Ştiri despre Volkswagen
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (Joi, 01 Mai)
-
Constructorul german de automobile pregătește o ediție specială pentru Golf GTI. Aceasta marchează 50 de ani de la debutul acestui model celebru și va fi prezentată cu ocazia cursei de 24 de ore de la Nurburgring. (Joi, 20 Martie)
-
Divizia Volkswagen Vehicule Comerciale marchează 75 de ani de la debutul unei legende. Este vorba despre modelul Transporter, sau Bus dacă vrei, comercializat în peste 12.5 milioane de exemplare de-a lungul anilor. (Luni, 10 Martie)
-
Șeful de design al mărcii din Wolfsburg a confirmat întoarcerea butoanelor fizice pe viitoarele modele. Butoanele vor reveni începând cu noul model electric ID.2all. (Sambata, 08 Martie)
-
Germanii de la Volkswagen au publicat primele imagini și informații despre conceptul ID.Every1. Acesta anunță cea mai accesibilă electrică a mărcii, debutul fiind programat pentru anul 2027 la un preț de circa 20.000 de euro. (Joi, 06 Martie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Sper ca in viitor sa mai apara si altii cu aceasta idee (normal,incluzand un suport elegant ca in acest caz si tot ceea ce inseamna conectivitate cu masina) ca alternativa la navigatiile optionale de mii de euro.
Bravo VW!
Da, intradevar, cei 8014 Euro sunt pretul dupa aplicarea unui discount de 1560Euro, insa clientul cumpara masina la pretul cu discountul aplicat.
Pana urma conteaza pretul final de achizitie si nu neaparat pretul de lista.
o sa se vanda f bine masina in Romania.
Peugeot 107 a fost si este cea mai ieftina versiune a tripletilor C1,Aygo,107 si voi spuneti ca e cea mai scumpa. Daca ati fi incercat sa configurati un 107 ati fi vazut ca pleaca de la 8015Euro Tva inclus si e veriunea in 4 usi nu 2 cum e Up-ul.
Hai pa.........
In alta ordine de idei, la ORICE alta masina, cutie in 5 trepte, cuplu sub 100 nm si frane cu tambur pe spate erau un lucru groaznic, la asta se pare ca sunt binevenite. Obiectiv, nu? :)
iar dati cu bata in balta
Inca ceva:
1. Automarket, nu cred ca sunt singurul are vrea sa vada poze reale cu masina. De poze oficiale prelucrate in Photoshop ne-am cam saturat. Nu ma/ne intereseaza poze facute profesionist, niste poze simple si normale sunt binevenite. Asa iti faci o idee mai obiectiva despre masina.
2. Nu mai comparati masina asta cu Fiat 500, care e altceva. Asta ar insemna ca Up! sa fie concurent si pentru Mini sau Citoen DS3.
3. Daca Up! este urmasul lui Lupo, care e treaba cu Fox?
Deci...practic are vreo...sa zicem 50 cp...la turatii normale...
Cat de patetic...sa te lauzi cu 75 cp obtinuti la 6200 rpm...cu o masinUTZA de ORAS!
P.S.: Este imposibil, stiu, pt ca orice roman care se respecta se simte rusinat intr-o Dacie,Tara de oligofreni!
P.S.: Testul este jenant, masina este penibila. Bogdane... presa auto nu este poezie!!! In primul rand ca Fiat 500 este alt gen de masina, nu poate intra in comparatie cu Up. In alta ordine de idei adevaratii concurenti pt masina asta vor fi probabil tripleta japoneza-franceza-penibila C1-107-Aygo (macar C1 este mai ieftin si Citroen au deobicei discount-uri sanatoase), masina care au o calitate a fabricatiei mult sub ceea ce ofera Dacia astazi. Evident ca Up va fi mai buna, deoarece este greu sa faci o masina mai slab calitativa, mai prost antifonata si mai "coaja" decat cele 3 mai sus mentionate.
@C-G-C, exagerezi. Tripletii sunt un model in ceea ce priveste calitatea si fiabilitatea la pret acceptabil. Si crezi sau nu sunt multe argumente concrete in alegerea unei astfel de masini de clasa mini in detrimentul unui Sandero. Singurul mare avantaj al lui Sandero fata de masinile astea e spatiul interior si garantia mai mare.
P.S.: Iar in cazul acestui VW, situatia va fi si mai stupida in conditiile in care cel mai probabil va avea un pret "premium".
"Raportat la concurenţa actuală, preţul de pornire al lui Up! este cu mult mai mic decât cel al lui Fiat 500 şi Ford Ka. Şi Peugeot 107 şi Renault twingo pierd duelul cu neamţul testat de noi, preţul lor de pornire fiind de 9574 respectiv 9300 de euro. Doar Citroen C1 şi Toyota Aygo coboară sub pragul de 9000 de euro şi ameninţă viitorul lui Up! în România."
Si oricum Logan a fost din start gandit ca o masina medie la mai toate capitolele... ori masinutele astea cand au aparut au fost considerate de multi referinta segmentului. Pentru ca s-a dorit asta.
Insa, la orice om cu capul pe umeri, o asemenea masina nu-si are rostul atunci cand pe piata exista Sandero, care, lasand snobismul la o parte, bate cam orice pe raza lui de pret. Am avut aceeasi discutie cu o persoana referitor la tableta vs laptop :)))) Analogia e buna oricum.
P.S. simtul umorului este necesar sandman.
cum le-a venit ideea sa faca bordul rosu? simplu: din cauza ca nu mai exista versiunea TDI, unde literele erau colorate in rosu pe rand in functie de motorizare, acum nemaiputand pune rosu la litere l-au pus in bord.
Mie interiorul imi aduce aminte de Golf 2, care l-au lansat in 1984, era cam la fel de golas, numai ca de atunci si pana acum sunt vreo 30 de ani distanta. Motorul ala o sa aibe probleme din cauza celor 3 cilindrii, la multe motoare in 3 cilindrii dupa 50,000 km incepe sa varieze turatia la ralanti...deci asta va fi soarta lui.
Fata de Ka sincer m-as baza pe tehnologia celor de la VW ...
Ka nu este deloc pe gustul meu
Eu zic din punctul meu de vedere din clasa mica acum aparute VW Up este cea mai buna masina...[asta este o parere] si eu zic ca isi v-a face banii!:D
Numai bine!
VW UP WORLD CAR OF THE YEAR 2012=Masina Anului 2012 din Lume , :D