Ştiri despre Renault
-
Începând cu luna ianuarie, marca Renault va avea un nou director de design. Este vorba despre Alexandre Malval care a lucrat pentru Audi, Volkswagen, Peugeot, Citroen și Mercedes-Benz. (Joi, 23 Octombrie)
-
Potrivit șefului Renault, Fabrice Cambolive, Megane electric va fi transformat într-un hot hatch și va primi o baterie mai mare. Decizia, luată după ce vânzările au avut de suferit din cauza noilor Renault 4 și 5. (Duminica, 14 Septembrie)
-
Automarket a zburat, în mare secret, la Paris pentru a face cunoștință cu noua generație Renault Clio. Acum că a expirat embargoul de comunicare, ți-am pregătit un articol cu 5 lucruri esențiale despre noul Clio 6 și, așa cum te-am obișnuit, avem pentru tine și un video cuprinzător. (Luni, 08 Septembrie)
-
Grupul Renault achiziționează participația de 51% din uzina de la Chennai, India. Fabrica a fost deținută, anterior, de Nissan. (Vineri, 01 August)
-
Renault va deschide, în 2027, un nou centru expozițional la Flins, la doar 40 de kilometri de Paris. Vizitatorii vor putea admira aici sute de modele clasice, multe dintre ele încă funcționale. (Miercuri, 25 Iunie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru


























Avem in vedere insa faptul ca toate comparatiile de acest tip sunt viabile in conditiile in care testele de producator se fac in absolut aceleasi conditii pentru toti.
Rezultatele reale la rularea in oras (95% din timp am rulat doar in Bucuresti) a consumat intre 10.5 si 9.5, in functie de stilul de condus. Urca si spre 11 daca o fortezi si mergi doar turat, cautand cei 100 de cai :)
aici nu se leaga ceva - inseamna ca si siguranta este comparata fata de clasa nu?
inseamna ca si tehnologia ar trebui sa se noteze in comparatie cu clasa... nu?
deci, ca sa continui un pic "rafuiala" cu un posesor de megane din comentariile de ladrive-test-ul cu Citroen C4 -- Renault Clio facelift ia 9/10 la siguranta pe cand Citroen C4 ia 8/10 ... fratilor, ma baieti... ce dracu - pana si EuroNCAP zice ca C4 este mai bun ....
tehnologia - C4 ia 8/10 avand o gramada de chestii p'acolo .. iar clio ia 9/10 avand un card si un "key-less go" ... i se lauda comensile de pe nush ce satelit de comanda din spatele volanului..etc ... nu comentez faptul ca pentru a avea acea tehnologie in masina Clio sare de pretul clasei sale destul de mult - configuratorul Renault.ro spune ca aceasta masina ar costa 12960E, la care se adauga un discount ...etc .
Cred ca suntem cu totii de acord asupra faptului ca Hyundai I20 face parte din segmentul "Clio" :
Consum : I20, 1.4 crdi - ia not 6/10 pentru ca papa 8,4 in oras ... mai trebuie sa mentionez ca aceiasi nota o ia si clio ca sa pape 10-11% ?
Siguranta - lipsa ESP pe I20 ii da not 8/10 fata de 9/10 a lui Clio - sunt de acord... dar de ce i se da 8/10 si lui C4 care-i mai sigur ca astea doua..?
Tehnologie : I20 ia 8/10 avand o sonorizare mediocra si o mufa pentru ipod ... C4 ia 8/10 avand o cantitate mult mai mare de tehnologie ... iar clio ia 9/10 pentru ca-i mai bun in clasa sa... OK.. .. poate asa merge notarea ...
Cred ca am fost destul de obiectiv , desi se poate detecta un pic de nemultumure la adresa notarilor din partea mea - dar, daca notele se dau in functie de "clasa" s-ar putea sa fiu de acord ..
Sa luam un test fictiv - mercedes E 320 CDI , cu toate alea pe el, si un pret de vre-o 90000E -- p'asta cum o sa il notati ? ar trebui sa fie cam peste 90/100 nu? .... dar in cazul asta... o sa ii dam 80/100 unui BMW 550 ? pentru ca mananca 25% in oras fata de 10% la mercedes ....
Greu ma tata ma.. greu ... cum va asteptati voi, cei de la Automarket, ca publicul larg sa fie de acord cu voi ? cand se dau note mari unor masini s inote mici altor masini care sunt clar desupra din toate punctele de vedere ( chiar si la pret... )
Ar fi , poate, frumos sa organizati pagina de drive test pe categorii ... omu' sa dea click pe o categorie si apoi sa vada notele masinilor din acea categorie -- pentru ca , in acest moment, omul "neavizat" care cauta sa isi cumpere o masina si nu este cititor frecvent al Automarket va veni si va vedea :
Clio , 12000E -- 76/100
C4 , 18000E -- 78/100
omul ala o sa zica..." wwwwoooooooooowwwwww - clio este aproape la fel de tare ca C4 , si este cu 5-6000E mai ieftin wwwwwwwoooooooowwwww ".... ceea ce stim cu totii ca nu este nici pe departe adevarat
urat ma baieti, urat ...
Atentie. NU comparam categoriile de notare. Este o idiotenie sa compari nota la siguranta a lui Clio (model notat in functie de caracteristicile generale ale segmentului sau) si nota la siguranta a unei compacte. Veti vedea in scurt timp, cand vom rearanja paginile de test drive, cine cu cine se compara.
Daca vrei sa faci comparatii intre note, ia toti membrii unui segment si compara-i. Ai putea avea surpriza ca in segmentul mic sa apara un model cu nota - sa zicem - 95. pentru ca noi vom considera, in functie de criterii, ca e cea mai tare optiune in respectivul segment. Asta nu inseamna ca e cel mai tare model de pe piata.
Greets.
stiu ca nu trebuie comparate masini din clase diferite ... stiu si ca multa lume habar nu are de treburile astea - si de aceea am tinut sa scot in evidenta aceste discrepante , care mi se par majore , de pe pagina de test-drive
o reorganizare se cere - trebuia facuta in momentul in care v-ati hotarat sa dati note masinilor - dar " mai bine mai tarziu decat niciodata " . Nu cred ca-i foarte greu sa puneti pe pegina ceva de genul :
Clasa "mica" : ultimele 3 modele testate
Clasa "medie" : ultimele 3 modele testate
... premium mdiu, mare , SUV .etc - fiecare cu cate 3 masini pe prima pagina ...
Apoi omul poate sa intre cuminte si sa vada ce are de vazut ;)
Din moment ce vad ca v-am atras atentia mai am o rugaminte:
La inceputul review-lui ar trebui sa ne prezentati masina testata si pretul ei , baza+optionale. Nu odata ati testat masini care erau pline de optionale - iar pretul final al modelului testat sarea binisor de pretul concurentelor " mai chele" din segmentul respectiv.
inca odata multumesc pentru raspunsul prompt, sper ca nu v-am suparat prea tare ;)
eu am un Clio 1.4 16v la 100cp (versiune fara facelift) si sunt foarte multumit de ea... daca n-ai talente de "Schumacher", consumul este de 8.6% in oras ( Constanta in plin sezon estival)
Ti se pare ca spunand despre mine ca sunt prost devii automat mai destept ca mine ?
Parerea mea este ca nu -- mai ales din pricina faptului ca ai putut sa iti imaginezi ca eu nu am observat ca masina testata aici este pe benzina .... prietene, daca citesti un pic mai atent toata discutia o sa observi ca nu ma refeream la cifra exacta - ci la calificativul dat pentru consum.
As vrea sa te vad pe tine la Bucuresti, cu al tau Clio 1.4i 16V merganda de la piata 1Mai pana la Mitropolie intr-o zi de marti, la ora 8 dimineata -- dupa asta mai vorbim despre consumul tau de 8,6% .
Din cate vad ai destul de multe de invatat la capitolul trafic aglomerat - pentru ca nu cred ca in constanta, in plin trafic estival ( care trafic este de obicei directionat departe de centru ) o sa ai parte de ce se intampla zilnic in Bucuresti.
Si NU, nimic din ce spui sau ai avea de spus pe acest site nu iti da dreptul sa spui despre altcineva " mare prost este XXXXX ", ok?
Dan
Daca vrei obictivitate, esti invitatul nostru in sectiunea de stiri, unde ai impartialitate la cote maxime.
Inca ceva: nu am spus inca despre ce surpriza placuta va fi vorba. Poate m-am referit la fotografii. Ce-ar fi sa asteptam si sa analizam ulterior totul? Sau vreti sa va dau exemplul testului cu Polo 1.4 pe benzina, care are un punctaj foarte redus?
Hai, cheer up eevrybody :)
Sporuri.
Şi comparaţia între maşinile din aceeaşi clasă poate fi lipsită de temei logic în contextul în care una dintre priorităţile oricărui producător este de a se diferenţia de celelalte produse de acelaşi fel.
Aşadar, soluţia Top Gear de a lua în considerare în mai mare măsură acel "ne place" pare o soluţie mai inspirată. Scrii ce simţi. Ce-ţi place, ce nu-ţi place şi... atât. Apoi laşi concluziile şi verdictele să vină de la sine. Amestecul frecvent între subiectiv şi obicetiv, între spiritul analitic şi spontanietate pe care-l găsec în materialele Automarket îmi crează senzaţia unui fals, a unei încercări de manipulere eşuate şi lipsită de sens prin lipsa finalităţii acesteia. Neasumarea subiectivităţii unui reportaj duce la pierderea valorii acestuia prin lipsa de autenticitate.
E doar o părere...