Ştiri despre Renault
-
Noul Renault Austral facelift poate fi comandat acum în România. SUV-ul francez este disponibil în trei niveluri de echipare, cu două motorizări, iar prețurile încep de la 31.000 de euro cu TVA inclus. (Luni, 28 Aprilie)
-
Constructorul francez de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul Austral facelift. SUV-ul de segment C se aliniază la cel mai actual limbaj de design al mărcii, iar în România va fi disponibil începând cu vara acestui an. (Joi, 03 Aprilie)
-
Noua gamă a modelului Megane E-Tech electric poate fi comandată în România. Clienții au la dispoziție nivelul de echipare Techno, dar și varianta sportivă Esprit Alpine. (Miercuri, 02 Aprilie)
-
Constructorul francez de automobile deschide comenzile pentru modelul cu zero emisii Renault 4 E-Tech în România. Acesta este disponibil în două versiuni, iar prețurile încep de la 28.890 de euro cu TVA inclus și fără vreun ecobonus aplicat. (Marti, 01 Aprilie)
-
Francezii de la Renault anunță o nouă gamă de autoutilitare electrice. Acestea vor fi denumite Trafic, Estafette și Goelette, iar debutul pe piață este programat pentru anul 2026. (Luni, 10 Februarie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
On: o masina corecta pentru cat costa. Nici prea, prea, nici foarte, foarte". isi face treaba onest la un consum foarte mic.
Eleromul ala... arata unic;)) Da, stiu. Probabil e vroba de aerodinamica si consum. Insa parerea mea e ca strica din designl general al masinii.
Serios?
Si Lucci cam are dreptate. PSA are HDI-uri la Ford (ca grup) si BMW si Fiat are la GM si Suzuki. Renault a dat motoare DCI lui Nissan, insa acolo e vorba de alianta, nicidecum Nissan nu a cumparat motoarele.
Repet masina e una cinstita din multe puncte de vedere, nu se impune concret la un capitol anume. Poate la consum cu o diferenta de 0.2, 0.3 l/100 de km in favoarea francezilor. Dar sa te lauzi cu asa diferente mi se pare amuzant.
Nu doresc sa citez chiar din articolele publicate de voi, asa ca va sugerez sa cautati si sa includeti masinile din aceeasi gama
Doar motorul de 1.6 litri este mai puternic, dar Clio-ul are o cilindree de 1.461 cmc, în timp ce unitatea lui Fiesta 1.6 Tdci are 1.560 cmc, de unde şi diferenţa de putere dintre cele două. În comparaţia noastră ne-am uitat la ambele versiuni ale lui Fiesta, desigur. Deşi nu l-am menţionat, acesta a fost trecut la categoria ”ceilalţi rivali”. Citez ”Ceilalţi rivali consumă ceva mai mult, dar niciunul nu trece de 4.3 litri la sută”.
Mai e nevoie să vorbesc de diferenţa de preţ dintre cele două modele?
Toţi rivalii lui Clio au fost incluşi în comparaţia noastră, cu toate că nu i-am menţionat. Doar cei care sunt extrem de apropiaţi de Clio au fost menţionaţi în text.
@Bogdan
Fiesta 1.4 tdci 70cp - 4.2 mixt
Clio 1.5 dci 75 cp - 4.0 mixt
Nu mi se pare amuzant sa iti cumperi o masina cheltuind fiecare ban intr-u mod cat mai chibzuit. Mi se pare amuzant sa spui ca un criteriu care poate fi decisiv in alegerea unei masini ar fi un consum cu 0.2 l/100 km mai mic, consum declarat de producator. La care tu, ca utilizator, greu poti sa ajungi. Pentru ca acel consum declarat este unul stabilit in anumite conditii stricte tinandu-se cont de foarte multi factori. Dar asta e o alta poveste.
Vezi tu vreun 1.3 mjet mai puternic de 75 cp in oferta fiatului asta? Iar pentru un 1.4 tdci cu 5.2% urban si 45l rezervor, rezulta autonomie ~865km. Clio are 1.5 dci cu 4.9% urban si 55l rezervor, rezulta autonomie ~1122km.
PS. repet: sunt cifre date de producator.
si va rog sa nu ziceti ca nu arata bine computerul de bord, ca mai am ~2 liniute (~20l) si zice ca mai merge 487 km pana sa alimentez.
cat scrie in carte, atata mananca, si nu trebuie sa fii calm in trafic, ca daca esti mai calm mananca mai putin
Se afla in oferta ford romania, deci cred ca poate fi luata in considerare din moment ce se afla la vanzare.
1.6 TDCi 95 CP DPF -- Transmisie manuala 3 usi € 12,016.13 € 14,900.00
Pretul este net mai mare, din motive mai mult sau mai putin obiective, insa nu am avut nici o obiectie la acest capitol.
Decizia de a include aceasta versiune a fiestei in comparativ va apartine, eu doar mi-am exprimat o parere.
http://www.automarket.ro/stiri/nissan-qashqai-pure-drive-16-dci-49-litri-la-suta-si-129-grame-co2km-40214.html
Scenic 1.6 dCi, care-i ditamai MPV-ul are 4% extraurban -5.1% urban. Pe Clio 4 va lua cu siguranta sub 3.7 de pe Fiesta (mult laudatul tau motor care apropo are 90cp, nu 95)
Iar la fraza asta te agati de un fir de ata: "Motorul 1.3 mjet de pe Fiat, Opel mai mult de 75 CP nu ofera, pe cand Renault Clio vine si cu varianta de 90 CP"
http://www.fiat.com.ro/documente/fise-preturi/grande%20punto.pdf/grande%20punto.pdf
Faceam referire la Fiat ! Am scris Opel in graba pt ca urma sa-i mentionez mai jos.
@All - pe cat punem un pariu ca in zona 2020 o sa apara o directiva europeana care sa oblige ca toate masinile vandute in UE sa aiba Start-stop ? (asta in cazul in care mai raman masini fara pana atunci ... mai nou producatorii premium nu prea mai au masini fara.. iar astia de masa cam prind la public mai bine cu un asemenea sistem )
@Vasi - nu te prea inteleg, vrei sa ai "dreptate" si argumentezi cu chestii cretine gen " N-ai fost tu proprietar de Renault, deci nu vad de ce faci pe interesantul aici" .. da de unde stii tu asta ? ... ia spune-mi , domana mama ta ti-a cumparat spatiu pe Automarket in zona asta de ai voi sa faci pe interesantul aici ? chiar nu pricep ce legatura are faptul ca nu am eu un renault cu faptul ca dimensiunea rezervorului este importanta numai pentru tiruri ...
Ok, dai bani in plus... dar poate nu iti place cum arata Clio si vrei Corsa sau altceva ... unii platesc si pentru cum arata masina ... dar de la discutia asta pana la a spune CA REZERVORUL ESTE UN FACTOR INCREDIBIL DE IMPORTANT IN ALEGEREA MASINII CA TREBUIE SA BATEM MONEDA O MIE DE ANI PE CHESTIA ASTA PANA EU SI NUMAI EU AM DREPTATE ... mai usor frate, ce draq, s-a inteles mesajul, pentru tine este important sa ai un rezervor mare .. ok, pentru LauCalin nu conteaza, pentru mine nu conteaza ... deja suntem 2 la 1 :)
... pentru tine conteaza 0,2% "in carte" .. pentru noi ceilalti este irelevant ... sau poate locuiesti in tara aia unde mersul prin oras se face exact dupa ECE-15 :)
DCi-ul
@io - inca nu am mers cu o masina cu motor asa gurmand cat sa nu-mi ajunga un plin intre doua orase (avand in vedere ca iesirile din bucuresti le fac ocazional .. si cu premeditare.. ma asigur ca am un plin inainte de iesirea din bucuresti)
ps. scuze pentru intrarea la glezna domnului Vasi ... dar pe AM se obisnuieste asta cand vine vorba de Renault :)
ai declarat sec in tot ce ai spus si tii de chestia asta de parca nu ar mai conta nimic altceva...
.. nashpa sa se ia unu' de masina ta nu ? ...
"Da, da ii cunosc pe astia ca tine care au darul contrazicerii cu orice pret. " ... mda ... si noi ii cunoastem pe astia care le stiu pe toate .. gen : "Copilu' nu te mai arunca cu capul inainte ca berbecul si calmeaza-te ca mai ai de invatat... " ... ca industria auto s-a inventat la voi in spatele blocului iar voi ati fost prezenti din ziua 1 ... mda ... ne cunoastem ;) ... si, apropo' .. a mea este mai mare - are motor mai mare, are portbagaj mai mare, are spatiu interior mai mare, are consum similar..dar totusi un pic mai mare :)) , este mai inalta... si tot asa ... sac!!
ia sa te vad acum cum iti exprimi tu acel "Tu n-ai nicio treaba. N-ai fost tu proprietar de Renault, deci nu vad de ce faci pe interesantul aici" la nervi ...
Raportul calitate-pret mi se pare fair .Probleme nu au fost inca, si daca ar trebui sa aleg o masina in aceiasi bani tot asta as alege-o.
nu-mi placee borduu fff urat
eleronul strica tot desingul
frumos desingul
motorul cam lenes 0-100 15 sec
si Fabia 1.2 HTP face 0-100 in sec mai putine
In restt mia placut masina