Dacă aruncăm o privire peste cifrele de vânzări, putem spune că francezii de la Renault au dat lovitura cu noile modele 4 și 5. Numai că, în timp ce aceste modele au de câștigat, altele au de suferit. Cel mai mare perdant este Megane E-Tech electric.
Cererea pentru acest model a scăzut, astfel că Renault se vede nevoit să schimbe strategia. Potrivit șefului companiei, Fabrice Cambolive, Megane electric se pregătește pentru o transformare și, pe lângă asta, va primi și o baterie mai mare pentru a putea acoperi mai mulți kilometri cu o singură încărcare.
"Ceea ce căutăm este un hot hatch, aceasta este direcția în care vrem să mergem. Vrem un hatch cu valențe sportive," le-a declarat Cambolive celor de la Auto Express, cu ocazia Salonului Auto de la Munchen.
Din păcate, CEO-ul francezilor nu a oferit mai multe informații, dar a precizat că ar urma să facem cunoștință cu versiunea îmbunătățită a lui Megane E-Tech electric în primăvara anului 2026.
În ceea ce privește bateria, Renault ar putea apela la acumulatorul de 87 kWh prezent pe Scenic.
Acesta promite o autonomie de până la 615 kilometri, ceea ce ar fi o îmbunătățire de la cei 459 de kilometri pe care îi poate acoperi acum cu bateria de 60 kWh.Rămâne de văzut ce noutăți pregătesc francezii pentru Megane E-Tech electric.
via Carscoops
Comentarii (0)