Ferrari anticipează că monoposturile din 2014 vor arăta foarte diferit

de Daniel Popescu
Luni, 06.01.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari consideră că regulamentul tehnic pentru sistemul de răcire generează multiple opţiuni de design, astfel că monoposturile din acest an vor arăta foarte diferit.

Răcirea va reprezenta o problemă şi este foarte provocator să încerci să integrezi fizic atât de multe lucruri în maşină. Vor fi diferenţe dramatice intre maşini.

Pat Fry
Director tehnic Ferrari
Fanii Formulei 1 aşteaptă cu nerăbdare noul sezon competiţional, în care vor fi introduse motoarele turbo V6 de 1.6 litri. Totuşi, pentru inginerii echipelor există numeroase alte provocări, printre care se numără şi sistemul de răcire.

Pat Fry, directorul tehnic al Scuderiei Ferrari, consideră că modul în care a fost redactat regulamentul va conduce la multiple opţiuni de design pentru sistemul de răcire, ceea ce ar însemna că monoposturile din acest an vor arăta foarte diferit.

"Răcirea va reprezenta o problemă având în vedere nivelul de răcire de care va avea nevoie monopostul şi este foarte provocator să încerci să integrezi fizic atât de multe lucruri în maşină. Vor fi diferenţe dramatice intre maşini şi cred că unii oameni vor fi foarte ocupaţi", a declarat el.

Cred că este unul dintre acei ani în care trebuie să dezvolţi monopostul, nu să rezolvi problemele sistemului de răcire.

Pat Fry
Director tehnic Ferrari
În plus, Fry anticipează că echipele nu vor mai avea posibilitatea să reconfigureze sistemul de răcire, ca urmare a faptului că inginerii vor avea de modificat numeroase alte componente.

"Cred că este unul dintre acei ani în care trebuie să dezvolţi monopostul, nu să rezolvi problemele sistemului de răcire.

La începutul fiecărui an, când greşeşti sistemul de răcire, depui resurse uriaşe pentru a remedia radiatorul, bodywork-ul şi alte lucruri. Dar cu regulile din 2014 va fi şi mai dramatic şi există oportunităţi majore să greşeşti designul", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (1)

  • In sfarsit o veste buna cu privire la noul regulament.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru