Feedback

Ai intrebari despre Dacia Logan (2012-2016)?

Pune o intrebare si utilizatorii Automarket vor incerca sa te ajute!

Consum (litri / 100 km)

Combustibil
Benzina
Nr. usi
4
Motor tip / cilindri
L3
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
898
Lungime mm
4346
Putere maxima CP (rpm)
90 (5000)
Latime mm
1733
Cuplu maxim Nm (rpm)
140 (2250)
Inaltime mm
1517
Viteza maxima km/h
175
Greutate kg
998
Acceleratie 0-100 km/h s
11.1
Ampatament mm
2634
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
50
Cutie viteze
Manuală (5 trepte)
Volum portbagaj litri
510

Dotari standard si optionale

Legenda Dotare standard Dotare optionala Abc Dotare indisponibila
Climatizare
Aer conditionat Automată Bi-zonă Tri-zonă Cvadri-zonă
Banchetă rabatabilă
1/1 50/50 60/40 40/20/40
Computer de bord
Da
Cotieră
Faţă Spate
Geamuri electrice
Faţă Spate
Oglinzi electrice
Da Încălzite
Cruise control
Optional Adaptiv cu limitator de viteza
Sistem audio
Radio CD MP3 USB Magazie CD DVD AUX Comenzi pe volan
Conectivitate
Bluetooth Internet
Volan
Reglabil pe înălţime Reglabil pe adâncime Reglaj electric Încălzit Sport
Airbag-uri
Şofer Pasager Laterale Cortină Laterale spate Genunchi
Servodirecţie
Da
Închidere centralizată
Da Prin card Prin telecomanda
Alarmă
Nu
Isofix
Da
Piele
Tapiţerie Volan Schimbător Bord Plafon Usi
Pornire fara cheie
Nu
Navigatie
Optional
Trapă
Nu
Senzori de parcare
Faţă Spate Cameră
Senzori de presiune în pneuri
Nu
Senzori de ploaie
Nu
Tracţiune integrală
Nu
Suspensii adaptive
Nu
ABS
Da
ESP
Da Hill holder
Controlul tracţiunii (TCS)
Da
Asistenţă la frânarea de urgenţă
Da
Sistem Start&Stop
Nu
Faruri
Halogen Xenon LED Adaptive Cu spălare
Proiectoare de ceaţă
Da
Frane pe disc
Faţă Spate Ventilate
Dimensiuni jante
15 16 17 18 19 20 21 22
Jante
Oţel Aluminiu Aliaj
Roată de rezervă
Kit pană Mică Mare
Pneuri runflat
Nu
Vopsea metalizată
Optional
Garanţie
2 ani 3 ani 4 ani 5 ani 6 ani 7 ani
Legenda Dotare standard Dotare optionala Abc Dotare indisponibila

Comentarii Dacia Logan (2012-2016) (20)

  • PATRATANU GEORGE ALIN
    COOL MODELUL!
    49 21
  • este frumoasa si pare o masinuta serioasa . sper ca fabricantul sa nu ,,sara calu " la preturi.
    46 14
  • Ionel Necula: Cât costa? Raspunde
  • adrian floraru
    alo prieteni nu mai stati pe ganduri loativa LOGAN 2 ca siguri nu loati plasa .EU conduc logan si e forta abea astept lovitura asta cu dacia logan 2
    36 29
  • Dupa nush ce exces de imaginatie care se vede ca i-a cuprins pe designeri atunci cand au desenat fata noului Logan, se pare ca imaginatia i-a parasit imediat dupa realizarea ei si s-au reintors la vechile obiceiuri de a desena lucruri anoste pentru restul masinii. Interiorul nu-mi place neam ! Nu urmeaza in primul rand stilul germanic ce caracterizeaza partea frontala exterioara. Aranjarea ceasurilor este specifica turismelor sport italiene, consola se sumeteste ca un buboi, o inflamatie uriasa ce se bombeaza de sub intraga plansa de bord, cele 4 guri de ventilatie sugereaza o mina posomorata iar culoarea plasticului este ingrozitoare in pofida texturii ceva mai deosebite. Ba chiar linia ce margineste ca un blazon consola centrala imi sugereaza ca butoanele de comanda si sistemul de navigatie plus ce-o mai fi pe acolo, au fost montate pe un dos de tigaie. Poate-s rautacios, dar sunt surprins foarte neplacut de aspectul interior.Textila de pe scaune am vazut-o deja la scaunele Dokker si este ok. Poate chiar surpinzator de ok. Culoarea maronie a plasticelor in schimb este ingrozitoare, spooki, si oricum altfel decat prietenoasa si relaxanta. Scuza cu tenta inchisa care da o nota de sobrietate nu tine. Mai degraba as prefera consola bicolora a modelului low cost decat acel maron uni ce echipeaza nivelul de top. In plus, praful depus pe acest plastic parca tipa la tine sa-l bagi in seama... Catalin isi exprima ceva mai devreme speranta ca producatorul poate nu are de gand sa sara calul cu preturie. Din pacate...are. Noul model Logan nu se mai vrea un model best buy ci best deal, asa ca entry levelul porneste de la 7500 de euro conform cu ceea ce a anuntat la lansare Dacia. In varianta aceea masina are roti cu abs si scaune... De altfel nici Lodgy si nici Dokker nu sunt tocmai ieftine, un model convenabil ajungand in zona 12-13 mii euro fara a fi nicicum super echipate. Personal nu m-as ingramadi catre noile motorizari desi performantele suna tare tentant. In continuare modelul 1,6 benzina imi pare cel mai fiabil. O fi mai mancacios si mai puturos in diverse situatii insa vine la pachet cu un istoric faimos. Nu se strica de tampit si nu te sacaie daca-l intretii corect. Personal am un logan 1,4 mpi cu GPL din fabrica si dupa 130 000 de km functioneaza ireprosabil. Resimt lipsa unui supliment de forta si de aceea agreez varianta 1,6 care pare mai decenta in raport cu proportiile masive ale masinii. Super tehnologiile motoarelor noi imi creeaza temeri. Nu cred ca trec de 200 000 km fara turbine noi. e parerea mea, poate gresesc... Altfel performantele precizate in fisa tehnica si diagramele lor te fac tare curios. bca si concluzie: ma gandesc la un second hand de clasa mare. Astazi, piata second hand propune in marja a 13-14 000 de euro turisme de reale pretentii ( Passat,Laguna,Citroen C5,etc) si inca din anii 2008 cele mai vechi,care odata achizitionate la o valoare de aprox 8-10 mii de euro, iti permit ca pana la plafonul precizat de 14 000 de euro sa le faci o revizie absolut serioasa. Si acum, scuze, odata facuta treaba asta, noul logan nu prea mai intra in carti ca nivel de competitivitate performanta avantaje... Cand am achizitionat eu loganul meu, a costat 8800 de euro insa piata second hand imi propunea abia un golf IV la 7-8000 de euro asa ca am preferat un turism nou. Astazi insa in fata preturilor sensibil mai mari si confruntati cu oferta turismelor rulate, nu as mai lua aceeasi decizie. Nu contest avantajul unui motor nou insa de curand am facut revizia absolut completa a masinii si precizez : toate fluidele, ulei, lichid frana antigel, toate filtrele apa aer ulei habitaclu plus plaman GPL si altele 2 pe conductele GPL, distributia completa si sistemul curele/intinzatoare aer cond si servo, fulie alternator si pompa apa, capete bara si alte bucse pe acolo,discuri frane, umplerea cu freon, in fine cam tot... Pretul nu a depasit 4000 de lei cu tot cu manopera in reprezentanta dacia si evident piese de originerenault sau bosch, nu turcia ! Asa ca... urmeaza o competitie grea pt noile modele.
    31 59
  • 4 roti
    dokker laureate 1,6 benzina costa aproximativ 13 000 de euro. Diesel-ul urcă şi mai mult. dacă dorim ambele uşi culisante se cer iarăşi bani. lăudata navigaţie este evident un opţional si costă cam 350 euro. preţurile au urcat prea mult.... nu mai contează cât de bună e dacia, pur si simplu pentru piaţa către care se îndreaptă, e prea scumpă. Cu aspectul si materialele acelea nu consider ca face banii. este o marcă bună insă de acum prea scumpă...
    36 14
  • ChuckNorris
    imi place,si va fi numai vreo 7000E,mult mai bun fata de cazanul ala de logan 1
    28 13
  • este o masina ieftina si modesta .logan 2 este oribila
    16 61
  • o masina buna si ieftina.
    33 16
  • La varianta Ambient cu un pret de 9800 euro cred ca francezii ar fi trebuit sa fie ceva mai generosi cu dotarile si ma refer la faptul ca AC-ul sa fie introdus in standard si nu sa figureze ca optional. Cred ca exagereaza si vor simti pe pielea lor si mai putin pe buzunarul nostru lacomia profitului mare.
    De fapt si mutraea productiei marcii Symbol face parte din startegia de reducere a costurilor de productie si maximizare a profitului.
    Sper sa-si schimbe un pic atitudinea fata de clientii din est si mai ales din Romania .Sunt prea zgarciti cu dotarile la noile preturi comparand cu alte marci care ofera mai multe in standard. Un AC manual nu mi se pare un moft in ziua de astazi.
    35 7
  • Evolutie

    Consider ca noul model arata mai bine decat precedentul. Totusi, design-ul lampilor stop nu este cel mai inspirat, se putea si mai bine. Dar acesta este un lucru nesemnificativ. Noul motor turbo de 0.9 l, este o varianta foarte atractiva, deoarece producatorul anunta un consum scazut. Avand in vedere ca este un motor turbo, cuplul maxim ar trebui sa fie prezent pe o plaja mai larga de turatie. Noul Logan are acum un concurent nou, modelul Skoda Rapid, insa care este oferit pe piata la preturi mult prea mari pt segmentul din care face parte. In concluzie, sunt de parere ca Logan 2 reprezinta o evolutie fata de vechiul model si are in continuare un raport calitate/pret/performante imbatabil. Succes Dacia!
    27 6
  • andrei
    astia iau pocit pretul in configurator
    14 9
  • Cand va primi Logan si Sandero motorizarea 1,2 TCE ?
    Dupa parerea mea este una din cele mai bune de la Renault,mai ales pentru masini fara mari pretentii si la un pret bun.
    18 9
  • dan sandulescu: Daca doresc sa cumpar, exista posibilitatea? Si daca da, cat costa? Raspunde
  • am logan din 2006 66000km- nici-o defectiune-consumabile la timp dupa carte.sunt foarte multumit. noul logan mi se pare mai reusit ,ramine de vazut noile motoare,cit sunt de rezistente si citi bani vor costa reviziile ,sunt de aceeasi parere cu mihai ,ca motorul de 1,6 si cel de 1,6 16v trebuiau pastrate in oferta.aceste motoare consuma cit vrea cel de la volan,pentru sportivi ofera putere si viteza,pentru ponderati consum moderat si o viata lunga a motorului fara reparatii
    23 11
  • sunt cu o parere diferita de cei de mai sus pt ca am fost azi si l-am vazut , am intrat in el si e kiar ok , fata de ce am avut noi romanii pana acum , e singurul model de masina romaneasca care arata si merge bine , ma refer la calitate pret si kiar nu vad ce nu e ok la o masina ieftina dar fiecare cu gustul lui . nu are ptret exagerat si nici nu e saraca in varianta simpla desi ar merita mai multe optiuni macar cate ceva in plus dar nu e treaba mea in fine per total arata ca o masina nemteasca exterior si pret de criza , vedeti modele de masini noi si cat costa variantele simple apoi vorbim de pret dar pot sa spun ca ne putem mandri cu o masina facuta la nio care e faina
    20 7
  • masina facuta la noi in tara , produs romanesc si varianta simpla e 6700 de euro nu ce spun altii dar sa vedem poate mai scade oricum nu e mare pretul dar e saraca putin in optiunea ieftina
    14 7
  • flaviu
    noul logan e intradevar mai frumos si cred ca va avea succes dar nu ca cel de dinaintea sa ptr ca oricum vremuri;le sau schimbat in rau din pacate si nu ne mai permitem noi credite. oricum eu cunosc loganu am avut ambele variante de motorizare si cel de 14 si dci cu ambele am facut in jur de 100000 km si sau dovedit f fiabile desigur conteaza si intretinerea corecta dar si soferul mai ales la dci unde multi umbla subturat cu acest motor avand ulterior unele probleme oricum loganul nu dezamageste si ma bucur ca inca rezista intro lume unde concurenta este groaznica.
    20 5
  • nu se stie cine
    oribil
    11 38
  • Am un logan mcv 2008 1.6 8V GPL, si dupa 65000 km nu am avut nici o problema cu el. Asa ca atunci cand am vazut la reprezentanta noul logan, a doua zi am dat avansul pentru ea. Au evoluat mult, iar la 13000E versiunea de top nu mi se pare mult. Mai ales daca fiabilitatea a ramas aceiasi. De data asta am optat pt dci de 90cp. Parerile sunt impartite,dar mi se pare o masina corecta la banii astia.
    24 11
  • de pe poze am vazut k butoanele de la geamuri iar le-au pus la "locu lor" in bord......naspa daca e asa. un MARE punct MINUS
    17 22
  • peiorativ spus : ``m-am dat `` cu noul logan de 1,2 cu turbina 115 CP. Pana la 1750 de turatii masina e bleaga rau. Imediat dupa asta intra in functiune si turbina si masina prinde vlaga. O fi bine, o fi rau? Soferii care pricep mai multe stiu ca cele mai multe parcari, urcari si coborari in rampa ori diverse alte manevre de garare, pornesc de pe la 1500 de rotatii in cazul in care nu esti temperamental. Personal nu am apreciat fatul ca trebuie sa-mi ambalez masina ca sa fac mici manevre si inca asta cu masina goala... Turbina ajuta masina sa prinda avant insa repet, dupa 1750 de ture cand se si simte impulsul de altfel. pentru posesorii de diesel e bine de stiut ca desi se face pe moment o economie de carburant , rularea pe perioade lungi de timp sub 2000 rpm, conduce la defectarea injectoarelor si/sau a turbinei. Asa ca avertizati-i si pe cei care nu stiu.Reprezentantii service dacia nu au vre-un interes major sa va anunte intrucat nu-s interventii f complicate in schimb sunt foarte costisitoare. Cand m-am anuntat dezamagit de aspectul interiorului din Logan2 am primit numai voturi de blam pentru ca pana la urma nici comentatorii automarket sa nu se declare cine stie ce entuziasmati de ceea ce au gasit in el. Masinuta mi se pare scumpa in raport cu posibilitatile noastre si cu trendul descendent al economiei mondiale. N-am zis ca nu e fiabila, da? Personal n-as fi renuntat la motorul de 1,6 benzina , mai ales ca nici consumul noului `turbo-reactor` nu te scoate pe geam cu diferenta...
    9 31

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru