Voteaza:
9 voturi | 54 comentarii

BMW dovedeşte că xDrive îi este superior lui quattro

În cadrul lansării noului X3, BMW a vrut să arate celor prezenţi supremaţia sistemului său de tracţiune integrală xDrive în faţa eternului rival Audi quattro.

Comentarii (54)

  • vxf
    la 27.10.2010, 11:03
    Quattro
    Nu pot sa cred ca la Audi au setat transmisia calumea , trebuie sa fi decuplat ceva , cuplul se transmite intre punti in functie de aderenta , deci teoretic fata trebuia sa traga masina acolo nu sa invarta doar pe spate .

    Oricum posesorii acestor masini rar pun la treaba sistemul de tractiune integrala , cel mai des sunt folosite pentru parcari pe borduri in fata mall-ului .
    +1
  • la 27.10.2010, 11:07
    mda...
    si marmota invelea ciocolata'n staniol... asta pentru ca testul a fost organizat de BMW...
    0
  • Radu
    la 27.10.2010, 11:14
    Penibili baietii de la BMW
    E foarte simplu de facut asta, se scoate siguranta de la sistemul EDL. Sunt zeci de alte filmulete pe youtube care arata ca Q5 e mai mult decat capabil.
    0
  • la 27.10.2010, 11:20
    BullShitt
    Inca o stire perfecta pt flame si 5000 de accesari pt automarket.
    Chiar daca le convine sau nu fanilor Bmw, trebuie sa ai uruiala in tartacuta sa crezi ca este pe bune.
    Adica BMW a reusit un salt imens cu acest xdrive in decursul unei singure generatii(vezi pe youtube cum se descurca vechiul xdrive), iar Audi cu 30 de ani de quattro in spate , si 6 generatii la activ nu au reusit sa proiecteze un sistem care atunci cand pierde aderenta sa transfere macar 10% din putere(era suficienta) catre cealalta punte?
    E manarie curata, oricine stie ca sistemul quattro transfera 40/60 puterea pe punti.
    Iar la generatia a 6, au inlocuit diferentialul Torsen,(folosit de foarte multi producatori tocmai datorita eficientei acestuia), cu unul "Crown Gear", proiectat in the house ce permite managementul tractiunii chiar si in curbe, accelerare, franare sau in oricare din aceste situatii combinate.
    0
  • Donau
    la 27.10.2010, 11:21
    Chiar penibil!...Se vede ca e mare concurenta iar Audi incepe sa-i cam bata la fund.In anii 90' insa,era mare diferenta intre aceste doua branduri,Bmw fiind mult superior...Iata ca acum nu mai este asa!
    +2
  • la 27.10.2010, 11:26
    ce gluma proasta
    Ori ati vrut sa transmiteti mai departe gluma (proasta, as putea adauga) ori habar nu aveti de masini si cum functioneaza un sistem de tractiune integrala.

    Sa presupunem ca cei de la BMW nu au facut nimic Q5-ului pentru ca acesta sa nu poata urca (adica nu au scos siguranta de la EDL), dar nu vi se pare ciudat ca X3-ul a urcat fara sa se invarta deloc rotile in gol pe role? X3-ul (ca si Q5) nu are diferential central blocabil, deci este imposibil sa nu se invarta deloc rotile in gol.

    Pentru BMW rolele au fost blocate.
    +4
  • Cayman
    la 27.10.2010, 11:30
    MANARIE A LA bemve
    Ce manarie au reusit sa faca astia de la bmw cu testele astea, se vede de la o posta ca e ceva necurat la mijloc. E cale lunga pana la QUATTRO iar bmw stie asta si joaca murdar. Caracteristic lor.
    0
  • la 27.10.2010, 11:44
    " lol " ... un pic penibil ... "colegii" au enumerat deja o multitudine de moduri de "fraudare" a testului asa ca eu nu ma rezum decat la "penibil" :)
    +1
  • Ovidiu
    la 27.10.2010, 11:49
    quattro vs xdrive
    Mi se pare foarte penal modul in care au putut sa aranjeze un test pentru a domonstra superioritatea sistemului Xdrive. Orice cunoscator realizeaza ca totul este o inscenare nu avea cum Q5-ul sa transmita tractiunea doar pe rotile care le pierde iar X3-ul se vede ca transmite tractiunea usor pe toate rotile fiindca rolele nici macar nu functioneaza
    -2
  • la 27.10.2010, 11:51
    Imposibil
    Imposibil ca la BMW sa nu invarta deloc in gol , pana stie calculatorul ca roata respectiva patineaza nu poate transfera cuplul catre celelalte roti .

    Rolele au fost blocate , nu invarte roata nici macar 1grad in gol , iar sistemele de tractiune observa dupa cel putin un sfert de rotatie in gol ca roata nu are aderenta .

    Deci rusinica BMW , marketing sub centura de tip american.
    0
  • Alex Seremet (BMW)
    la 27.10.2010, 12:06
    Clarificari
    1. Da, este un test organizat de BMW.

    2. Obiectivul este sa evidentieze o diferenta intre abordari - quattro vs. xDrive. Primul se bazeaza pe un diferential Torsen mecanic (sorry, werewolf3 este inca Torsen), in timp ce al doilea are la baza un diferential multidisc controlat electronic.

    Testul este o situatie dusa la extrem (una din punti pierde aderenta) care isi propune sa evidentieze avantajul unui raspuns gestionat electronic, inteligent, fata de unul simplu, mecanic.

    Fiecare sistem are puncte tari si puncte slabe. Sistemul xDrive, care este controlat electronic si care foloseste informatii de la o serie de senzori de pe masina, are o viteza de reactie deosebit de rapida. quattro, cu deferential mecanic, in situatia (rar intalnita, ce-i drept), in care o punte are aderenta zero (rampa cu role in cazul acesta), transfera tot cuplu pe acea punte si masina se imobilizeaza. Comparativ, xDrive raspunde electronic, inteligent, de sistemul quattro si raspunsul este unul deosebit de bun.

    Avantajul sistemului "gestionat electronic", "cel mai inteligent de pe piata" nu este doar un slogan de marketing.

    3. Clarificiare: diferentialul "Crown Gear" a fost prezentat in premiera pe Audi RS5, deocamdata este singurul model echipat cu acest sistem.

    4. Diferentele sunt in continuare mari intre cele doua sisteme, pe langa modul in care este generat raspunsul (variatia de cuplu). Cele mai importante sunt tipul diferetialului, procentul de cuplu transferat pe fiecare punte, situatie in care raspunde fiecare diferential si catre ce este orientat fiecare diferential in parte (tractiune la Audi vs. dinamica la BMW). Ca o observatie - ce spunea werewolf3 despre managementul tractiunii in viraje - asta este punctul unde xDrive exceleaza.
    +2
  • la 27.10.2010, 12:20
    BMW Recalling 150,800 Vehicles For Faulty Fuel Pumps
    http://jalopnik.com/5673678/bmw-recalling-150800-vehicles-for-faulty-fuel-pumps

    Asa ca sa mai repare prin curtea lor inainte sa se ia de altii !!!
    -3
  • la 27.10.2010, 12:22
    Astept sistemul inteligent - o singură roata cu aderenţă
    si masina sa plece de pe loc fără probleme.
    +2
  • Alex Seremet (BMW)
    la 27.10.2010, 12:27
    Problema este transferul cuplului intre punti - Torsen duce tot cuplul pe puntea "libera", xDrive duce tot cuplul pe puntea opusa si reactioneaza rapid. De aici senzatia ca "rolele" sunt blocate.

    Cat despre celelalte tentative de frauda: EDL nu are nicio legatura cu transferul de cupul intre punti, gestioneaza rotile de pe aceeasi punte.
    +2
  • la 27.10.2010, 12:41
    @Alex Seremet
    Ai dreptate, Crown Gear este doar pe rs5, dar va fi oferit optional pentru toate modelel ce au quattro in oferta.Observatia mea, era menita sa evidentieze anii de experienta si numarul de generatii prin care a trecut acest sistem quattro.
    Apoi dao draqu de electronica, dar ce sistemele de pe xdive ghicesc in stele ca VOR PIERDE ADERENTA?Tu nu observi ca roata aia nu patineaza nici jumatate de grad?
    Iar inginerii de la Audi in 30 de ani, ce crezi ca au facut, au stat la cafele si au imaginat cum sa modifice fontul de la sloganul Quattro?Pentru ce crezi ca a fost proiectat, sa ofere o aderenta si stabilitate mai buna vara?Garantez ca principalul target la elaborarea unui sistem 4*4 este comportamentul pe teren dificil(noroi, zapada, gheata)
    Amicul din acest clip poate imprumutase sistemul xdrive de la bmw ca sa se joace si el putin nu, ca oricum quattro nu e bun decat vara :)

    http://www.youtube.com/watch?v=3rNvXGc79aY
    0
  • dCi
    la 27.10.2010, 12:55
    carutele
    Hehe astia sunt la ani lumina in urma lui Renault Koleos. Unchimiu are Koleos din 2002 si are peste 300.000 km si ghici ce, nici o problema. Renault 43w3R.
    -4
  • la 27.10.2010, 12:59
    LOL
    And the winner is... Q5. Penibila chestie si asa cum au spus si colegii de mai sus se vede si de de pe alt continent cata vrajeala este in clipul asta.

    @Alex Sermet, clipul asta este pentru voi ma baietii (consilierii vanzari), ca sa va spele creierul si sa fiti mai convingatori in fata clientilor. Nu-mi spune ca sistemele astea electronice inteligente prajesc si cartofi in baia de ulei si scot cartofi pai pe teava de esapament :)).
    +1
  • lord
    la 27.10.2010, 13:03
    uitati aici si dupaia comentati !
    http://www.youtube.com/watch?v=8aAVOLyQ9gE&feature=related
    -1
  • la 27.10.2010, 13:17
    astept raspunsul BMW
    http://www.youtube.com/watch?v=MQJA0BMTEdQ&feature=related
    -
  • Relu
    la 27.10.2010, 13:19
    Sa nu uitam ca testul este facut de divizia xdrive...penibil BMW!!!
    -1
  • hrares
    la 27.10.2010, 13:42
    @lord
    am vazut clipul indicat de tine...nu am inteles ce vorbea tipul insa din cate imi dau seama puterea se transmite la cealalta punte doar la o accelerare mai puternica? se pare ca rotile se invarteau ...cele de pe role si abia la accelerare pornea....deci domnul de la "vanzari" cum explicati "fenomenul"?
    -
  • la 27.10.2010, 13:53
    Replica
    @dci

    Macar da pe google si vezi cand s-a lansat Koleos in Romania , 2008 --- asa ca mai taie din coada .

    @Alex Seremet (BMW)

    Daca esti inginer esti constient ca e o facatura , explica cum stie tractiunea Xdrive ca rotile alea sunt pe role fara sa invarta nici 1grad roata , acolo se vede clar ca rolele sunt franate . Mai lasati prosteala si povestile cu zane ca sunt si oameni destepti care vizioneaza site-ul asta si va faceti de rusine .
    -
  • zorro
    la 27.10.2010, 13:55
    Rusine
    Rusine ca cineva se preteaza la asa ceva. problema asta o avea BMW la prima generatie xDrive. Audi never: are dif central care trage 40/60% fata spate si poate transfera spre fata pana la 65%
    -
  • alex
    la 27.10.2010, 14:00
    DUSTER
    da si Duster astepta la finish oponentii :))) facaturi ma
    +1
  • macaii
    la 27.10.2010, 14:23
    penibilii de la bmw
    ce video penibil:~
    -
  • Alex Seremet (BMW)
    la 27.10.2010, 15:07
    Trebuie inteles de la inceput un lucru - Audi are un sistem foarte performant, nu am sustinut altceva. De exemplu filmul aratat werewolf3 este impresionant.

    Departe de mine sa incep o disputa care e mai bun, fiecare are punctele lui forte si, suplimentar, Audi are de partea lui o traditie extraordinara.

    Ce incercam sa va spun este ca filmul nu este trucat, pentru ca nu e nevoie datorita modului de functionare a celor doua sisteme. In situatia asta exceptionala xDrive-ul are succes de cauza.

    Cel mai bine reluam experimentul cu cei de la Automarket... Ce ziceti?
    +1
  • mircea
    la 27.10.2010, 15:08
    @Alex Seremet
    Complet de acord. :)
    -
  • dany
    la 27.10.2010, 15:55
    ...daca un oficial bmw intra aici pt a lamuri situatia, atunci e de bine...se pare ca acest site chiar inseamna ceva! hei, automarket poate ar trebui sa distribuiti ceva dividente si celor care fac acest site interesant, adica celor care posteaza...(ha ha)
    -
  • dany
    la 27.10.2010, 16:01
    @Alex Seremet
    ...eu sunt admirator bmw...si poate aveti dreptate in comentariile postate....dar X3 e urat cu patima! (in special fata)
    -
  • la 27.10.2010, 16:02
    Teste
    Ambele sisteme sunt bune.

    @Alex Seremet

    Din ce stiu eu roata trebuie sa mearga in gol putin ca sistemul electric sa stie ce trebuie sa gestioneze puterea diferit, daca nu invarte in gol, computerul crede ca tu mergi normal incet.
    Eu sunt convins ca ambele masini trec fara probleme de testul in cauza, dar nu cu asa o usurinta.

    Asadar nu zic nimic de nimeni, insa mie mi e FOARTE greu sa cred ca audi nu a facut aceleasi teste de 1000 de ori la dezvoltarea masinii.

    Ba mai mult, nu cred ca exista suv sau crossover pe piata care sa nu treaca de testul asta.
    -
  • Rio
    la 27.10.2010, 16:50
    Punem pariu ca ar fi castigat Audi daca ei organizau testul?
    :)))
    -
  • Giulio
    la 27.10.2010, 16:51
    tractiune
    Domnilor, mai exista un film pe youtube, in care observa clar problema lui Quattro.
    Nu a sabotat nimeni modelul din acest film.
    -
  • Mihai Suzuki
    la 27.10.2010, 17:56
    4WD
    Eu am un Suzuki SX4 1.6 4WD si cred ca ar face fata testului. El are tractiunea 80/20, asa ca ma bag si eu la testul asta. Ce ziceti automarket? Cand il facem? :-)
    -
  • Dorinel
    la 27.10.2010, 18:50
    au blocat rolele de la rampa si bmw-ul a uracat linistit :)))=)))))))
    -
  • emm
    la 27.10.2010, 19:01
    asta-i poveste BMW
    -
  • la 27.10.2010, 19:06
    @Alex Seremet
    Daca sunteti sigur ca totul a fost corect si ca ambele masini au fost stock, fara nici un fel de modificare fata de cele vandute clientilor, am doua intrebari:
    - de ce in film sunt maxim 10 persoane prezente (probabil toti angajati BMW)?
    - cand vom putea vedea o astfel de demonstratie live, in care pot veni si oameni cu masinile cumparate de ei?
    -
  • la 27.10.2010, 20:08
    Ce masina buna BMW asta(ce gluma proasta)
    Eu cred ca este foarte simplu: cand pui o femei sa faca un astfel de test nu are cum sa iasa decat asa. Dar cand mai scoti si tractiunea intregrala de la Audi e normal sa faca asa.
    Alo BMW mai mare minciuna nu se putea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    -
  • yoi
    la 27.10.2010, 20:31
    nu inteleg de ce la audi cand sta cu rotile din fata pe role spatele nu reactioneaza iar dupa ce mai face 2-3 "pasi " si ajunge cu rotile din spate pe role rotile de pe fata nu se mai misca!?! din cate stiu transferul nu se realizeaza 100% la audi ...fake!
    -
  • schubert
    la 27.10.2010, 21:54
    audi. mai studiaza
    http://www.youtube.com/watch?v=t4l_tviu5Po&feature=related
    -
  • Subaru
    la 27.10.2010, 23:04
    Forester
    Un film prafuit dar elocvent, despre Subaru Forester
    Incepeti de la 1:40 ca sa nu pierdeti vremea cu rebuturile

    http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw

    Stima
    -
  • @subaru
    la 28.10.2010, 10:15
    daca citeai comentariul asta te lamureai nitel
    "

    The traction control on the Honda, and maybe the Toyota as well, needs to be turn OFF since torque is only transferred to the rear wheels when the front wheels slip. With traction control ON, the front wheels were prevented from slipping much, thus not allowing the rear wheels to receive enough torque to climb. I expected them to try turning VSA OFF since they actually explained how the Real Time 4WD system works.

    But I guess this wasn't meant to be a very unbiased video!
    "
    -
  • LEE
    la 28.10.2010, 11:19
    Honda/Acura's SH-AWD System
    cel mai bun :)


    http://www.youtube.com/watch?v=YidkaqlW9ns
    -
  • LauCalin
    la 28.10.2010, 12:43
    Oameni buni, voi nici pana acum nu v-ati dat seama ca reclama este sufletul comertului? Cine nu a auzit de Quattro? Cati dintre cei care au habar in ale masinilor nu il considera un sistem performant? BMW trebuia sa faca ceva sa "arate" ca XDrive-ul lor e superior.
    Nu zic, e bun sistemul lui BMW, nu incape indoiala, dar poti avea mama electronicii pe masina si tot iti vor patina rotile macar pentru cateva fractiuni de secunda. Pentru ca sistemul trebuie "sa-si dea seama" cand pierde aderenta si sa stie cum sa reactioneze. Ei bine la XDrive nu se intampla asta. Preconizeaza din timp pe unde va fi bagata masina. LOL :))
    Oricum filmul asta e pentru cei care isi cumpara masina dupa ce vad filme cu ele pe youtube :))
    -
  • ZZZ
    la 28.10.2010, 19:40
    si astia au blocat rolele ?!
    http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE

    cred ca este o campanie nesimtita a celor de la BMW sa ii faca de cacao pe cei de la AUDI....si marmota si-o invelea frumos in ciocolata...
    -
  • ZZZ
    la 28.10.2010, 19:45
    si astia la fel au blocat rolele
    http://www.youtube.com/watch?v=V7-qxXB4y30&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=tDdB6scffPM&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=r6MO8u4ZLvE&feature=related
    -
  • sailor66
    la 29.10.2010, 04:45
    q vs. x
    sunt bolnavi!! ...chiar cred ca se poate inghiti o astfel de pastila?...@ alex: nu umbla cu cioara vopsita!! asta-iarna xdrive nu iesea din zapada iar mocartzanul cu ARO l-a scos la liman!! cat despre divizia x...numai de-al de houdini p-acolo!!! apropos...cand avetzi de gand sa va puneti cu tuareg-ul la un "dakar"?
    -
  • la 29.10.2010, 14:44
    x
    Eu zic ca testul e pe bune, domnul Seremet vine cu argumente pertinente si zic eu ca e chiar logic ce spune.Cei car sar in sus de parca sunt la un meci de fotbal (mentalitate tipic romaneasca, gura mare dar putine ies pe ea) sar in sus bazandu-se pe ce? Pe faptul ca au un quattro in garaj? NU. Ca au un xdrive care nu pleaca nici de pe circuit cu slick-uri? Nu. Poate le au pe ambele si sotia cu quattro ajunge la manichiura si sotul cu xdrive ramane impotmolit in fata barului? Ei bine nu.Cei care sar in sus pe aici o fac pentru ca au vazut 4 reclame si au auzit de raliurile din '80, repet au auzit ca multi nici nu erau nascuti pe atunci.Asta e argumentul vostru? Istoria Quattro? ce are istoria cu eficienta? Poti sa lucrezi toata viata ta sa rezolvi o problema matematica si sa vina un pusti de 18 ani care ti-o rezolva in 2 zile.La fel se intampla si in natura, specia cu cea mai lunga istorie in spate, deci cea mai indelungata perioada in care putea evolua, nu este neaparat si cea mai inteligenta sau adaptata noilor conditii de viata.

    Pe sistemul "nu va luati dupa reclame, e o reclama BMW , o facatura, audi e mai bun" si voi stiti asta bazandu-va pe reclame si 2 clipuri cu Walter Rohrl (ala de invartea de covrig bine cica)
    -
  • andrei
    la 29.10.2010, 18:44
    ufff. greu cand nu ne pricepem la nimic dar ne credem buni la toate
    cata vreme testul e realizat de BMW, clar este un test real, pentru ca nu si-ar fi permis altceva. oameii au gasit un punct slab la Q5 si au aratat ca acolo unde Q5-ul nu merge, X3-ul da. Daca ar fi gasit aceeasi problema si la GLK, de exemplu, l-ar fi introdus si pe el in test. Nu e nicio surpriza si nicio minciuna. Si e foarte probabil ca acum Audi sa gaseasca o slabiciunea la X3 si sa faca un test care sa arate cat de bun e Q5 fata de X3. Iar atunci tot corul de atotstiutori o sa sara iar ba ca uite ce prost e Bemveul, ba ca ce mincinoisi sunt aia de la Audi.
    -
  • Andrei
    la 31.10.2010, 10:58
    BMW va faceti de rahat voi...
    Vrajeala vrajeala ,dar uitativa si intrebativa urmatorele lucruri:
    1.Dece pune pauza si intrerupe cadrul cand urca BMW-ul? ( ca sa blocheze ei repede rolele )
    2.Dece cand urca BMW-ul nu se invarte deloc rola? ( acelas raspuns ) nici un system AWD sau 4WD pe o rola , gheata nu o sa stea infranta , tot timpul se va invarti unpic pe rola/gheata cat de putin posibil...

    BMW , masina preferata a copacilor.
    -
  • ccp
    la 31.10.2010, 17:37
    ha???
    ba frate, ce rahat au aruncat astia de la bmw pe audi(si eu cred ca e o mare minareala)...sa aduci ti q5 la nivelul fostului meu logan (parca-i un logan incaltat de vara ce se chinuie pe o pirtie de bob) or adus o masina de j-de mii de euro(cit e q5? 40000?50000?)la nivelul uneia de 5000 de euroi ha ha ha ha ha....apropo, desi nu sint dispus sa dau o caruta de bani pe un bmw,e marca mea preferata...da cu videoclipu asta m-au dezamagit
    -
  • joko
    la 02.11.2010, 15:14
    bmw
    nu e facatura...audi e inca jos ...cel putin aici..BMW ramane sus....
    0
  • joko
    la 02.11.2010, 15:15
    bmw
    uitati'va pe youtube..o sa vedeti despre ce vb :P..go go BMW
    0
  • alin
    la 03.11.2010, 20:04
    BMW SE STIE
    Audi mai are de patinat cauciucuri si si timp pana ajunge ca BMW
    0
  • la 08.11.2010, 15:06
    audi
    sa nu se mai sparga in destea cei de la bmw ca sunt total depasiti de audi fie ca accepta sau nu...e foarte clar ...iar cu QUATTRO nu se joaca nimeni...au trecut vremurile cand se stia numa de mert si bmw...bmw e masina preferata de copaci si de copii de bani gata care alt nume de masina nu cunosc decat BMW...iar cu clipu asta urasc si mai mult BMW pt ca au incercat sa domine AUDI pe la spate...e necurat...rusine BMW..
    0
  • voicu
    la 06.01.2012, 23:34
    testul este "curat".
    Daca o roata din fata a BMW-ului patineaza, calculatorul masinii retine acest lucru si, atunci cand roata din spate ajunge in locul celei din fata (adica masina s-a deplasat cu o distanta egala cu distanta dintre punti), ei bine atunci acesta roata din spate nu mai primeste cuplu. De aceea rotile din spate nu se "invart cu nici un grad". Electronica, in orice domeniu ingineresc, este net superioara mecanicii, din punct de vedere al vitezei de raspuns, al posibilitatii de redundanta, eficienta energetica, etc. Audi nu are cum sa fie mai bun decat Mercedes sau BMW caci are motorul plasat in fata puntii fata, adica este cel mai ieftin layout de pe piata; in privinta asta nu se deosebeste de Dacia. Sunt puternic sustinuti de VW caci viteza cu care scot nenumarate modele si versiuni ale acestora este intra-adevar uluitoare. Acest lucru insa nu face decat sa intareasca modul in care sunt vazuti in lume: ca un pitic care tot sare in sus, poate vede si el ceva la masa unde sunt marii jucatori..
    +3
  • Bmw
    la 23.05.2013, 22:32
    Stati linistiti ca oricum bate la cur bmw pe audi
    0
  • marius
    la 15.01.2014, 22:48
    indiferent daca xdrive e mai bun sau nu,bmw, este masina mai buna,motoarele bmw sint superioare,dinamica bmw e superioara,si multe altele,dar cei care simpatizeaza AUDI nu trebuie sa uite ca fara ajutorul lui vw erau istorie acum,de acea pe toate piesele scrie vwaudi,adica pe ce masina am dat banii?apoi la mai multe modele de audi vw porshe gasesti aceleasi butoane de comanda pt. diferite functii,incredibil, ce fel de masina e pana la urma audi? e vw e audi ...sau?
    +2
  • luci
    la 30.01.2014, 13:33
    Nu mai plangeti atat orcum cei de la bmw le da clasa celor de la audi eu pana sa vad acest videoclip am fost fanul celor de la audi dar dupa vizionarea acestui videoclip m-am razgandit!> XDRIVE ii da la cur la QUATTRO
    >
    +2
  • Bmw my life
    la 27.08.2016, 18:10
    Fratilor chiar nu vad pot intelege . Sunt doar niste teste . Eu sunt fun BMW nu pt ca e mai tare mai mare mai rosu quatro sau xdrive ci pentru simplul fapt ca imi ofera o stare pe care nu o pot explica . Prea outin imi pasa daca este mai vuna sau mai rea decat alte masini . Asa ca nu o mai dati de gard cu audi sau mercedes . Fiecare cu placerea lui .
    -
  • Miky
    la 22.12.2017, 09:22
    Oameni buni,

    Si eu sunt fan quatro si nu mi-a venit sa cred prima data cand am vazut videoclipul dar este adevarat. BMW stia de vulnerabilitatea sistemului de la AUDI si au profitat de asta pentru a face videoclipul.

    1) Daca va uitati la videoclipul de mai jos la minutul 3:16 explica exact situatia evidentiata in videoclipul facut de BMW.
    Dar daca va uitati la minutul 3:53 explica faptul ca BMW find un sistem preponderent tractiune pe spate intotdeauna va gestiona situatia catre siguranta deci daca vreti sa mergeti repede pe zapada atunci in teorie sistemul quatro e mai bun.

    https://www.youtube.com/watch?v=itsU5e4ZWJc


    2) Revenind la videoclipul realizat de BMW acesta trebuie vizionat de mai multe ori.
    Dar daca va uitati atenti la minutul 2:03 pentru rotile din fata si 2:15 pentru rotile din spate (e mai evident la rotile din spate ) se vede cum rotile patineaza putin inainte ca masina sa inainteze.
    Ei asta incearca sa arate ca sistemul lor electronic e foarte rapid si aproape ca nu iti dai seama ca rotile patineaza.

    Idea este ca ambele sisteme au avantaje si dezavantaje si pana la urma totul se reduce la ce vrea utilizatorul de la masina.

    Revenind la videoclipul de la punctul 1 (minutul 4:05) se pare ca incepand cu modelul din 2016 A4 Allroad si Audi incepe sa renunte la sistemul mecanic haldex cu diferential torsen si introduce ultra quatro care gestioneaza electronic ambreiajul similar cu XDrive.
    0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru