Audi: "Formula 1 este o opţiune. Nu în acest moment, dar este o opţiune"

de Daniel Popescu
Marti, 12.05.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a dezvăluit pentru prima oară că analizează posibilitatea de a participa în Formula 1, însă admite că acest lucru nu reprezintă o prioritate în acest moment.

Este o opţiune pentru Audi. Poate că nu în acest moment, dar totuşi este o opţiune.

Rupert Stadler
CEO Audi
Red Bull Racing a lansat luni noi ameninţări cu privire la o potenţială retragere din Formula 1, iar consultantul Helmut Marko a lăsat să se înţeleagă că un parteneriat pentru motoare cu Audi reprezintă ultima soluţie pentru a continua participarea în Marele Circ.

La numai o zi distanţă, Rupert Stadler, CEO-ul constructorului german, a dezvăluit în cadrul unui interviu acordat publicaţiei Auto Express că Formula 1 reprezintă o opţiune pentru Audi, însă acest lucru nu reprezintă neapărat o prioritate.

"În viaţă trebuie să laşi lucrurile deschise. Avem deja multe proiecte de succes în sporturile cu motor. Dar cu Formula 1 vom trăi şi vom vedea. Este o opţiune pentru Audi. Poate că nu în acest moment, dar totuşi este o opţiune", a declarat el.

Esential 2 este numarul competitiilor majore in care concureaza Audi: Campionatul Mondial de Anduranta si Campionatul German de Turisme
Speculaţiile despre interesul celor de la Audi pentru Formula 1 circulă de mai mult timp, însă au luat amploare după ce Ferdinand Piech, preşedintele companiei-mamă Volkswagen, a demisionat din funcţie, întrucât acesta era un opozant declarat al Formulei 1.

Totuşi, la doar o zi distanţă după acest eveniment, Audi a negat orice interes de a concura în Formula 1.

În prezent, cele mai importante programe în lumea sporturilor cu motor ale celor de la Audi sunt Campionatul Mondial de Anduranţă şi Campionatul German de Turisme.

Viitorul programului pentru competiţia de anduranţa a devenit însă incert după ce Porsche, brand aflat de asemenea în cadrul grupului Volkswagen, s-a alăturat competiţiei în 2014.

Via Auto Express

Comentarii (5)

  • Incepe sa se explice participarea lui Hulkenberg la cursele de anduranta pe Audi...
    3 0
  • Cred ca Audi a demonstrat ce era de demonstrat in anduranta si mai cred ca retragerea lor de acolo este inevitabila mai ales dupa revenirea Porsche (acelasi grup VW cum se spune si mai sus). Dupa retrage sigur se vor implica in alta ramura a motorsportului si avand in vedere sistemele de recuperarae a energiei si a motorelor hibride pe care le-au dezvoltat cu atat de mult succes in anduranta cu siguranta formula 1 este o optiune foarte viabila si interesanta. Un alt factor care va inclina balainta intr-un sens sau altul este ca in F1 exista Mercedes care este rival traditional al Audi.... acum depinde de ei daca au curaj sau nu sa se bata cu ei si in F1.
    6 1
  • Rival traditional al lui Audi este BMW (vezi reclamele ironice dintre cei 2 producatori).

    Mercedes e ceva pe plan secundar.
    4 4
  • @JugaruGabi

    "Between 1935 and 1937 Auto Unions won 25 races, driven by Ernst von Delius, Tazio Nuvolari, Bernd Rosemeyer, Hans Stuck and Achille Varzi. Their main competition came from the Mercedes Benz team, with Auto Union proving particularly successful in the 1936 and 1937 seasons. Known as the Silver Arrows, the cars of the two German teams dominated Grand Prix racing until the outbreak of World War II in 1939."

    Auto Union a evoluat mai tarziu in ceea ce noi toti cunoastem: Audi

    "Auto Union AG, Chemnitz, was an amalgamation of four German automobile manufacturers, founded in 1932 and established in 1936 in Chemnitz, Saxony, during the Great Depression. The company evolved into present-day Audi and is now a subsidiary ofrog Volkswagen Group."

    Inainte sa contrazici pe cineva, documenteaza-te te rog.
    5 1
  • @

    si inca ceva:

    "Silver Arrows (German: Silberpfeil) was the name given by the press to Germany's dominant Mercedes-Benz and Auto Union Grand Prix motor racing cars between 1934 and 1939, and also later applied to the Mercedes-Benz Formula One and sports cars in 1954 and 1955."

    Deci daca Audi ar veni in F1 cu echipa proprie le-am putea spune, fara a gresi prea mult, Sageti Argintii.

    Stii tu ceva de BMW dar s-a intamplat mull mai tarziu... sau nu stii deloc.
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru