Drivetest BMW X6

3.0 xDriveM50d AT
BMW X6 zoom
de Cornel Șocariciu, Foto: Ciprian Mihai
Vineri, 31.01.2020
Uzina

Mașinile electrice și cele cu sistem de propulsie, care "amestecă" resursele unui motor pe benzină cu cele al unui motor electric, sunt din ce în ce mai prezente. Constructorii investesc și mai mult în "curățarea" gamei și în pensionarea motoarelor cu ardere internă care nu mai sunt eficiente din punct de vedere al emisiilor.

BMW are un plan clar în ceea ce privește electrificarea gamei, iar cele 25 de modele electrice și PHEV programate până în 2023 fac parte din viitoarea ofensivă germană. Dar în același timp, nemții liniștesc poporul spunând că "motoarele diesel rămân în gamă încă 20 de ani, iar cele pe benzină vor echipa modelele mărcii pentru cel puțin 30 de ani".

Însă din actuala gamă ar urma să dispară motoarele mai puțin eficiente sau cele pentru care costurile de producție sunt prea mari. Iar în această ultimă categorie se află și motorul diesel de 3.0 litri cu patru turbine disponibil pe modelele de top care poartă indicativul M urmat de particula 50d.

Noua generație X6 este oferită cu motorizarea diesel quad-turbo, ceea ce înseamnă că avem de-a face cu o "specie" pe cale de dispariție.

BMW X6
3.0 xDriveM50d AT

  • Pret de pornire 74.732 €
  • Pret model testat 116.664 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

3.0 litri, șase cilindri în linie și patru turbine: ingredientele care fac din BMW X6 M50d o adevărată uzină de putere. Motorul diesel dezvoltă 400 de cai putere la 4.400 rpm și un cuplu colosal, de 760 Nm, atins între 2.000 și 3.000 rpm.

Și așa cum ne-a obișnuit producătorul german, resursele motorului diesel pot fi exploatate în mai multe feluri, în funcție de modul de conducere selectat.

În modurile EcoPro și EcoPro Individual, motorul cu șase cilindri este gata să livreze resursele într-un mod temperat, fără efort, într-un ritm "andante". E modul acestuia de a încerca să-ți domolească pornirile animalice atunci când vrei să abuzezi cu sete de pedala de accelerație.

Există și modul Comfort, care ascute reacțiile motorului și pe cele ale transmisiei, astfel încât, din când în când, să primești o doză suplimentară de adrenalină în momentul în care uiți cât de groasă e talpa pantofilor.

În modul Adaptive, sistemul de propulsie este gata să răspundă nevoilor tale într-un mod și mai prompt. Dacă apeși accelerația cu finețe vei descoperi un comportament eficient, dar dacă îți iei înfățișarea de Hulk și nu-ți mai controlezi instinctele, motorul cu șase cilindri o să te susțină până la capăt.

În modurile Sport, Sport Plus și Sport Individual descoperi o bestie care va încerca să te domine, în ciuda împotrivirilor tale. Capul se înfige adânc în tetiera scaunului ori de câte ori apeși accelerația, ficatul parcă ar face schimb de locuri cu cei doi rinichi, iar pleoapele ochilor se contractă pentru a putea face față schimbărilor rapide din peisaj. Singurele mici momente de respiro sunt acelea în care cutia schimbă treptele, iar grupele musculare au câteva fracțiuni de secundă să se relaxeze. În rest, totul se desfășoară rapid și ajungi cât ai clipi la viteze care te pot lăsa fără permis.

Indiferent de modul de rulare pe care îl alegi, motorul este unul elastic și nu dă semne de oboseală nici atunci când indicatorul vitezei a trecut de cealaltă parte a legii. O singură problemă persistă în continuare: sunetul motorului "livrat" artificial prin sistemul audio al mașinii.

Transmisia cu opt rapoarte se achită de sarcini într-un mod extrem de fluid. Ba mai mult, în modul Sport reușește să dea acele "șuturi" care cresc și mai tare nivelul serotoninei din organism. Și pentru că litera M de pe portbagaj are greutate în această partitură pregătită de nemți, cu transmisia pusă în manual vei primi pe Head-Up Display un indicator pentru schimbarea treptelor asemănător cu cel din motorsport. Odată ce turația motorului se apropie de limita de sus, pe ecranul virtual vor fi proiectate linii de culoare portocalie și roșie care te anunță că trebuie să schimbi treapta de viteză (în modul Sport și cu transmisia în Manual, cutia rămâne în treapta aleasă chiar și atunci când duci motorul în limita maximă de turații).

Consum

Ținând cont că în gama X6 există și o versiune M50i cu motor V8 de 4.4 litri, sunt convins că atunci când alegi un M50d ești întrucâtva interesat și de valorile de consum. Cuplu și consum, probabil.

În fișa tehnică, BMW spune că noul X6 consumă în medie 8.3 litri/100 de kilometri conform regimului WLTP. Pe parcursul testului, am obținut o medie de 10.9 litri/100 de kilometri. Am alternat modurile de rulare și am parcurs kilometri atât în oraș, cât și în afara localităților pe drumuri ușor virajate. Și asta în condițiile în care sub capotă se află 400 CP și 760 Nm gata să mute cu "delicatețe" cele 2.3 tone ale SUV-ului german.

În dreptul rivalilor lui BMW X6 avem Mercedes-Benz GLE Coupe, Audi Q8 și Porsche Cayenne Coupe.

Cel mai potent diesel din gama GLE Coupe poartă indicativul GLE 400d 4Matic Coupe și dezvoltă 330 de cai putere. Audi are în gamă SQ8, un SUV coupe cu 435 de cai putere, în timp ce Porsche nu oferă motoare diesel pe Cayenne Coupe.

În ceea ce privește consumul mediu, GLE Coupe promite 7.7 litri/100 de kilometri, în timp ce Audi menționează în dreptul lui SQ8 un consum de 8.9 litri/100 de kilometri.

 

Performanţe

Când litera M apare pe portbagaj, gândurile trebuie să zboare imediat către latura sportivă a brand-ului german. Și acest lucru trebuie să-l înțelegi, indiferent că versiunea de motorizare se încheie cu litera d.

În cazul lui BMW X6 M50d, cunoștințele inginerilor diviziei M fac ca sprintul de la 0 la 100 km/h să aibă loc în doar 5.2 secunde, un timp care în urmă cu 10 ani era trecut doar pe fișele tehnice ale supercar-urilor.

Comparația cu Mercedes-Benz GLE 400d 4Matic Coupe nu este una ideală. Modelul din Stuttgart are 70 de cai putere în minus față de X6 M50d, ceea ce înseamnă că pentru sprintul 0-100 km/h, GLE o să aibă o întârziere de 0.5 secunde.

Nici comparația cu SQ8 nu este una pe muchie de cuțit. SUV-ul coupe al producătorului din Ingolstadt are un V8 biturbo echipat cu un compresor electric menit să elimine turbo lag-ul. În același timp, sistemul pregătit de Audi oferă 35 CP și 140 Nm în plus față de resursele disponibile sub capota lui X6 M50d. În condițiile date, SQ8 poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4.8 secunde, cu 0.4 secunde mai bine față de rivalul bavarez.

Dacă GLE 400d 4Matic Coupe poate ajunge la o viteză de top de 240 km/h, atât în X6 M50d, cât și SQ8 propun o viteză maximă limitată electronic la 250 km/h.

Interior

Odată cu noua generație X6, BMW a introdus pe SUV-ul coupe tot ce avea mai bun în laboratoarele sale. Indiferent de colțul în care îți arunci privirea, vei găsi fie piele, fie accesorii din aluminiu sau sticlă. În partea de jos a portierelor își face loc și puțin material plastic, însă acesta este finisat cu atenție și plăcut la atingere.

Finisajele sunt realizate cu foarte mare precizie și nu există zone care să deranjeze în momentul atingerii. La fel ca în cazul lui BMW X5, nemții propun pachetul Crafted Clarity: sticlă atent lucrată și integrată la nivelul selectorului de viteze și a butonul pentru pornirea motorului. Astfel de detalii sunt cele care schimbă atmosfera de la interior.

Spațiile de depozitare disponibile la interior sunt și ele ceva mai încăpătoare comparativ cu vechiul X6. Există o cotieră centrală generoasă, un spațiu dedicat pentru telefonul mobil (cu încărcare wireless), loc suficient în portiere și două suporturi pentru pahare cu încălzire sau răcire.

Pentru un plus de confort, clienții pot alege scaune ventilate, încălzite și cu funcție de masaj. Iar ca pachetul "de iarnă" să fie și mai interesant, cotiera și mânerul portierei se încălzesc simultan în momentul activării sistemului de încălzire în scaune,

Spațiul oferit în partea din spate este și el la fel de generos, pasagerii urmând să se bucure de loc suficient pentru picioare și pentru cap.

Portbagajul are o valoare de 580 de litri, însă rivalii SQ8 și Mercedes-Benz GLE Coupe propun valori ceva mai bune. Neamțul din Ingolstadt se laudă cu 605 litri, în timp ce SUV-ul coupe din Stuttgart este liderul clasei, cu 655 de litri. 

Preţ de achiziţie

Fiecare generație nouă, indiferent că apare în gama unui constructor de volum sau în cea a unui producător premium, aduce și un salt considerabil în dreptul prețului de pornire. Iar noul BMW X6 nu iese din aceste tipare.

Cea mai accesibilă (dacă îmi permiteți să folosesc acest termen) versiune a noului X6 poartă indicativul xDrive30d. Motorul diesel de 3.0 litri produce 265 de cai putere și 620 Nm, iar prețul de pornire anunțat de germani este de 74.700 de euro.

Dacă vei începe calculele de la varianta X6 M50d (cea testată), atunci trebuie să ai în vedere faptul că prețul de pornire este de 95.700 de euro. Iar imediat ce începi să adaugi echipamente opționale vei observa cum prețul trece foarte rapid de pragul psihologic de 100.000 de euro.

În cazul versiunii testate, prețul final a fost de 116.700 de euro, dar echipamentele de top nu au lipsit. Pachetul Innovation (6.200 de euro) propune grila față iluminată, cheia BMW cu display, pachetul de sisteme de siguranță Driving Assistant Professional, farurile cu laser, asistentul inteligent la parcare, sistemul head-up display și controlul funcțiilor prin gesturi.

La toate acestea s-au adăugat, printre altele, și pachetul Business Class (3.000 de euro), direcția integrală (1.300 de euro), scaunele cu masaj (1.100 de euro), sistemul audio Harman Kardon (500 de euro) și jantele M de 22 de inch (600 de euro).

Prețurile pentru un GLE 400d 4Matic Coupe încep de la 87.700 de euro, în timp ce SQ8 are un preț de pornire net superior, de 105.900 de euro.  

Siguranţă

Organizația Euro NCAP nu a testat noua generație X6, însă X5, fratele fără "cocoașă" al SUV-ului coupe, a trecut prin programele care verifică gradul de siguranță al unei mașini.

În urma testelor, BMW X5 a încheiat cu un calificativ general de cinci stele, iar această etichetă poate fi lipită și pe fișa de prezentare a lui X6.

SUV-ul nemților a primit 89% din punctajul total pentru protecția pasagerilor adulți, 86% pentru protecția copiilor și 75% pentru protecția utilizatorilor vulnerabili ai drumurilor. Modelul german dispune de o mulțime de sisteme de siguranță în echiparea de bază, iar acest lucru a făcut ca la finalul testelor să primească 75% din totalul disponibil.

Mulțumită sistemelor moderne introduse de nemți, BMW X6 are un comportament semi-autonom în anumite situații de trafic. Sistemul controlează direcția, sistemul de frânare și accelerația și poate opri complet atunci când detectează traficul blocat. În plus, pe instrumentarul de bord vor fi afișate atât numărul benzilor de circulație de pe sectorul respectiv de drum, dar și mașinile din apropierea SUV-ului. În plus, sistemul care monitorizează șoferul dispune de o funcție suplimentară. În cazul în care sistemul Active Cruise Control cu Stop&Go este activ (computerul contolează mașina), iar mașina din față a pornit, SUV-ul german nu va pleca de pe loc decât atunci când privirea ta este îndreptată către sensul de mers. Astfel,vei fi "penalizat" ori de câte ori te uiți în telefonul mobil sau întorci capul către pasagerul din dreapta sau cei din spate. Este o măsură de siguranță suplimentară introdusă de producătorul german.

Ţinută de drum

Dacă ar fi să redefinesc titlul acestui capitol, aș merge pe ideea de "personalități multiple". Pentru că așa se comportă BMW X6 în momentul în care te joci cu modurile de rulare puse la dispoziție de inginerii constructorului german.

În modurile Comfort și EcoPro vei descoperi un X6 capabil să absoarbă cu stoicism orice denivelare apărută la nivelul asfaltului. Suspensia lucrează cu rapiditate și reușește să nu transmită aceste diferențe de nivel în habitaclu pentru ca tu să te bucuri de un drum liniștit.

În modul Adaptive, vei descoperi un X6 puțin mai rigid, semn că "în spatele" acelei caroserii cu forme mai puțin convenționale se ascunde o "brută".

Imediat ce treci în modul Sport, lucrurile se schimbă considerabil. Suspensia devine mai rigidă, motorul se descotorosește de orice inhibiții, transmisia "sare" două rapoarte în jos, iar direcția se transformă într-un braț bionic pe care să-l "împerechezi" cu sinapsele. X6 M50d se transformă într-o adevărată mașinărie capabilă să înghită viraj după viraj în ritm rapid, indiferent că urci Poiana sau cobori către Cheia.

Iar pentru a dezvolta un astfel de comportament, inginerii bavarezi au pus pe X6 M50d  șasiul adaptiv M, diferențialul M Sport, pachetul M aerodinamic și direcția integrală (disponibilă opțional pentru 1.300 de euro). Iar toate aceste elemente pot schimba radical modul în care X6 M50d trece de la SUV-ul confortabil din oraș la SUV-ul agresiv și tăios de pe urcările montane.

Sistemul de direcție comunică într-un mod fantastic cu șoferul. Dacă în modurile EcoPro sau Comfort te vei putea "juca" cu mai multă ușurință cu direcția lui X6, în modul Sport trebuie să te implici. Și nu prea ai cum să nu o faci, în condițiile în care aceasta îți comunică cu atâta încredere fiecare centimetrul al asfaltului.

La viteze mici, roțile spate vor vira în sens opus celor de pe puntea față, astfel încât să poți "strecura" noul X6 în traficul aglomerat al orașului. Dacă locul mașinilor așezate alandala pe străduțele Bucureștiului este luat de viraje închise, atunci direcția integrală va reuși să te aducă mai rapid pe trasa ideală. La viteze mari, roțile de pe puntea spate vor urma "traseul" impus de cele de pe puntea față, iar astfel vei putea aborda cu și mai multă încredere virajele rapide.

Vizibilitate

Noua generație BMW X6 este și mai mare decât vechiul SUV coupe: avem 26 de mm în plus în dreptul lungimii (4.935 de mm) și 15 mm mai mult în dreptul "șoldurilor" (2.004 mm). Iar aceste valori ți-ar putea da puțină bătaie de cap atunci când trebuie să navighezi pe străduțele orașului.

Oglinzile laterale sunt potrivite pentru dimensiunile SUV-ului însă luneta înclinată știrbește mult din vizibilitatea generală. Nici montanții A nu sunt prea subțiri, ceea ce înseamnă că te vei întâlni des cu forma acestora fie când aștepți ca pietonii să traverseze strada, fie când vrei să mergi tare pe virajele strânse.

Dar BMW are un răspuns și pentru cei care sunt speriați de dimensiunile exterioare ale lui X6: un sistem de camere la 360 de grade care oferă o imagine extrem de clară a tot ce se află în jurul mașinii. Dacă adaugi și asistentul inteligent la parcare, jumătate din problemele tale dispar mulțumită tehnologiilor moderne.

Tehnologie

BMW oferă pentru noul X6 un pachet tehnologic extrem de atractiv. Imediat ce urci la volan vei descoperi un instrumentar digital de bord extrem de generos care poate fi "citit și înțeles" cu ușurință. Poate fi personalizat, însă nivelul de intervenție a utilizatorului nu este unul atât de ridicat ca în cazul celui folosit de Audi. Există o serie de teme predefinite care modifică instrumentarul de bord în funcție de modul de rulare ales.

După ce vei ridica privirea din instrumenatul de bord, vei descoperi unul dintre cele mai mari sisteme Head-up Display color de pe piață.

În partea centrală a bordului se află un ecran tactil care integrează cea mai nouă versiune a sistemului de operare BMW. Nemții au pregătit un serviciu ușor de folosit și meniuri asemănătoare cu cele ale telefoanelor mobile. Utilizatorii vor putea personaliza mai multe "ecrane" cu aplicațiile sau informațiile pe care le accesează cel mai des. Sistemul de infotainment va putea fi controlat prin atingerea ecranului, prin utilizarea controller-ului rotativ amplasat pe tunelul median, prin gesturi (doar anumite funcții) și, bineînțeles, cu ajutorul noului asistent virtual inteligent.

Pentru moment, BMW oferă pe X6 și serviciul Apple Carplay, însă în viitor nemții vor introduce și Android Auto. Anunțul a fost deja făcut în cadrul Consumer Electronics Show 2020.

Pe lista tehnologiilor moderne trebuie să trecem și cheia inteligentă cu ecran tactil. Cu ajutorul acesteia, clienții vor avea acces la o serie de informații referitoare la autonomia rămasă, vor putea verifica sistemul de închidere centralizată și vor putea porni sistemul de încălzire.

De asemenea, BMW oferă pe noul X6 și farurile cu laser (parte a pachetului Innovation), dar și un sistem audio semnat de Harman Kardon (opțional pentru 500 de euro).

Așa cum este normal, pe lista tehnologiilor trecem și pachetul de sisteme de siguranță (le-am detaliat în dreptul capitolului dedicat) și asistență care transformă X6 într-un vehicul semi-autonom în anumite situații de trafic.

Design

În momentul apariției lui BMW X6, mulți dintre fanii mărcii au strâmbat din nas și au oftat adânc. Dar anii au trecut pe lângă X6, iar SUV-ul coupe al nemților a ajuns la a treia generație, semn că publicul iubește formele atipice ale lui X6.

Odată cu noua generație, BMW a introdus o serie de modificări estetice. Însă, așa cum ne-am obișnuit, nu există o revoluție la acest capitol, ci o evoluție clară indusă de ideea maturității.

Alături de elementele ceva mai agresive care vin în pachetul M, versiunea testată a inclus și un echipament opțional mai puțin întâlnit în industrie: grila frontală iluminată (BMW Iconic Glow Kidney Grille). Aceasta face parte din pachetul Innovation și scoate și mai mult în evidență caracterul special cu care X6 ne-a obișnuit. Sistemul de iluminare poate fi deschis sau închis prin intermediul unor comenzi aflate la nivelul sistemului de infotainment. Un lucru cât se poate de clar este acela că nu vei putea rula niciodată cu farurile stinse și grila aprinsă (din motive de siguranță, evident). În plus, cei din fața ta nu vor percepe grila iluminată ca pe un proiector gigantic.

Odată cu noua generație, X6 primește "șolduri" ceva mai rotunjite, accesorii suplimentare de caroserie, prize de aer mai mari, jante cu diametrul de până la 22 de inch și culori noi. Iar toate aceste schimbări, fac din X6 un SUV care își păstrează atitudinea nonconformistă. 

Nu ne-a placut

  • Sunetul motorului amplificat prin boxe
  • Portbagaj ceva mai mic comparativ cu rivalii
  • Preț ridicat comparativ cu "fratele" X5
  • Vizibilitatea posterioară

Ultimele teste

Comentarii (18)

  • O masina foarte frumoas si luxoasa ! Exteriorul, forma de SUV-coupe si stopurile imi plac la nebunie. Interiorul este foarte luxos si misterios, mai intunecat. Portbagajul este destul de mare, dar grila aia in forma de rinichi la niciun BMW nu o pot suporta pentru ca strica toata masina. Pretul este unul foarte mare totusi adica 116.000 de euro masina asta? A innebubunit BMW cu preturile, dar masina este aproape la fel de frumoasa ca noua Skoda Octavia 4. Masina asta BMW pare foarte aerodinamica si este foarte rapida si are o acceleratie extraordinara si este si foarte mare. Cred ca isi merita cele 4.7 stele.
    3 36
  • Porsche Cayenne Coupe este doar putin mai scump si este si mai rapid si are o acceleratie si mai buna. 3.9 pentru 0-100 si 286 km/h viteza maxima Cayenne versus 5.2 pentru 0-100 si 250 km/h viteza maxima BMW. Deci Cayenne-ul este mai bun pentru ca este la fel de luxos dar este mai rapid.
    5 25
  • Si? Polueaza mai putin ca un Suzuki Jimnyde 1.5 aspirat si 1200kg care din 2021 are interzis in Europa? Stiu,media masinilor vandute,blabla,eu nu pun botul la vrajeala asta.A,10.9 media de consum :)) daca n.as fi condus si eu masin din toate categoriile incluaiv x5 as fi crezut,condus normal nu mers dupa mort cu a 8-a la 50. astept sa se interzica dieselurile in europa si cu ocazia asta o sa dispara si suvurile,sa ii vad eu p'aia care conduc suv de 2.5 tone pe benzina in oras si sa ii intreb daca tot mediu 10,9il au :)) sau asta e media in stare erecta la posesorii de suvuri pt oras
    27 10
  • Slab!
    Audi SQ8 avand un motor mai mic cu 0,4 litri ofera 435 CP si 900 Nm.
    Audi Power! :)))
    2 16
  • Pfhaiii... m-am grabit, M50i are 4.4 litri nu asta. My bad!
    9 1
  • Test care vrea parca sa il scuze ca nu e electric.Curios si cita uree a baut, poate mai putin ca misanii lu guru bivolaru. :)
    Am fi insa circotasi sa strimbam din nas la asa masina chiar inutila in esenta. Care e pere vs mere incomparabila ca suv diesel cu Cayene Coupe doar benzinar.
    Dar cu 4 turbine cred ca trebuie sa te imprietenesti cu 4 mecanici nu doar cu 1-2.
    28 3
  • Sa nu uit, cam multe teste cu bombe-uzine-rachete si ultimul de fapt singurul cu noul Duster e de acum doi ani.. si e cu diesel.
    Ma gindesc doar sa nu o suparati pe Greta ca va toarna la ONU.
    26 2
  • @cifre
    Nu inteleg de ce conteaza cata uree a baut, conteaza ca in ziua de azi se pot face motoare diesel in asa fel incat sa fie cat mai putin poluante.

    La o electrica te intereseaza cat curent "mananca", sau numai in cazul diesel te intereseaza cata uree bea??
    9 15
  • 4 turbine in 2020? slab, speram ca pana in acest an sa ajungem cel putin la 10 turbine, mai ales ca a crescut si "rinichiul" pe bot... dezamagit.
    19 3
  • VJ- fiindca si ureea costa ceva. Ok targetatii de X6 nu se uita la asta dar e una din datele lipsa interesante daca am cistiga la loto.
    Nu mai incep sa numar altele ca decibeli metri franari timpi reprize raza viraj etc ca ne apuca noaptea.
    Sau garda la sol da imi pare obligatoriu de comunicat dar mi-e o lene de ma doare sa o zic eu.
    20 0
  • ok, am mai scris asta in trecut, excludem discutia despre hibrizi sau electrice si ne axam pe benzina vs diesel... dai 100 000 euro pe o masina de zi cu zi si iei varianta tractor?! asta când puteai opta pt un V8 benzina? a, consuma 20 litri la suta? pai cei care dau 20 mii nu se plang de consum de 6-8... esti castigat pt ca proportional V8-ul tau ar trebui sa consume 30-40, nu?!

    detn o masina diesel si am detinut otto, dieselul e pt saraci/ zgarciti si pt tractat rulote/remorci... daca ai dat pe masina 30-40 mii inseamna ca nu esti interesat de astfel de discutii superficiale...
    9 6
  • ACE - Craiova
    Daca tot ne promite BMW o viata din ce in ce mai buna, de ce nu, un model X6 electric, cu baterie de 120 kWh, asa cum va monta TESLA, peste 2-3 luni, pe Model S si Model X?!

    Cred ca ar iesi o masina electrica INTERESANTA, cu o autonomie de minimum 500 km WLTP, langa ea putand sa-ti bei linistit cafeaua, ascultand muzica buna, fara noxe si fara a-i deranja pe altii, la orice ora....
    7 16
  • Andrei
    Vulgar, complicat inutil cu 7 moduri de conducere (wtf?), 4 turbine si cu sunet fals in difuzoare. Daca tot vrei cuplu de vapor iei un SQ8, daca vrei sunet si materiale luxoase iei un Cayenne Coupe pe benzina. Ambele mai rapide
    Masina asta, dincolo de motorizare este de prost gust.
    20 2
  • @andrei

    si de cocalari.
    12 1
  • consum de 10% mixt??? opriti-va, va faceti de ras. nu exista motor de 3.0 peste 400 de cai care sa consume MIXT sub 15%...si sunt finut cand zic 15%. in rest, masina la interior este f frumoasa, la exterior e pe principiul BMW = Ba Ma Vezi?..adica de prost gust
    11 0
  • Vedeti ca prim poza din articol creaza dizonanta.
    Un BMW X se parcheaza pe minim 2 locuri de parcare la mall
    5 1
  • E o uzina si e ceva special asta e lesne de inteles , dar ca design nu se apropie macar cu x6 le 2019 dpmdv. In plus DOAMNE cat de urate pot arat niste jante subdimensionate si negre fara nici un farmec pe masina asta. Daca iti iei asa ceva pai pune ti niste 355 /40/20-22 sau ceva de genul pe spate ca doar un x6 arata cu adevarat impunator .
    4 0
  • Sincer, arata din lateral si spate groaznic...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru