Renault nu exclude modificarea motorului în scopul îmbunatăţirii fiabilităţii

de Daniel Popescu
Luni, 17.02.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a admis că analizează posibilitatea de a solicita permisiunea de a îmbunătăţi motorul în scopuri de fiabilitate chiar şi după omologarea oficială din 28 februarie.

Esential 151 de tururi au parcurs echipele cu motoare Renault in prima sesiune de teste de la Jerez
875 este numarul tururilor parcurse de clientii Mercedes in aceeasi sesiune de teste
Regulamentul tehnic pentru sezonul 2014 prevede obligativitatea ca furnizorii de motoare să omologheze oficial noile motoare turbo V6 de 1.6 litri până cel târziu în 28 februarie.

Totuşi, constructorii au posibilitatea de a solicita forului mondial permisiunea de a modifica motorul şi după această dată, în cazul existenţei uneo probleme de fiabilitate.

Francezii de la Renault au fost cei mai afectaţi de astfel de evenimente în prima sesiune de teste de la Jerez, motiv pentru care aceştia iau în calcul această variantă de modificare a motorului inclusiv după luna februarie.

▶ Analiza testelor de la Jerez: probleme de fiabilitate pentru Renault

"Dacă avem probleme de fiabilitate, este mai dificil să faci schimbări după ce ai omologat motorul.

Dar există în continuare o regulă corectă şi echitabilă care îţi permite să schimbi orice componentă dacă ai probleme de fiabilitate. Am făcut asta în trecut şi cred că vom continua să procedăm astfel. Nu spunem că avem probleme majore de fiabilitate, dar trebuie să facem în aşa fel încât toate componentele să lucreze bine împreună", a declarat Remi Taffin, directorul de operaţiuni al Renault.

Nu spunem că avem probleme majore de fiabilitate, dar trebuie să facem în aşa fel încât toate componentele să lucreze bine împreună.

Remi Taffin
Director operatiuni Renault
Constructorul francez a admis că a întâmpinat trei probleme în privinţa noilor motoare, dar Taffin este încrezător că toate acestea au fost deja remediate înainte de a doua sesiune de la Bahrain, care va începe miercuri.

▶ Red Bull trebuie să modifice monopostul

"Am avut probleme hardware şi, în consecinţă, probleme software. Prima a fost legată de stocarea energiei, dar suntem încrezători că problema din primul test a fost rezolvată."

"Al doilea capitol este software.

În primul test, am avut probleme de pilotaj pe circuit din cauza unor defecţiuni de calibrare, dar ne-am îmbunătăţit nivelul. Suntem încă în urmă, dar am făcut pe bancul de probe ce ar fi trebuit să facem în primul test. Ultimul punct a fost integrarea motoarelor în monoposturile clienţilor. Am lucrat pe bancul de probe şi vom merge în Bahrain fără problemele din primul test, despre care credem că au fost închise", a adăugat el.

Via Autosport, Autosport

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru