Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

Nurburgring: "Nu ne permitem să plătim taxa pentru cursa din 2013"

de Daniel Popescu
Miercuri, 08.08.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
25 - 27 Septembrie
Vineri
Antr. lib. 1: 11:00
Antr. lib. 2: 15:00
Sambata
Antr. lib. 3: 12:00
Calificari: 15:00
Duminica
Cursa: 14:10
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Oficialii circuitului de la Nurburgring au avertizat că nu-şi permit să găzduiască cursa programată anul viitor dacă Bernie Ecclestone nu reduce semnificativ taxa de participare.

Viitorul Marelui Premiu al Germaniei din sezonul 2013 de pe circuitul de la Nurburgring părea aproape asigurat după ce statul german a fost de acord să garanteze un împrumut de peste 250 de milioane de euro pentru a-şi putea plăti datoriile.

Situaţia este însă departe de a fi clarificată, întrucât reprezentaţii circuitului afirmă că nu dispun de fondurile necesare pentru a plăti taxa tradiţională solicitată de Bernie Ecclestone pentru includerea în calendarul competiţional.

Prin urmare, Thomas Schmidt, şeful departamentului de dezvoltare, afirma că reducerea substanţială sau chiar eliminarea taxei este vitală pentru ca Germania să rămână în Formula 1.

Urmareste Automarket
"Situaţia actuală nu ne permite să rămânem în calendar.
Dacă Ecclestone acceptă o ofertă fără taxa lui tradiţională, cu siguranţă putem păstra Formula 1. Altfel, pur şi simplu nu avem bani. Sunt încrezător că vom găsi o soluţie, dar cursa de Formula 1 nu este absolut necesară pentru supravieţuirea circuitului de la Nurburgring"
, a declarat el pentru agenţia germană de presă DPA.

Incertitudinile care planează asupra circuitului de la Nurburgring au împiedicat FIA să anunţe calendarul sezonului 2013 în luna iunie, aşa cum se întâmplă în mod tradiţional.

Situaţia este complicată şi de anunţul lui Ecclestone potrivit căruia prima cursă de pe circuitul stradal american de la New Jersey va fi amânată pentru 2014, astfel că există pericolul ca sezonul 2013 să aibă doar 18 curse în calendar.

Via GMM

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru