Compania chineză Xiaomi a intrat pe piața auto în urmă cu 2 ani și deja a scris istorie pe legendarul Nurburgring. Asta pentru că modelul SU7 Ultra, cea mai puternică versiune a modelului electric din China, a stabilit un nou record pentru mașinile electrice berline de serie.
Astfel, Xiaomi SU7 Ultra a reușit să stabilească un tur de 7 minute și 4.957 secunde. Cu alte cuvinte, modelul chinezesc este mai rapid cu aproape 3 secunde față de Porsche Taycan Turbo GT și este mai rapid cu aproape 3 zecimi de secundă față de Rimac Nevera, care deținuse până acum recordul. Îți reamintim cu această ocazie că Xiaomi SU7 Ultra are trei motoare electrice care dezvoltă împreună 1549 cai putere. În această configurație, modelul accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 1.98 secunde.
Mai mult, nu doar că Xiaomi SU7 Ultra este cea mai rapidă berlină electrică de serie pe Nurburgring, ci este și cel mai rapid model de serie testat vreodată în linie dreaptă pe circuitul german.
Asta pentru că Xiaomi SU7 Ultra a reușit să atingă o viteză maximă verificată de 346 km/h. Recordul pentru cea mai rapidă mașină de serie în linie dreaptă pe Nurburgring a fost deținut anterior de Maserati Ghibli 334 Ultima, care a reușit să atingă 334 km/h.Xiaomi spune despre noul SU7 Ultra că ar fi putut atinge o viteză maximă și mai mare, de până la 350 km/h. Mașina care a stabilit noul record a fost dotată cu pachetul special pentru circuit, disponibil opțional.
Clipul cu turul noului Xiaomi SU7 Ultra poate fi vizionat mai jos.
via Xiaomi
BMW M4 CLS: 7:13
Mercedes-AMG GT 4-Door Coupé: 7:28
Lumea auto a ajuns intr-un punct critic, acela de a asocia performanta cu ridicolul si competitivitatea cu penibilul.
Desteptarea !!!
...Pana cand nu este prea tarziu.
Un ICE cu putere similara creaturii de mai ar genera atentie pe Nordschleife (la 7:04) doar in eventualitatea in care cel aflat la volan s-ar lasa ghidat exclusiv de cele 3 oglinzi retrovizoare iar transmisia ar fi selectata in R pe parcursul celor 21 km.
Cu transmisia in D, cu cca. 1600 CP sub capota, si bifand un astenic 7:04, sa fie clar, rusinea ar fi de proportii cosmice.
Nu s-a schimbat absolut nimic.
Diferenta intre competentele ICE si neajunsurile EV ramane aceeasi si la aceasta ora.
De proportii biblice.
Nebunii comentează în loc sa fie eutanasiați.
Nimic nu va putea vreodata sa intreaca un Bemveu in Germanica. Ever!!!!
Cu atat mai putin o electrica!!
Asa ceva nu exista!!!
BMW si restul prapaditilor.
Ce nu se vede in filmare e ca in spate era un BMW Seria 5 2.0 Diesel, care dadea flashuri ca sa depaseasca
Nu știu cu câtă baterie a terminat turul dar de obicei fac mai multe tururi.
Porsche Taycan cică ar face 3-4 tururi cu o baterie plină. Porsche zice doar că au obținut timpul pe mai multe tururi și performanta nu a scăzut. Asta implica mai multe tururi fără oprire.
O termică bea 10-15l de benzină pe tur.
M4 CSL face 4-5 ture pe rezervor.
Deci maşina nu este chiar de serie, au pus un pachet opţional extrem de scump, SPECIAL pentru acest circuit, dar pentru că e trecut şi pe site, gata, e de serie
Dar singura mașină vândută e cea de pe circuit.
Vrăjeli chinezeşti. Nimic nou.
Dar cu toate astea orice obosit cu 2.0 DIZAL se crede sofer.
Cat despre consum, poate ne zic expertii cat consuma una termica pe circuit.
Oricum ceva fun pentru toţi
https://youtu.be/wM8-pDOR9rQ
Sper să vă placă.
Nu s-a ales porumbelul bulibașă :))
Nu emigrăm Siros