Vettel propune monoposturi mai rapide pentru că "F1 a devenit prea complicată"

de Daniel Popescu
Miercuri, 10.06.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sebastian Vettel consideră că monoposturile de Formula 1 trebuie să devină mai rapide din cauza faptului că Formula 1 a devenit prea complicată pentru a fi înţeleasă pe deplin de fani.

Cursele au devenit prea complicate. Trebuie să mă întreb cum poate urmări cineva sportul dacă nu este implicat în Formula 1 şapte zile pe săptămână?

Sebastian Vettel
Pilot Ferrari
Sebastian Vettel şi-a exprimat îngrijorarea cu privire la direcţia de viitor a Formulei 1, în contextul în care regulamentul tehnic a devenit prea complicat pentru a putea fi înţeles cu uşurinţă de fanii ocazionali ai competiţiei.

Pilotul Scuderiei Ferrari consideră că Formula 1 este foarte dificil de înţeles în prezent şi că preţurile biletelor de acces la Marile Premii este prea ridicat, element care explicat numărul mai mic de fani din tribune la curse.

"Cursele au devenit prea complicate. Trebuie să mă întreb cum poate urmări cineva sportul dacă nu este implicat în Formula 1 şapte zile pe săptămână, aşa cum sunt eu. Cel mai important este că biletele sunt prea scumpe. Cum poate o familie normală să-şi mai permită să meargă la circuite?", se întreabă cvadruplul campion mondial într-un interviu acordat publicaţiei germane Sport Bild.

În opinia lui Vettel, introducerea unor monoposturi mai rapide este esenţială pentru ca Formula 1 să-şi recapete farmecul de altă dată, element care este luat în calcul de echipe în perspectiva sezonului 2017.

"Aş face din nou rapide monoposturile de Formula 1, indeferent dacă ajungem la asta prin mai multă putere pentru motoare şi forţă de apăsare aerodinamică sau cu pneuri mai bune.

Trebuie să fie din nou o provocare să îmblânzim aceste fiare, pentru a putea separa grâul de neghină", a mai precizat el.

Via GMM

Comentarii (13)

  • Automarket de data asta cu reclama agresiva ai ajuns prea departe 10 minute im ia sa inchid reclama la reno master, daca nu vreau sa MA UIT LA RECLAMA DE CE SUNT OBLIGAT.Eu vreu doar sa citesc articole despre f1 si restul.Nu ma deranjeaza daca intra o reclama 2 pe marginea pagini da sa nu deranjeze cititul.
    P.s daca continuat astfel o sa va uitati voi la reclame ca restul se vor lasa pagubasi de acest sait.
    43 1
  • bAAAAAAAAAAAAAAAAAi
    BA automarket sunteti tinmpiti cu reclama asta?
    24 1
  • raduchidi
    Instalați Adblock și nu mai aveți reclame.
    14 1
  • adblock si scapati de reclame idioate,si e gratis
    11 1
  • AdBlock si rezolvati problema reclamelor. Mie nu imi apare nimic.
    11 1
  • add-on
    instalati-va la browser (Mozilla/Firefox sau Chrome) addon-ul AdBlockPlus.

    n-o sa va mai deranjeze!
    cititi repede, pana nu-mi elimina comentariul (ca pe celalalt).
    e de inteles. ei traiesc de pe urma reclamelor!
    succes!
    7 1
  • stiu de ad bloker. dar daca toti il folosim ce rost mai au reclamele?
    Saturile din ce mai traiesc? PROBLEMA E CA AUTOMARKET A EXAGERAT.
    6 0
  • zenghe
    cand vrei sa scapi de toate prostiile astea precum reclame sau scripturi lente dezactivezi JS. Da, asta inseamna ca nu o sa mai mearga alte chestii ce tin de js precum votul, dar se incarca paginile imediat si daca vrei doar sa citesti, eventual sa scrii nu ai nevoie de js. Asa omori chestiile dinamice tampite de pe orice site, inclusiv alea ce trec de adbloker
    0 0
  • sa le lase sa prinda 400-450km/h pe circuite!
    4 1
  • Formula 1 regina motorsportului. E pacat ca se loveste in performante pentru a crea un spectacol artificial. Si marea majoritate din pilotii de F1 sunt de aceeasi parere cu Vettel. Chiar si fostii piloti de F1. E normal sa se schimbe lucrurile dar depinde in ce directie.
    5 0
  • GrosJan
    exista si o limita umana, dar nu viteza ci acceleratia este problema. Ajungi pana acolo incat sa fii mai preocupat de rezistat g-urilor decat de orice altceva. Da, limita umana e mult mai sus, au dovedit-o pilotii de avioane, dar ei nu trebuie sa faca atatea miscari rapide si precise ca un pilot de curse plus ca au costume speciale, costume ce pot fi implementate si in F1 e adevarat, dar daca ai nevoie de costum e deja prea mult
    2 3
  • @GrosJan
    G-urile mari se produc pe franare,viraje si apoi la acceleratie,asta e ordinea celebrelor G-uri ca si intensitate! ;)
    1 0
  • GrosJan
    franarea e tot un soi de acceleratie (masura a vitezei cu care se modifica vitezei). Eu m-am referit la toate cand am spus acceleratie, m-am referit la G-uri care apar pe unde apar.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru