Red Bull a avut probleme în antrenamente cu degradarea pneurilor soft

de Daniel Popescu
Vineri, 25.10.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sebastian Vettel şi Mark Webber au admis că Red Bull suferă din cauza degradării rapide a pneurilor soft, chiar dacă au dominat antrenamentele.

Esential 5 este numarul maxim de tururi parcurse de un monopost Red Bull cu pneuri soft in antrenamentele din India
Red Bull Racing a dominat autoritar ambele sesiuni de antrenamente libere de vineri din cadrul Marelui Premiu al Indiei, Sebastian Vettel şi Mark Webber ocupând primele două locuri ale clasamentului general.

Cu toate acestea, niciunul dintre ei nu a reuşit să parcurgă mai mult de cinci tururi cu pneurile soft, întrucât acestea se degradau într-un ritm accelerat. Din acest motiv, Vettel anticipează că primul stint în cursa de duminică va fi unul foarte scurt înainte de echiparea cu pneuri medium.

"Pneul soft nu rezista prea mult, dar abia acum se depune cauciuc pe circuit şi de obicei lucrurile se îmbunătăţesc sâmbăta. Se întâmplă pur şi simplu, pneurile au nevoie de prea multă energie şi cedează. Este la fel pentru toată lumea, aşa că duminica am putea vedea un stint scurt, dar lucrurile se vor îmbunătăţi", a declarat germanul.

Pneul soft nu rezista prea mult.

Se întâmplă pur şi simplu, pneurile au nevoie de prea multă energie şi cedează.

Sebastian Vettel
Pilot Red Bull
Deşi are o opinie similară în privinţa degradării pneurilor, Webber anticipează ca unii piloţi vor încerca strategii cu o singură oprire la boxe în cursa de duminică, ceea ce presupune rularea cu pneuri medium pentru aproape întreaga durată a evenimentului.

"Pneurile au viaţă grea în unele viraje, dar vom vedea ce se va întâmpla, este foarte greu să faci predicţii, dar nu este cazul să intrăm în panică. În general, a doua sesiune de antrenamente este diferită de cursă. S-ar putea deschide o fereastră pentru cealaltă compoziţie pentru un stint lung, aşa că strategiile cu o singură oprire ar putea fi viabile. Cine poate şti cu adevărat până la cursă?", se întreabă australianul.

Via ESPNF1, ESPNF1

Comentarii (3)

  • Ma lasi !?
    Mai lasati teatrul,se baga singuri in seama.Sa aibe grija de podeaua aia elastica si sa-si ia titlurile de..."deformation team" :P !
    9 11
  • E asta e chiar culmea batjocurii, auzi la ei, au avut probleme cu uzura pneurilor dar si asa au reusit cu chiu cu vai sa domine antrenamentele,cat cinism .
    11 7
  • Avind aceeasi varsta si aproximativ aceleasi opinii si experienta de f1, te intreb : fara cinism si aruncat otravite poti sa domini asa?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru