Ştiri despre SsangYong
-
KG Mobility sau, cu alte cuvinte, fosta marcă SsangYong tocmai a lansat noua generație Actyon în Coreea de Sud. SUV-ul coupe bazat pe Torres va fi disponibil și pe piețele internaționale până la finalul acestui an. (Marti, 13 August 2024)
-
Constructorul coreean de automobile a publicat o serie de schițe oficiale cu viitorul SUV Torres. În Europa va ajunge, în a doua jumătate din 2023, într-o versiune pur electrică. (Vineri, 20 Mai 2022)
-
SsangYong a publicat primele schițe de design ale viitorului său SUV, cunoscut, momentan, sub denumirea X200. Potrivit constructorului asiatic, acesta va avea un sistem de propulsie prietenos cu mediul înconjurător. (Luni, 26 Iulie 2021)
-
SsangYong Tivoli poate fi comandat acum și într-o versiune lungă. Denumită Tivoli Grand, aceasta este cu 26 de centimetri mai lungă decât modelul obinușnuit. (Marti, 15 Iunie 2021)
-
SsangYong Tivoli primește o motorizare nouă: 1.2 litri benzină cu trei cilindri și 128 de cai putereSUV-ul SsangYong Tivoli va fi disponibil cu o motorizare turbo pe benzină de 1.2 litri. Propulsorul pregătit de constructorul asiatic are trei cilindri și dezvoltă 128 CP și 230 Nm. (Luni, 11 Mai 2020)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Totusi, masina nu cred ca e chiar asa de rea. Pare destul de capabila in off-road, spatioasa, si nici design-ul nu mai e la fel de oribil ca la modelele mai vechi.
Pentru cei pentru care exercitiul suprem de off road inseamna urcatul masinii pe bordura, trebuie spus ca sasiul acela separat de caroserie reprezint un atu immportant in teren cu adevarat accidentat.
Incet incet toata europa se opreste la 2 litri.
@ Misha - "Pentru cineva care isi doreste o masina simpla, capabila sa te duca acolo unde altele nu ajung, chiar este o alegere de luat in consideratie". Cam ai descris Dusterul, desi nu sunt fan. Nu cred ca e mai capabil decat Dusterul in teren accidentat.
- marca necunoscuta, inexistenta, exotica
- valoare de revanzare 0
- retea service 0
- ruliu mare din cauza greutatii si a garzii la sol ridicate
- motor slab raportat la gabarit
- uzata moral si fizic
Singurul punct forte o sasiul separat de caroserie insa cati vor aprecia asta?
Concluzie:
Daca vrei '"jip" alegerea e simpla.......Duster facelift!
Se pare ca in mare masura v-ati imprietenit cu masina. Si mie imi place partea exterioara, despre interior pot spune ca este pt cei care nu sunt obisnuiti sau chiar nu au timp de prea multa tehnologie in masina lor (genul LCD-uri si alte minuni), computerul de bord era binevenit, dar daca nu ai un stil de condus sportiv eu zic ca nu te prea intereseaza, pt ca obtii maximul de autonomie - parerea mea.
Am gasit performanta 0-100km/h - 13,3s - se duce spre limita inferioara, dar nu e chiar atat de rau - in sensul ca nu poti spune ca e tocmai submotorizata.
Tangajul nu trebuia sa fie cumva tinut in frau de EBD? poate e prea mare garda la sol si o face prea instabila! Posibil niste anvelope cu talon mai mic sa faca diferenta?
O intrebare as avea: Franele tin bine? Raspund promt si se opreste cel putin la asteptarile voastre?
PS: Ar trebui sa ne obisnuim de acum ca notele sa se dea in functie de gadgeturi si de partea electronica a tuturor sistemelor, cu cat mai multe cu atat mai mare nota.
Iar totul se transforma intr-o gaura neagra in bugetul firav al posesorului...
Referitor la masina mai bine renuntau la transmisia automata in locul uneia manuale si montau motorul de pe Korando de 2,0 175cp, si astfel cu consum mai mic si performante mai bune
Eu cred ca merita mai mult punctaj.