Presă: Red Bull negociază cu Alonso pentru sezonul 2014!

de Daniel Popescu
Luni, 29.07.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull Racing negociază semnarea unui contract cu Fernando Alonso pentru sezonul 2014, potrivit presei internaţionale. Pilotul Ferrari a negat însă orice fel de discuţii cu campioana mondială.

Esential 2016 este anul in care expira contractul lui Alonso cu Ferrari
Principalul subiect de discuţie la finalul Marelui Premiu al Ungariei nu a fost victoria obţinută de Lewis Hamilton, ci posibilitatea ca Fernando Alonso să ajungă la Red Bull în sezonul 2014.

Ipoteza a apărut după ce Luis Garcia Abad, managerul spaniolului, a fost văzut în paddock discutând cu Christian Horner, şeful Red Bull Racing. Conversaţia dintre cei doi nu a fost auzită de presă, iar Abad afirmă că aceasta s-a centrat pe viitorul lui Carlos Sainz Jr, care este manageriat de Abad şi sprijinit puternic de Red Bull.

În schimb, când a fost întrebat dacă Alonso poate fi exclus din luptă pentru a deveni coechipierul lui Sebastian Vettel, Horner a replicat misterios: "Orice conversaţii cu orice piloţi vor rămâne confidenţiale. Dar sigur că există destui piloţi care şi-au exprimat interesul pentru acest post, aşa cum vă puteţi imagina".

ALONSO NEAGĂ ORICE IMPLICARE ÎN NEGOCIERI

Nu cred.

Cel puţin eu nu ştiu. Eu mă concentrez pe campionat.

Fernando Alonso
Pilot Ferrari
Întrebat ce părere are despre noile speculaţii, Alonso nu a negat această posibilitate, însă susţine că nu ştie de eventualele discuţii purtate de managerul sau cu Red Bull.

"Nu cred. Cel puţin eu nu ştiu. Eu mă concentrez pe campionat. Acestea sunt doar zvonuri, iar august este o lună potrivită pentru zvonuri pentru că în următoarele patru săptămâni nu este nicio cursă de Formula 1", a declarat el.

ALONSO, SUB CONTRACT CU FERRARI PÂNĂ ÎN 2016

Contractul lui Fernando Alonso cu Ferrari expiră la sfârşitul sezonului 2016 şi este greu de crezut că Scuderia îl va lăsa să plece cu uşurinţă înainte de finalizarea înţelegerii.

De aceea, nu este exclus ca discuţia lui Horner cu Abad să fie o simplă încercare a celor de la Red Bull Racing să destabilizeze Ferrari înaintea celei de-a două jumătăţi a sezonului şi, pe de altă parte, să-i forţeze mâna lui Kimi Raikkonen să accepte o înţelegere mai puţin impresionantă. Pilotul echipei Lotus este considerat marele favorit să-l înlocuiască pe Mark Webber în sezonul 2014.

Via Autosport, F1Fanatic

Comentarii (23)

  • vrajala ...
    asa va ajunge Alonso la RBR in 2014 cum o sa ajunga Kimi inapoi la Ferrari ...
    8 3
  • diversiune de 2 parale
    Mda...Redcow incearca prin orice mijloc sa reduca presiunea acolo unde exista cu adevarat! Si-anume revenirea in forta a echipei Mercedes cu Hamilton.
    5 5
  • Interesanta ipoteza! Desi nu cred ca se va putea realiza asa ceva in primul rind pentru ca atat Vettel cat si Alonso au nevoie de un al doilea pilot nu de un concurent direct in propria echipa.
    Aceste zvonuri pot avea insa un efect total invers decit destabilizarea Ferrari (oricum la echipa calutilor numai realizari notabile nu au avut in ultimii trei ani): sa oblige echipa sa forteze prin orice mijloace imbunatatirea monopostului in speranta ca nu va pleca pilotul lor nr.1.
    La Ferrari bani sint, acum au o gramada de creiere care sa dezvolte monopostul mai trebuie sa si faca ceva. F138 are potential mare.
    15 4
  • @pablo
    E cam tarziu prietene, nu cred ca redbull vor sta pe loc, iar mercedes si lotus sunt sus
    5 3
  • Astia de la Red Bull joaca la cacealma....
    7 2
  • in locul celor de la Ferrari as da peste fata la RBR si I-as ingropa pe Kimi in bani sa vina inapoi la Ferrari,
    mare a fost prostia la ei cand l-au dat "la o parte"
    mai bine scapau de Massa ...
    17 5
  • Cauta iar zvonuri pentru presa ca sa mai apara si numele lor. Sunt obsedati dupa publicitate. Numai ca de data asta si-o fac pe spatele altora, pe spatele lui Alonso.

    Spaniolul a declarat in repetate randuri ca vrea sa se retraga de la Ferrari. N-a lasat niciodata ocazia de a se intelege ca-si doreste altceva. Probabil n-are cea mai rapida masina, dar e la o echipa care-l doreste, il sustine, o echipa ca o mica familie. Plus ca are experienta McLaren. Pentru o masina rapida cu siguranta Alonso nu va pleca de la Ferrari. Mai ales ca are si cel mai mare salariu.

    Horner sa fie mai atent la declaratii. Nu vad cand si-a exprimat Alonso interesul. Iar in culise nu cred ca a facut-o. Alonso nu-l vrea pe Vettel la Ferrari si se duce la Red Bull ca sa fie coechipier cu Vettel? A dat-o naibii. Poate un cuplu RBR Alonso-Kimi si la Ferrari sa vina Vettel. Dar e greu sa-ti imaginezi asa ceva...
    10 3
  • @ferr
    si eu m-am gandit la varianta asta dar nu l-am postat ... :)_

    eu nu tare m-as impaca cu ideea de Vettel al Ferrari ... dar totu-i posibil in F1
    6 2
  • Fan F1
    Cam cum arata comparatia Ferrari vs Red Bull. Lasam pilotii deoparte si cumparam echipele:

    1. Ferrari cu multa vorbarie degeaba evident, fara rezultate. Strategii stupide, dezvoltarea monopostului cu foarte multe probleme. O dezvoltare gresita, de-alungul sezoanelor. Red Bull, vorbesc putin, lucreaza intens, au fost o echipa mica si destul de tanara si totusi, au rezultate impresionante. Dezvoltarea monopostului merg bine, cu perioade in care merge foarte bine.
    2. Ferrari sta bine la piloti asta pentru ca se incapataneaza sa aduca pe altcineva, desi trebuie sa recunosc, Massa si-a iesit de tot din mana. Realmente nu mai face fata consecventei lui Alonso si in ultimele 3 sezoane, Ferrari nu a avut nici o sansa la titlul constructorilor cu un singur sezon. Red Bull sunt campioni, cred ca rezultatele vorbesc de la sine.
    3. Ferrari are un manager care a demonstrat in numeroase randuri ca este un papagal, este de fapt si singurul manager total incapabil de a conduce o echipa de un asemenea nivel. Whitmarsh este urmatorul... Domenicali si Whitmarsh sa se ia de mana.. sunt pe nicaieri echipele pe care cica ei le conduc. Macar McLaren a avut si masini bune si au mai castigat si curse, Ferrari a avut tot timpul o masina mediocra, cam a treia ca "putere".
    4. Ferrari din 2010, tot promit ca vor inova, ei inoveaza in prostie pentru ca nu se descurca nici la strategie, nici la managementul echipei si paradoxal nici la relatii cu publicul, in acest moment au cele mai comice declaratii gen: Vom dezvolta masina pentru fiecare cursa, avem dezvoltari si parti care vor imbunatatii masina, nu reusim sa corelam datele dintre cele 1000 de tuneri de vand pe care le folosim. Practic ei strica bani pe aceste tuneri de vand fara sa produca in rezultat palpabil. Masina este mediocra in acest moment, iar cred ca rezultatele lui Alonso se vad destul de clar.
    5. Strategiile celor de la Ferrari nu au fost niciodata nici macar bine gandite, ei intra la boxe total aleator si 90% ies foarte prost comparativ cu restul echipelor, cred ca intr-o cursa din 2012 le-a iesit strategia. Poate si intr-una din 2013, 2 curse in doua sezoane.... 2/39 este o dovada foarte clara a impotentei strategie a echipei.
    6. Fiecare sezon, incepe cu o prezentare bestiala, o masina, care dupa cateva curse se va descurca atat de bine, incat o sa fie pe nicaieri pentru cei de la Ferrari nu au ingineri capabili, sau decenti macar, ei eu "genii" ca Fry si Tombaziscare reusesc perfomanta de a strica fiecare masina care pare cat de cat bine gandita, dupa numai cateva curse.
    7. Eu ma intreb lui Alonso nu i s-a urat sa tot esueze constant si lamentabil in fiecare sezon alaturi de papagalii astia? In 2010 au gresit strategia, dezvoltarea masinii si inca cate altele, in 2011 au fost pe nicaieri, iar in 2012, nu s-au descarcat nici macar mediocru. 2013... mai este ceva de spus? Masina nu se aproprie de prima linie, calificarile pentru Ferrari sunt ceva intalgibil, nici nu stiu de ce mai chinuie sa se mai califice... sau de ce mai pleaca in cursa daca pur si simplu nu se descurca. In schimb la declaratii epustuflante sunt primii tata,. vor incepe cu: avem si gandim dezvoltari pentru fiecare cursa si singur ne vom bate la titlu, si vor continua cu: tunelul nu ne da satisfactie (sincer tunelul asta saracul imi este mila de el... a devenit asa un lait motiv, si nu stiu ce vina are... ), si nu reusim sa corelam datele. CTRL + F si vedeti ce se coreleaza (glumesc evident).

    Sincer daca eram Alonso, plecam tata. 4 ani in s-a chinuit cu masini slabe, mediocre, produse de un producator de masini de lux care paradoxal are si un circuit de Formula 1 in curtea fabricii, dar pe care nu-l poate folosi!!!!!!!!. Pai tata ce mai cautati in Formula 1? Le Mans scrie pe voi tata, nu puteti dezvolta motoarele? Nu puteti dezvolta masina, nu aveti voie sa folositi circuitul pe care l-ati construit? Tata Le Mans scrie pe voi, Formula 1 este pentru alte echipe care dezvolta doar aerodinamica si cam atat ca restul se pot cumpara. Cutiile de viteze, motoarele, franele, se cumpara tata, doar aerodinamica se dezvolta in Formula 1. Nu aveti ingineri aerodinamicieni? Nu gasiti pe nicaieri din 256 de tari oameni talentati? Trageti pe dreapta si incercati altceva tata. Sunt ingineri care deseneaza avioane si va pot ajuta, o fi greu sa cautati baieti destepti in 250 de tari????????

    Ca fapt divers, asa cum Hamilton si-a pierdut timpul la McLaren asa si Alonso o face la Ferrari. Ferrari si McLaren nu se pot adapta noilor cerinte, schimbarilor atata timp ca nu inteleg ca echipa trebuie schimbata, si adaptata noilor cerinte. Formula 1 se schimba si este intr-o continua schimbare, iar in acest moment Ferrari si McLaren sunt doar niste dinozauri, pe care le disparitie. Realitatea suna urat, dar aceste idei le-au spus si altii care au analizat mai bine si mai atent cum sta treaba. Pentru a castiga, mai intai trebuie sa vrei sa castigi, iar cand l-ai luat pe Nu in brate si nu esti deschis noutatilor... viitorul nu mai exista.
    24 6
  • Multi fani Ferrari n-ar fi de acord cu Vettel la Ferrari. Mai ales ca nu avem ce sa-i reprosam lui Alonso. Intr-adevar n-a luat titluri mondiale. Dar nu din vina sa. Omul e mereu pregatit sa castige. Insa mai trebuie sa aiba si material.
    Iar Montezemolo ar renunta la Alonso doar daca Vettel ar veni impreuna cu Newey la Ferrari. Insa mi se pare rusinos ca Mercedes sa reuseasca fara Newey si tu, marele Ferrari, sa te tii dupa fusta unui om. Nici asta nu prea e in spiritul italienilor.

    Ce va fi, va fi... pana atunci: LA MULTI ANI, NANDO!
    Astazi Alonso implineste 32 de ani.
    16 3
  • RBR visati in continuare ...
    6 5
  • Ferrari Team
    Alonso la Red Bull? Spaniolul nu va da pasarea din mana pe cea de pe gardul lui Vettel, mai ales ca din 2014 lucrurile se schimba radical iar in linia tehnicienilor Ferrari tocmai s-a inscris un om cu care Fernando a castigat titluri. Deci Forza si LA MULTI ANI Fernando!
    12 3
  • tocmai mi-am irosit 2 min din viata sa-ti citesc comentariul ...
    timp pierdut inutil ...
    6 8
  • comentul anterior era @ Fan F1

    plus o intrebare:

    Vei mai fin fan F1 dc Ferrari si McLaren nu o sa mai fie in F1?
    4 5
  • Fan F1
    @Soxy: Nu este vorba despre cine este fan a carei echipe. Este vorba despre munca unor oameni. Eu cred ca Alonso a facut o treaba foarte buna, dar echipa l-a dezamagit constant. Stiu ca si Alonso a facut cateva greseli, dar comparativ cu echipa este un sfant. Sper ca cei de la Ferrari sa aiba curaj sa-si accepte greselile si sa faca schimbari. Pilotul nu poate lupta singur impotriva tuturor. Atata timp cat inginerii nu se chinuie sa-si faca treaba, dar dau bine in declaratii, rezultatele vor intarzia sa apara, iar pilotul isi va pierde atata monitivatia cat si constanta si mai ales moralul.

    P.S. Nu era nevoie sa ma intrebi daca ti-ai irosit 2 minute din viata, acuma ti-ai mai irosit inca unul pentru ca ai scris intrebarea. Incearca si tu sa nu-ti mai irosesti minutele degeaba, si nu mai imi pune intreabari.
    11 4
  • Aur1989
    Parca zicea ca, decit campion cu Red Bull, mai bine la Ferrari :D:D
    2 4
  • Luis Garcia Abad este managerul lui Carlos Sainz junior pilot tanar de la RedBull. Alonso ramane unde este. Oricum, la anul se schimba foarte multe. Nu se stie ce va fi
    4 2
  • iceman
    Carlos Sainz jr este pilot MW-Arden echipa deținută de C. Horner și M Webber. acum depidinde care a venit cu idea discutiei.
    3 1
  • @Fan F1

    ti-am irosit si eu un pic din viata ... ai raspuns la comentul meu ... nu era cazul, chiar nu solicitam un raspuns
    intrebarea a fost retorica ... data viiotare o sa specific!

    al 3-lea minut nu a fost irosit pentru ca a fost amuzant raspunsul
    mersi :)
    6 6
  • ...iar ma repet si nu fac bine si sper ca fanii ferrari sa nu se supere, dar alonso nu stie sa dezvolte o masina de f1.....pe cand trulli stieeeeeee.....
    1 4
  • Probabil ca d-aia a cinat cu Webber,ca sa-l introduca in atmosfera de la Red Bull:))))
    2 1
  • Drumes
    @iulicani-pe vremea aia se faceau teste din abundenta dar tu nu le ai pe astea:)
    @91 schumudica06-inteligent comentul tau, Alonso vrea cu inversunare locul de locotenent la redcows :)-mai e o varianta, si-anume ca Web ii povestea lui Alonso bancuri cu Vettel si cum se chinuie mecanicii redcow sa saboteze masina australianului;)
    2 2
  • drumes ai dreptate si nu prea.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru