Feedback

FIA propune renunţarea la restricţiile pentru sistemul de evacuare!

De Daniel Popescu
Publicat Sambata, 09.07.2011
FIA este pregătită să renunţe complet la restricţionarea sistemelor de evacuare începând cu Marele Premiu al Germaniei, dacă toate echipele vor fi de acord cu această propunere.

Federaţia Internaţională de Automobilism (FIA) a anunţat sâmbătă că este pregătită să renunţe complet la noile reguli de natură tehnice impuse începând cu Marele Premiu al Marii Britanii cu privire la modul în care gazele de eşapament sunt evacuate prin eleronul spate când pilotul nu apasă pedala de acceleraţie.

Regulamentul va rămâne neschimbat pentru cursa de duminică de la Silverstone, însă FIA propune ca noile reguli să fie abandonate începând cu Marele Premiu al Germaniei, dacă toate echipele vor fi de acord cu această propunere în cadrul unei întâlniri care va avea loc duminică la ora locală 10:30 (ora 12:30 în România).

"Măsurile comunicate echipelor în această dimineaţă de departamentul tehnic al FIA rămân valabile pentru restul weekendului. Pe parcursul întâlnirii de sâmbătă dimineaţă, membrii au discutat viabilitatea revenirii la setările şi strategiile de dinainte de Silverstone. Dacă echipele decid în unanimitate, FIA este pregătită să adopte această înţelegere până la finalul acestui sezon", precizează forul mondial într-un comunicat de presă.

Anunţul FIA vine în contextul în care regulamentul tehnic al Formulei 1 a suferit trei modificări radicale în decurs de numai 24 de ore:

Via | FIA

Comentarii (9)

  • FIA
    FIA asta nu prea stie nici ea ce vrea.
    15 0
  • ori suntem golani ori nu mai suntem
    Ori suntem golani ori nu mai suntem
    8 1
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Ce hot blower?
    Nici un hot blower! Nu de alta, dar stricam spectacolul. Daca Red Bull spune ca e dezavantajata si atunci cand termina cu ambii piloti pe primele locuri inseamna ca a cam luat-o razna. Dar se pare ca nu ei ci Mclaren sufera!
    4 0
  • FIA
    Inca un sistem care induce artificialul si ne rapeste din placerea de a savura pilotajul pur. Mai au putin si vor levita. Pacat. Asa avea si Webber o sansa. FIA trebuia sa puna piciorul in prag la inceputul sezonului, nu acum, pentru ca sunt niste articole de regulament incalcate.
    2 1
  • hahaha
    ...n-am cuvinte
    0 1
  • popicul
    unde dai si unde crapa !
    Asa cum este scris mai sus RBR nu sufera cat sufera McLaren, echipa care a luat foc vineri.
    Daca intr-adevar restrictia la 10% afecteaza fiabilitatea motoarelor Renault, sa faca asa cum au facut cu Ferrari anul trecut, dupa ce sparg vreo doua motoare sa le permita sa modifice motoarele. Asta ar mai apropia concurenta de RBR si ar pastra spectacolul in viata. Dar oare nu toata chestia era gandita pentru McLaren ? si daca nu merge acum incearca sa dreaga busuiocul. Degeaba vetel e deja campion !
    3 2
  • PepDreams
    Ah,n-a mai luat Vettel pole-ul si gata,trebuie sa revina la vechile reguli,ca nu cumva sa se schimbe lucrurile...webber a castigat tocmai fiindca masina e "mai curata",astfel incat asa o sa se vada talentul pilotului...insa na,trebuie sa avem un campionat plictisitor pana la final..chiar nu si-au dat seama si astia de la FIA ca cei din top 10 de ieri,unii chiar surprinzator plasati acolo,au aratat ca shcimbarile de regulament sunt oarecum..mai bune...si ofera poate spectacol..sa vedem cursa de astazi.
    5 4
  • "toate echipele de acord"
    si au fost toate echipele de acord cu regulile de acum ? asta e, regulile nu se schimba in timpu jocului ... si mai vroiau reducere de buget
    1 0
  • regulamentul
    ...se va face ptr cine trebuie...
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru