Ştiri despre Toyota
-
Constructorul japonez de automobile anunță o serie de îmbunătățiri pentru modelul GR Yaris. Printre altele, direcția și transmisia au fost recalibrate, iar clienții pot bifa o frână de mână verticală, inspirată din motorsport. (Vineri, 11 Aprilie)
-
Constructorul japonez de automobile a înregistrat numele GR Celica în Brazilia. Potrivit informațiilor, noul model ar putea fi echipat cu un motor de 2.0 litri, turbo, care va oferi peste 400 de cai putere. (Marti, 11 Februarie)
-
Constructorul japonez de automobile anunță că prototipurile Hilux, alimentate cu hidrogen, au ajuns în faza demonstrativă. Tehnologia va putea fi regăsită pe modelele de serie până în 2026-2027. (Sambata, 08 Iunie 2024)
-
Constructorul nipon de automobile marchează trei decenii de la debutul modelului RAV4. Până în prezent au fost comercializate peste 14 milioane de exemplare la nivel global. (Vineri, 31 Mai 2024)
-
În cadrul unui eveniment special, noua generație Toyota C-HR a debutat oficial pe piața din România. Prețurile încep de la 33.688 de euro. (Luni, 04 Martie 2024)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Nu pare a fi clar niciun sistem referential.
Recunosc ca Avensis este cam sforaitor dar 3,9 pentru Avensis fata de 4,6 cat primise initial i40 e cam deplasat.
Avensis a fost intotdeuna o masina buna care nu a iesit in evidenta cu nimic special, poate doar la fiabilitate. Insa aceeasi fiabilitate o mai intalnim la Accord sau Mazda 6. Voi sincer, ce alegeti?
Iar concurentul direct al Avensis-ului cred ca este Passat: aceeasi constructie durabila, acelasi design sobru si putin poate monoton.
Personal consider ca masina asta este o adevarata afacere la mana a doua. Unde valoarea slaba la revanzare (pentru ca nu are pe capota un W" argintiu sau un oval albastru) scad considerabil pretul.
Pe nemti ii intereseaza doar pofiturile cat mai mari.
1. Consum (3 stele). Consumul declarat poate parea mare in comparatie cu concurenta, dar in exploatare in viata de zi cu zi consumul este pe acelasi palier cu 1.9 TDI sau 1.6 HDI pe caroserii similare. Eu as zice mai degraba ca e campion la consum, ar merita macaaaar 4 stele.
2. Interior (3.5 stele). Spatiul e generos, antifonarea buna (peste media clasei), ergonomia e de top, bordul e mai german decat al masinilor nemtesti. Singurul punct pe care eu il vad slab sunt materialele, care desi sunt de calitate, nu sunt asa de 'touchy' ca cele folosite de concurenta germanofila. Eu i-as da macar 4.5 stele.
Nu posed modelul de fata, dar am avut ocazia sa il testez/folosesc, si stiu despre ce vorbesc.
Unde e Avensis-ul? Dar asa se intampla cand unii sunt spalati pe creier de marketingul japonez. Marcile nipone decat pe piata auto si o vor face in continuare- coreenii sunt cei care le vor prelua locul in curand si nu pot spune ca nu ma bucur.
Baietas, tu habar nu ai ce inseamna cultura japoneza si ce respect are natia asta munca bine facuta, aia cu responsabilitate adica. Cand ii vezi cum stau aliniati la statia de taxiuri sau la tren, cand ii vezi cum s-au reorganizat dupa tzunami-ul care i-a lovit iti vei da seama ca noi nici intr-o mie de ani nu o sa ajungem la nivelul lor de educatie.
Si nu am verifical la celelalte din acelasi segment.
Daca Top Gear a pus Hilux pe un piedestal (cinste lor pentru obiectivitate), noi mai avem cateva guverne bune de mancat pana sa evaluam masinile dupa aceleasi criterii.
Dar asta e politica de piata, exact cum in revistele auto de origine germana vor castiga masinile nemtesti, asa si pe internet vei gasi aceleasi similitudini.
marca asta este una din putinele care reuseste sa produca pe langa masini super fiabile, masini care au un consum foarte mic raportat la capacitate motor si greutate.
notele atribuite de redactie pentru consum sunt evident lipsite de orice obiectivitate si realism.
"Din păcate pentru Avensis, Mondeo 1.6 TDCi are un consum mediu de 4.3 litri la sută, iar rivali precum Volkswagen Passat 2.0 TDI 140 CP se mândresc cu un consum mediu de 4.6 litri la sută. Din acest punct de vedere, Avensis nu stă foarte bine."
Cum vine asta?