Ştiri despre Toyota
-
Constructorul japonez de automobile anunță o versiune mild-hybrid pentru noul Land Cruiser. Sistemul are la bază motorul diesel de 2.8 litri care oferă 204 cai putere. (Luni, 23 Iunie)
-
Constructorul japonez de automobile anunță două ediții de adio pentru modelul GR Supra. Denumite A90 Final Edition și Lightweight Evo, acestea pot fi comandate deja în Europa. (Marti, 27 Mai)
-
Constructorul nipon de automobile a publicat două imagini noi cu viitoarea generație RAV4. Debutul este programat pentru data de 21 mai. (Luni, 19 Mai)
-
Constructorul japonez de automobile a prezentat noul bZ4X Touring. Acesta va fi disponibil în două versiuni și va oferi până la 380 de cai putere, dar și o autonomie de peste 500 de kilometri. (Vineri, 16 Mai)
-
Constructorul japonez de automobile anunță o serie de îmbunătățiri pentru modelul GR Yaris. Printre altele, direcția și transmisia au fost recalibrate, iar clienții pot bifa o frână de mână verticală, inspirată din motorsport. (Vineri, 11 Aprilie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Cum poti sa suferi o comparatie cand tu nu castigi nici un premiu.
P.S
Honda civic este superioara aceste Toyota si la design si la toate capitolele mi se pare cam ciudata nota primita de civic.
Problema noului model e ca se incapataneaza sa ramana foarte conservator in conditiile in care si alti producatori (in special coreenii) stau aproape la fel de bine la fiabilitate si ofera produse mult mai interesante ca design exterior/interior+raport pret-dotari imbatabil (si finisari interioare indentice - materiale tari si bine imbinate).
Auris-ul e un model pentru Europa, iar lipsa unui motor turbo il va penaliza rau la vanzari ca model.
@Mafia, ai o misiune grea sa sustii cu argumente acest model in lupta cu alte marci europene sau chiar asiatice. Adica, in afara sa bati toba cu fiabilitatea, nu stiu ce iti mai ramane.
http://www.automarket.ro/stiri/hyundai-si-kia-recheama-in-service-19-milioane-de-masini-in-statele-unite-50494.html
http://www.automarket.ro/stiri/hyundai-si-kia-au-declarat-un-consum-mincinos-pentru-1000000-de-masini-47676.html
Auzi la ala de sus cica '' motorul disel este facut in europa...cred ca este fabricat in Anglia...m-am uitat la motor si pe nici o piesa nu este scris toyota...alternatorul este fabricat in italia si alte piese prin europa......deci nu prea este atat de japoneza '' .Poate la masinile tale din jucarie. La fel in care postezi ne dam seama ca nu ai nici permis de conducere , dar sa mai si conduci.
Si inca ceva care m-a amuzat rau '' si sincer motorul benzina si disel arata ca naiba pus...e mai bine aranjat la o dacie sandero din 2013 '' .
Daca cineva va plateste sa fiti mascarici sau de '' cascadorii rasului '' , spuneti-le acelei persoane ca a castigat . Sunteti in paine.
Aproape pana si prim-miniștrii folosesc mașini germane daca ii adaugam si pe ei lista devine dubla de mașini germane .
Așa ca scutitima de fiabilitatea japoneza, sunt fiabile ca SUNT SIMPLE.
Lighiane pe 4 roti nici nu ai ce defecta in ele.
PAI cu sa spui VARULE ca Koyota este peste Golf GTI? nu mai zig R ??. Ai auzit bine ? GTI si R sunt cele mai tari din segment . Toyota nu are un amarat de diesel bun , ei trebuie sa se imprumute la BMW fiindca motoarele lor au CALITATE de asta vrea Koyota dieseluri BMW, findca BMW= CALITATE. GTI si R , SCUIPA de la distanta pe orice SUPRA SI GT86 , ai auzit bine ? SCUIPA fiindca au PERFORMANTE nu sunt TOPOARE ca koyota.
PS: Golf 1.2tsi 86cp, Sandero 0.9tce 90cp. Dar daca ne uitam la calitate, dotari si tinuta de drum vom vedea ca este o diferenta mare, insa si pretul este la fel intre ele. Iar la fiabilitate nu ne putem da cu parerea fiindca sunt modele relativ nou aparute si nu stim prea multe nici de Golf 7, nici de noul sandero cu noul sau motor 0.9tce. Ce stim ca pe Golf 6 1.2TSI, cel putin varianta de 105cp a cam avut probleme.
Orice aspirat dupa 3000 simti ca trage.. La depasiri 3000 maxim 4000 este suficient pentru a nu da senzatia ca te blochezi. Daca este nevoie poti sa dai si 6000 pentru un condus sportiv. Insa in viata de zi cu zi un regim de turatii normal este undeva intre 1500-3500. Si cand mai ai chef de ceva depasiri mai in forta treci putin de 4000. Cand ai chef de puterea maxima ce ti-o ofera masina, red line. Nu te opreste nimeni.
La motoarele turbo situatia sta altfel cunoastem cu totii comportamentul, deci nu-i nevoie de explicatii. Scuzati-ma daca v-am deranjat cu explicatia mea de 2 lei, de amator care nu are asa multa experienta la volan cum au cei mai in varsta. Daca stiti mai bine, mi-ar face placere sa citesc impresiile voastre la sectiunea intrebari sau in continuare la aceste postari. Ms
Este o masina altfel, pentru cei care vor si se simt altfel... dar ca sa te afirmi in Europa trebuie sa ai ceva ce europenilor le place: motoare diesel performnate si motoare pe benzina supraalimentate. La aceste doua capitole... imi pare rau, dar nemtii nu prea au cu cine sa discute. Oricum o dai, oricum o intorci, tot nemtii ies in fata fie ca e vorba de parerea unor posibili cumparatori sau a presei.
@Mafia, ti-am mai spus o data: perfomantele lui Golf cu motor de 86 CP sunt mai bune decat ale unui 1.3 99CP de pe Auris. Deci in cazul asta puterea mai mica nu este un handicap pentru Golf, in schimb puterea mai mare este un handicap pentru Auris, pentru ca nu prea e folosita eficient.
Iar @BMW... nu cred ca mai are rost sa spun ceva. Pur si simplu traiesti in lumea ta, rupt de realitate, intr-un univers paralel. Nu are rost sa te jignesc, ma bate Dumnezeu daca "lovesc" in oamenii bolnavi.
Atunci cand incerci sa le combini pe toate inseamna ca ai obtinut cel mai bun compromis. Si cam asta se intampla la mai toti in afara de Toyota. Defapt Toyota nici nu are politica asta pentru Europa. Nu ma dau mare expert, insa parerea mea este ca e o gandire gresita.
Tocmai acest compromis vinde foarte bine. :)
Spre marea mea uimire, desi in poze mi se parea oribila, am avut ocazia sa o vad pe viu in detaliu, fara sa merg cu ea, si nu mi se mai pare deloc asa.
E drept ca-i ciudata, dar in realitate are un design placut, mult mai dinamic decat ce-a facut Toyota vreodata in clasa asta. Nici interiorul nu e rau, mi-a placut mult calitatea materialelor si a asamblarii, desi designul e simplut, dar nu batranesc, si da o impresie de soliditate.
Comparatia cu Civic pica din start, datorita caracterului mult mai futurist al Hondei. Nu vad multi potentiali client osciland intre Auris si Civic, au un target foarte diferit.
Dupa parerea mea Toyota este in primele 3 marci;ca fiind cele mai bune masini.