Williams nu comentează noile zvonuri despre recrutarea lui Bottas de către Ferrari

de Daniel Popescu
Joi, 25.06.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Williams a refuzat să comenteze noile informaţii din presa germană potrivit cărora Ferrari este dispusă să plătească 4 milioane de euro pentru a-l adjuce pe Valtteri Bottas la echipă în 2016.

Pentru mine nu s-a schimbat nimic. Vom şti mai târziu ce se va întâmpla.

Valtteri Bottas
Pilot Williams
Publicaţia germană Bild a relatat în ediţia de miercuri că Ferrari a făcut celor de la Williams o ofertă în valoare de 4 milioane de euro pentru a obţine semnătura lui Valtteri Bottas pentru sezonul 2016.

Pilotul finlandez are contract cu echipa britanică până la sfârşitul acestui an, însă Williams are opţiune de prelungire pentru încă un sezon. Sursa citată afirmă că Williams a solicitat 15 milioane de euro pentru a-l ceda prematur pe Bottas, însă suma este considerată prea mare de oficialii Scuderiei.

Oficialii echipei Williams au refuzat însă să facă vreun comentariu pe marginea acestui subiect, afirmând că nu comentează "niciodată" zvonurile apărute în presă.

În schimb, Bottas a afirmat pentru publicaţia finlandeză Turun Sanomat că este prea devreme să se gândească la sezonul 2016. "Intoteauna există multe zvonuri în Formula 1.

Pentru mine nu s-a schimbat nimic. Mă concentrez pe acest sezon şi acesta este cel mai bun lucru pentru mine şi pentru echipa mea. Vom şti mai târziu ce se va întâmpla", a declarat el.

Noile zvonuri au apărut ca urmare a incertitudinilor cu privire la situaţia lui Kimi Raikkonen. Contractul acestuia expiră la sfârşitul lui 2015, iar Ferrari are opţiune de prelungire pentru anul viitor, însă echipa nu este încă convinsă că finlandezul merită să-şi păstreze locul în echipă pentru încă un an. Anterior, Raikkonen a afirmat că, în absenţa unui nou contract cu Ferrari, se va retrage din activitate.

Via GMM

Comentarii (20)

  • serban
    Cred că Hulkenberg ar merita o șansă, îl văd piot mai bun decât Bottas !
    24 9
  • @Serban: Hulkenberg merita o sansa dar nu la Ferrari, atata timp cat nu vor sa aiba doi piloti de aceeasi nationalitate.
    19 3
  • Hulk si alti cativa sunt acum in varful F1 dar sunt subestimati de echipe care dau mai mult credit pilotilor cu background desi sunt iesiti din forma. Pacat.
    15 5
  • klausnake
    Sincer,o sa-mi lipseasca Kimi,cu el dispare unul dintre ultimii vitezisti pur-sange care mai erau in F1...
    Sincer,sper intr-o revenire cat de cat spre vechiul regulament,adica cel care permitea pilotitor adevarati sa conduca la limita,nu la limitele impuse de curgerea benzinei si alte shit-uri de gen,altfel cred ca am sa renunt la a mai viziona circul asta ieftin...
    31 6
  • Raikkonen mi a placut totdeauna. Acum din partea mea poate sa plece de maine daca el a spus ca nu mai continua
    15 3
  • Florin
    Daca nu se i se impune statutul de pilot nr. 2, Vettel a cam sfeclit-o! S-ar putea sa o pateasca ca si la Red Bull.
    14 17
  • Sunt sanse mari ca sa fie adevarat.Partea proasta la FERRARI e ca s-a mers mereu pe politica asta cu pilot nr.1 si 2. Bottas si Hulkenberg sunt cam egali.Totusi daca isi cauta un pilot nr 2 ideal ar fi sa avanseze ca pilot titular pe Esteban Gutierrez pilotul de rezerva sau pe Jean Eric Vergne pilotul care se ocupa cu dezvoltarea monopostului in simulator si care are o vina in realizarea performantelor bune ale Scuderiei,experimentat si talentat
    15 2
  • @Florin
    Vettel nu a sfeclit nimic,a avut un 2014 plin de DNF'uri si defectiuni tehnice
    10 9
  • GrosJan
    @klausnake
    Kimi momentan nu e un vitezist al F1. Si nu curgerea benzinei, nu atentia la uzura pneurilor ii omoara viteza. Si pentru ceilalti benzina curge la fel, pneurile sunt la fel de uzabile, etc.
    El a venit in F1 intr-un moment cu aerodinamica din plin si a iesit repede in evidenta pentru ca avea si un stil de pilotaj care profita din plin de aerodinamica. Acum are o varsta, aerodinamica e alta, pilotii care au mai multa viteza sunt altii. Sunt un fan al lui dar totodata un fan al motorsportului obiectiv. Si nu o sa moara F1 pentru mine odata cu un anumit pilot. Kimi isi are locul sau in istorie oricum pe care nu i-l ia nimeni.
    18 2
  • serban
    @ Florin Ce naiba să sfeclească Vettel măi frate, ăsta i-ar zice bogdaproste lui Maurizio dacă i l-ar păstra pe Vodka Man și nu i-ar aduce un Hulk, sau un Bottas ! Nu vezi că nu a mai rămas nimic din el, că nu mai poate scoate nimic din a doua mașină de pe platou, ba în ultimul timp nici pe pistă nu o mai ține ? Și mie mi-a plăcut, mai ales în 2002-2005, dar gata, nu mai poate !
    4 15
  • ati vazut cum si-au dat mana Kimi si Alonso cand au iesit din monoposturile distruse? E, ala e simbolic gestul de adio al vechii garzi din F1
    20 3
  • @lol
    'tui ce trece vremea. Mai ieri Kimi si Alonso erau bobocii din F1, am imbatranit odata cu ei mama lui de timp ca repede mai trece
    24 0
  • klausnake
    @Grosjan
    Pentru mine nu moare F1 cu plecarea unui pilot,ci cu regulamentul actual,ma repet,nu mai conteaza talentul la fel de mult ca inainte,uita-te la testele de le-au facut,Merc tot pe primul loc,indiferent de pilot;cum zicea cineva,si Susie poate sa castige cu masina aia si regulamentul actual.
    Si oricum,ramane Hamilton,care e un vitezist pur sange si el,doar ca e cam cocalar...
    11 2
  • GrosJan
    si altadata domina Mansell cu Williams sau McLaren Honda cu Senna si Prost. Asta e problema si acum, au o masina buna dar si doi piloti pe masura. Nu cred ca Susie ar castiga cu Mercedes, ar oferi oportunitatea celor de la Ferrari sa treaca in fata cu Vettel.

    E adevarat ca regulamentul tehnic poate sa se potriveasca mai bine cu anumite stiluri de pilotaj, dar asta nu inseamna ca avantajeaza pilotii mai slabi sau mai buni. E la fel de fair sa avem actualul regulament cum a fost si cu cel vechi, cei mai buni pe un anumit regulament tehnic ies in fata, omul potrivit la momentul potrivit.

    Deci care e problema cu actualul regulament? Da, avem DRS si alte prostii, pentru mine asta strica sportul intrucatva dar n u a v a n t a j e a z a pe nimeni p e r t o t a l (ci doar momentan si fix de asta consider ca strica, am dat putinele depasiri pe bune pe multe depasiri trucate).
    6 0
  • Kimi Raikkonen e pe faras, l-as prefera atunci pe Hulkenberg la Ferrari. E un pilot care merita sa imbrace rosul. Ca-i va face concurenta acerba lui Vettel, asta e adevarat. Dar pana la urma echipa castiga. Bottas e mai comod dar niciodata nu se stie. Asa se credea si despre Ricciardo cand a venit la Red Bull si l-a dominat copios pe neamt.
    9 6
  • Hulkenberg ar aduce inapoi la Ferrari celebrul numar 27 (numarul casei lui Enzo de la Maranello si purtat adesea de pilotul principal al scuderiei)

    In alta ordine de idei (desi nu e intotdeauna relevant, dar ofera un indiciu) echipele ar trebui sa se gandeasca si la palmaresul premergator F1 al unui pilot! Hulkenberg a impresionat puternic in GP2 in timp ce Bottas a fost dominat copios de coechipierul Jules Bianchi in F3... poate ca Bottas a crescut mult ca pilot intre timp dar dar pedigree-ul lui Hulkenberg este un indiciu...
    9 1
  • eu ii vad pe Hulk si pe Bottas cam la acelasi nivel
    is curios cine ar iesi primul daca ar fi coechipieri ...

    Bottas pare mai rapid prin talent
    Hulk e mai cerebral, stie mai bine sa exploateze materialul pus la dispozitie

    Cu o masina super buna, cred k Bottas e mai rapid, cu una mai putin buna as zice ca Hulk

    oricare dintre cei 2 si-ar gasi locul la Ferrari
    cred ca sunt mai buni amandoi decat Gutierez sau JEV
    7 1
  • Ferrari n are masina de locul 1, 2 e clar, iar 3, 4 il au asigurat. Au pilotul nr 1 Vettel evident, iar Kimi completeaza locul 4. E matematica simpla. Pana acu, Kimi si a facut treaba si va ramane si la anu cu siguranta. Ca sa nu mai spunem ca mai sunt o gramada de curse inca in care e posibil sa rupa asfaltu.
    6 6
  • Echipa Ferrari parca are ceva din atitudinea unui partid. Tot timpul va exista un pilot nr 1, pilotul favorit al echipei, care este puternic sustinut, si iertat mai mult cand greseste. Raikkonen a venit din start ca pilot nr 2, iar acum pare cazut in dizgratiile echipei si cel mai probabil va pleca.
    7 0
  • Raikkonen nu a venit ca pilot nr. 2, Ferrari au incercat si alta solutie iar cum Kimi avusese un bun sezon cu Lotus parea o idee buna. Numai ca odata sosit la Ferrari masina era cu turbo, cu brake by wire si aerodinamica ciuntita. Apoi a avut probleme cu franele (nu ca era Alonso prea stralucit, asta se vede acum cu Button) si cam asta a fost. Chiar el spunea, stati sa vedem ce va fi, cand era intrebat daca ii prieste noul regulament tehnic.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru