantuzeasca" recordul? in Germania! Unde se fabrica Focus? Tot in Germania! Ce coincidenta...! Unde e focus-ul? Ce face? Detonatii la impresie pt iubitorii de pocnitori...
    26 7
  • Multe prea putin
    motorul diesel de 2.0 de la peugeot este exceptional, mult peste 2.0 tdi de la VW.
    Apoi...Exeo nu se poate compara cu 508, chiar daca ca dimensiuni se apropie, dar in rest exeo isi tradeaza varsta.. aia veche a lui A4.
    24 6
  • Este prima data cand aud critici la motoarele HDI. O singura data am condus un 407 vreo 350 de km, avea aprox. 210 000 de km si mergea perfect. Motiv pentru care chiar nu cred ca ce a testat AM ar fi un motor slab, galagios si cu vibratii la turatii joase. Dafapt cam astea sunt punctele forte ale lui HDI (nu stiu cat e de adevarat, dar se spune ca VAG a trecut la common rail tocmai pentru a face fata motoarelor HDI- si oricum inca se ridica semne de intrebare daca reuseste sau nu).

    Referitor la pret, nu uitati ca masina asta trebuie sa acopere doua segmente, mediu si mare, adica sa fie urmasul lui 407 si 607.

    Si mie mi se pare cam scumpa, insa nu cred ca e chiar asa de slaba cum zice AM.
    36 18
  • @LauCalin
    Daca e prima data cand auzi critici la HDI, ar trebui sa asculti mai mult... pe cei care le au in posesie in principal...la 100.000 km, 407 scartaie din toate incheieturile de zici ca acum se rupe, usile se inchid ca la dacia 1300, iar problema injectoarelor te arunca in nas cand ti-e lumea mai draga... la 200.000 km inca n-am ajuns, dar nici n-am de gand
    17 20
  • @@LauCalin
    Cand am zis ca mergea perfect ma refeream strict la motor. Care la cum stau lucrurile la PSA si la concurenta nu sunt chiar atat de proaste. Nu intru in detalii referitoare la restul masinii ca evident se va lasa iar cu sange pe pereti din partea unora. Despre 407 as zice numai ca nu a fost referinta clasei. Peugeot a promis multe cu 508. Vom vedea daca s-a tinut de cuvant.
    19 13
  • fara idei preconcepute
    Peugeot e cu 7 pozitii SUB Renault in topul satisfactiei din Germania.

    http://www.automarket.ro/stiri/studiul-satisfactiei-clientilor-din-germania-volvo-castiga-acasa-la-nemti-38734.html
    19 7
  • @fara idei preconcepute
    da, Renaultul e o scula de masina.
    acum iati clio-ul symbol cu sasiu de logan si motor de logan si plimba-te si tu, aici se vorbeste de masini, de psa, al 2-lea producator din europa, chestii de oameni mari...etc.
    13 19
  • George
    @@LauCalin
    Ei-ei, cam agresiv tonul tovarase! Si tocmai de aceea cam greu de crezut. Mai ales ca in urma cu o luna si ceva am condus aprox. 1000 de km un 407 cu 211000 de km la bord si ghici ce?! Mergea excelent! Asta in conditiile in care cel care il conducea de obicei, unul dintre directorii firmei, sofeaza ca un bezmetic.
    In alta ordine de idei, asa cum a spus si LauCalin, 407 nu a fost tocmai o referinta in clasa sa; insa cele mai multe critici i s-au adus la ergonomie si spatiu interior si nicidecum la motoare (in special cele diesel).
    13 10
  • @George
    daaa... 407 e curat ca lacrima!
    "Referitor la problemele sesizate in ultimele pagini:
    In primul rand trebuie sa va enumar piesele schimbate la 407:
    4 vane EGR, pompa de la servodirectie, conducta de inalta presiune de la servodirectie, pompa de injectie, turbina, volanta, 2 rulmenti (al doilea dupa 5 luni de la schimbare) comanda de climatizare automata si bateria si alte reglaje."
    ............
    "E un pic funny ca o masina sa inghita in 65 mii km 2 pompe de directie ,fara sa mai pun la socoteala alte 'maruntisuri' cum ar fi o turbina , o pompa de inalta , un COM2000 si lista nu e incheiata nici pe departe . "

    .... si multe altele... toate le gasiti aici:

    http://www.peugeotclubromania.ro/forum/threads/8995-Probleme-Peugeot-407/page48
    10 8
  • @@George
    Intru pe forumuri auto de vreo 10 ani si din cate am vazut cei mai multi intra acolo nu sa-si laude masina, ci sa afle solutii la probleme sau se planga cat de mult o urasc. E trist ce a patit tipul, insa crede-ma ca se poate si mai rau. Chiar si asa, personal consider motoarele HDI sunt unele dintre cele mai bune diesel-uri :). Puse pe altceva decat o masina frantuzeasca, ar fi o combinate (mult) mai buna. Parerea mea. :)
    Ce masina ai tu?
    12 11
  • George
    @@George
    Iarasi fortezi nota, prietene? Cand am zis eu ca 407 e curat ca lacrima? E absolut normal sa existe si probleme tehnice la un momentdat. Crede-ma pe cuvant. Inca nu s-a inventat masina care sa nu aiba probleme tehnice! Pe de alta parte insa, tu imi citezi chestiuni pe care le-ai citit pe diverse site-uri, in timp ce eu ti-am relatat experiente personale. Hmmm .... Haide sa-ti povestesc o chestie pe care a patit-o un amic de-al meu: In urma cu vreo doi ani si-a cumparat un Golf 5 care avea vreo 85000 de kilometri la bord. Cand a ajuns pe la vreo 160000 de km a descoperit cu stupoare ca i se rotunjisera camele de pe arborele cu came. Ei bine, in momentul cand a fost la un mecanic acesta i-a spus ca masina nu are cum sa aiba doar 160000 de km. Trecand la situatia semnalata de tine, imi permit sa te intreb: sti cumva de unde si-a achizitonat respectivul cetatean masina? Cunosti stilul acestuia de condus? Pt. trebuie sa sti faptul ca in Germania masini precum seria 3, 407, Insignia, Passat etc. sunt folosite in special de catre agentii comerciali si directorii de vanzari care le conduc cu piciorul la blana pe autobahn.
    10 11
  • reader
    @LauCalin
    daca pui semnul egal intre toate masinile frantuzesti, atunci esti o nulitate
    Spre deosebire de 407, renault laguna 3 chiar e o masina fiabila. O dovedesc nenumaratele topuri de fiabilitate
    12 10
  • @reader
    'Neata, stimabile! Cate ore ai dormit? Banuiesc ca putine, altfel nu comparai 407 cu Laguna 3 (508 se compara cu ea- e vorba de ultimele generatii). Si chiar asa, nu vad care ar fi legatura cu Renault in comentariul meu. Cum ai ajuns la consluzia asta?:))
    PS: vorbim de motoare in cazul in care nu te-ai prins. Eu zic sa te mai odihnesti putin. :p
    15 8
  • reader
    @LauCalin, lasa vrajeala
    Referindu-te la motorizarile de pe 407, ai scris: " Puse pe altceva decat o masina frantuzeasca, ar fi o combinate (mult) mai buna" . Asta-i o afirmatie prosteasca si iresponsabila !
    10 10
  • Peujeu
    Ce de "scandal" aici !
    Chiar nu aveti alte treburi.
    Cui ii place masina asta si are bani pt ea si-o cumpara si gata. Nu sta sa se uite in gura unor "mari cunoscatori", "testului" de pe AM sau cine stie ce altceva.
    Merge la dealer, face drive test si daca ii place o cumpara. E simplu.
    Restu lumii comenteaza de pomana.....precum babele la marginea drumului din sat.

    "Succesuri ! "
    17 8
  • @reader
    Ai dreptate. Am uitat ca Peugeot e o marca din Taiwan. Iti mai spun o data, poate de data asta intelegi: m-am referit la motoarele HDI si la marca Peugeot. Ce nu intelegi? Sau intelegi ce vrei tu.
    12 9
  • Nu imi place. Nu mai are acel "nu stiu ce" specific francez. Se vede ca incearca sa copieze marcile germane, si parerea mea e ca nu reuseste.
    6 11
  • Xavier Peugeot
    O petarda
    Vi va certati degeaba aici pe masina, ar trebui sa il urecheati mai degraba pe autor, care este de departe cel mai slab jurnalist de pe la noi.
    21 6
  • Pentru domnii ce critica HDI-ul
    Criticati bre si motorizarile diesel intre 1.6 si 3 de la BMW, ca-s fix HDI-urile astea. HDI-urile intr-adevar is motoare reusite. Pacat ca nu este ajutat de restul masinii.

    Si acum, o nota chiar asa de mica?!? Un 4.1 eu zic ca ar merita. Cel putin
    10 2
  • boss 87
    am si eu un peugeot 206 2000 hdi an fab 2002 cumparat la mana doua are 155555 km si sant multumit de motor si de performanta.
    chiar si asa batran tot dau clasa la plecarea de pe loc la un golf sau un passat.
    de 140 de cai.
    in concuzie motoarele hdi sant bune.
    am avut si passat si nu prea am fost multumit.
    2 0
  • peugeot second hand
    cum sunt 406 coupe?
    nu sunt fan peugeot, dar ma bate gandul sa imi iau un 406 coupe lamana a doua, 136 cai putere, 100000 kilometri, productie 2002, pretul e unul atractiv, imi poate spuen cineva daca ar fi o problema cu modelul asta?
    0 0
  • 508 vs all
    Putem avea pareri pro sau contra unei masini, detin un Peugeot 406 (2.0 hdi) si in 4 ani am facut 170.000 km si motorul merge impecabil. Am condus 407 destul de multi km (motor 1.6 HDI) care in viraje se comporta extraordinar si portierele se inchid ca la orice alta masina. Opel 1.7 CDTI slab si la reprize, zgomotos, in general lenes. Passat-ul mai lenes decat 2.0 hdi.
    508-ul cu motor de 2.0HDI merge frumos, nu tremura, din punctul meu de vedere o masina reusita pentru familie.
    2 0
  • Cosmin
    Va salut pe toti! In primul rand vreau sa felicit echipa AM pt test(macar e bine k l-au testat,chiar dak „nu si-au facut treaba foarte bine”. In al doilea rand vreau sa lamurim situatia cu acest Peugeot 508. La noi in tara exista aceasta mentalitate a masinilor nemtesti si cred ca daca nu aveam aceasta mentalitate masina asta ar fi obtinut un punctaj mai mare. Din ce am auzit,masina asta chiar este una foarte buna(mai ales motorul HDI care vad ca este foarte laudat) si nu vad puncte slabe evidente,iar cu portbagajul acestei masini care mai toti zic ca e mic...oameni buni daca vreti portbagaj mare luati-va alte masini,dar am mai citit niste teste care spuneau ca spatiul interior este cel mai mare din segment,iar daca ati avea spatiul acesta la o masina de cls compacta vi s-ar mai parea portbagajul acestei masini mic? Eu nu cred. Acum tine de parerile fiecaruia daca vrea sa nu sa-si achizitioneze aceasta masina sau sa-si ia alta. De tinuta de drum nu mai zic nimic fiindca am vazut prin alte teste ca este foarte buna. In rest masina asta satisface orice cumparator. Legat tot de portbagaj:Latitude are aproape 4.9m si are portabagajul mai mic decat acest 508. Deci nuc red ca va mai trebui sa va osteniti sa va legati acum de portbagajul ei,asa ca nu mai vorbiti ce nu stiti! Sper ca n-am suparat pe nimeni cu vorbele mele,dar asta e opinia mea si fiecare avem dreptul la propria opinie! Va doresc numai bine si cat mai multe teste „corecte”! Toate cele bune tuturor!
    3 0
  • costel
    508 este o masina buna ,am o luna de cand o am si sper sa nu am toate problemele care le-am auzit
    2 0
  • costel
    intre 70si 90 se simte ceva un suierat iar cei de la peugeot au zis ca e ceva tipic motorului peugeot restul masina este foarte buna .in comparatie cu vw pasat pe care il aveam inainte care a avut 10000000 probleme seria 2006
    0 0
  • deci pot achizitiona aceasta masina si la pretul de 21k euro ???
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru