Feedback
Mazda 3 (2013-2016)
Votează Mazda 3 (2013-2016):
92 voturi | 20 comentarii
Nota Automarket 4.4
  • Motor / Transmisie
  • Consum
  • Performanţe
  • Interior
  • Preţ de achiziţie
  • Siguranţă
  • Ţinută de drum
  • Vizibilitate
  • Tehnologie
  • Design
Indiferent de cât de mult iubești sushi, o masă care include mereu această specialitate tradițională japoneză s-ar putea să te plictisească la un moment dat. Situație în care se cere condimentarea situației. Iar Mazda tocmai asta face în segmentul compact. Conștienți că actualul Mazda3 are deja o vârstă pe piață, japonezii vin cu o serie de condimente care vor face în continuare din hatchback o propunere apetisantă. Takumi este numele condimentului minune, iar conținutul său este descris în testul care urmează. Despre motorul pe care îl vom diseca imediat am mai scris și în trecut. Este una dintre ultimele forme de... Mai mult

Preţuri Mazda 3 (2013-2016) (18)

  • Filtreaza dupa:
Masini Carburant / Transmisie Putere / cuplu
Mazda 3 (2013-2016)
2.0 165CP Man Revolution Top
Benzina / Manuală 165 CP / 210 Nm
Mazda 3 (2013-2016)
2.0 165CP Man Revolution
Benzina / Manuală 165 CP / 210 Nm
Mazda 3 (2013-2016)
2.2 150CP Man Revolution Top
Diesel / Manuală 150 CP / 380 Nm
Mazda 3 (2013-2016)
2.2 150CP Man Challenge
Diesel / Manuală 150 CP / 380 Nm
Mazda 3 (2013-2016)
2.2 150CP Aut Revolution
Diesel / Automată 150 CP / 380 Nm
Mazda 3 (2013-2016)
2.2 150CP Aut Attraction
Diesel / Automată 150 CP / 380 Nm
Mazda 3 (2013-2016)
2.2 150CP Man Revolution
Diesel / Manuală 150 CP / 380 Nm
Mazda 3 (2013-2016)
2.2 150CP Man Attraction
Diesel / Manuală 150 CP / 380 Nm
Mazda 3 (2013-2016)
2.0 120CP Aut Attraction
Benzina / Automată 120 CP / 210 Nm
Mazda 3 (2013-2016)
2.0 120CP Man Attraction
Benzina / Manuală 120 CP / 210 Nm
Mazda 3 (2013-2016)
2.0 120CP Man Revolution Top
Benzina / Manuală 120 CP / 210 Nm
Mazda 3 (2013-2016)
2.0 120CP Man Takumi
Benzina / Manuală 120 CP / 210 Nm
Mazda 3 (2013-2016)
2.0 120CP Man Challenge
Benzina / Manuală 120 CP / 210 Nm
Mazda 3 (2013-2016)
2.0 120CP Aut Revolution
Benzina / Automată 120 CP / 210 Nm
Mazda 3 (2013-2016)
2.0 120CP Man Revolution
Benzina / Manuală 120 CP / 210 Nm
Mazda 3 (2013-2016)
1.5 100CP Man Emotion
Benzina / Manuală 100 CP / 150 Nm
Mazda 3 (2013-2016)
1.5 100CP Man Challenge
Benzina / Manuală 100 CP / 150 Nm
Mazda 3 (2013-2016)
1.5 100CP Man Attraction
Benzina / Manuală 100 CP / 150 Nm

Comentarii Mazda 3 (2013-2016) (20)

  • don Mateo
    Mortala. Cea mai tare ca design la momentul asta.
    58 13
  • 12 78
  • Valentina: La ce preț este Mazda CX 9 model 2017 ? Raspunde
  • 16 75
  • ics Mazda e japoneza!
    32 4
  • real value
    da, 120cp 2 litrii, dar uitati-va la consum, la masa masinii si cu 210 nm cuplu acest consum e cam garantat.

    intr-un ritm normal de mers nu faci consumul asta nici cu 1.4 turbo nici cu 1 litru turbo

    motorul de 2 litrii putea sarii de 200 cp daca acesta era obiectivul insa scopul a fost putere suficienta si cuplu cat mai mare obtinut la o turatie cat mai redusa
    47 2
  • Aberatii. Neaparat romanul se uita la "cît baga" masina. Motoarele de pe noile Mazda sunt aspirate, pe cand motoarele care au jdemii de cai putere sunt motoare turbo. La ce iti foloseste sa ai de ex. 300 cp daca viteza medie in Bucuresti e de 15 km /h ? Am urcat intr-un 3 in show-room in Constanța. In afara de pretul afisat - fix 21.000 de € - singura problema e senzatia de claustrofobie din spate, din cauza geamurilor inguste.
    13 7
  • 8 33
  • Made in Japan
    Prea tare masina 120 cp si totusi acceleratie 0-100 in 8.8 s , e bestiala masinuta.Koko la tine poate intra cuplul la 1500 , dar la 3000 deja se plafoneaza ,motorul pe benzina foloseste cuplul mult mai eficient fata de o masina diesel avand plaja mai mare asa ca motorul de 2.0 120 cp e peste Ibiza ta
    20 4
  • Masini
    @Made in Japan 1.2 de pe SEAT e tot benzina.Despre Mazda 3 : e o masina tare mai ales acest motor de 120 CP si 210NM si m-am uitat si pe motorizarea de 1,2 de la SEAT si Koko imi pare rau sa-ti zic dar la o liniuta Mazda cu motorul de 120cp e peste SEAT,iar de calitate si fiabilitate nici nu mai vorbesc japonezele sunt etalonul
    19 5
  • andy.s
    aveti jante gri sau negru pt.mazda sport?
    5 5
  • Senzational !!! Incredibil!! Ibiza are 170 Nm la 1500 rpm ? Faina mașină, cum ar zice ardeleanul. Trecând la lucruri serioase, mă repet încă odată (stiu ca este pleonasm) : Mazda are motoare aspirate iar minunata Ibi are motoare turbo. Deci sa nu amestecam mere cu pere. Eu nu am spus nici ca imi place, nici ca nu imi place Mazda 3. Nici nu am una. Doar am aratat o stare de fapt. Un motor bun este cel de la Ford, de fix 998 cm, care scoate "doar" 125 cp, are tot 170 Nm la 1500 rpm si este un motor turbo. Cat despre Seat never nu se va compara cu Mazda. Mazda baga proprii bani în cercetare, pe cand Seat primeste ce mai ramine de la WV.
    24 5
  • jakavelli
    Vorbiti aiurea,unii nu aveti bani nici de o sticla de suc dar visati la masini noi cand voi munciti in strainatate pe timiri ce firmituri va dau patronii aia si abia daca puteti sa va cumparati o masina sh cu 300.000 de km in bord si care a avut 5-6 proprietari.
    Mazda de fata in primul rand o iei pentru aspect,consum si performanta.
    Unii nu aveti habar ca daca i s-ar fi pus o turbina pe acest motor ar fi scos lejer 180 de CP iar pe caroseria de 1200 Kg ar bate orice seat,audi sau Vw cu aceasta greutate si motor turbo!Dar o mica chestie motoarele turbo de cilindree mica nu sunt la fel de fiabile (in timp) precum motoarele aspirante de cilindree mai mare.
    Intradevar ar fi putut sa scoata si ei si ma refer strict la versiunea pe care vreau sa o achizitionez mazda 3 120 cp sa fi pus motor in 1,8 si 130-140 cp.
    Daca este sa ne referim strict la performante caci vorba cuiva de mai sus asta face prima data romanul as spune ca versiunea pe care am scris-o mai sus este peste alte modele asemanatoare si pretul este ok, de ex. un seat (care este o masina buna) care prinde suta in in 8,2 s costa cu 1500 de euro mai mult decat mazda asta; in rest modelul tau kakao (koko) nu prinde suta nici in 11 secunde! si crede-ma prietene si 1 secunda inseamna mult!! Plus ca japonezii s-au gandit ca atunci cand clientul doreste i se poate pune frumos un compresor mecanic si masina cu motor in 2 litri poate fi dusa in 200 de cai lejer pe cand la modelele de 1,2 si 1,4 de la vw,seat ,skoda nu le mai poti face mai nimic practic cu mtorul existent pentru ca au si turbina si compresor ...eventual se pot chipui si cam atat.
    SA NU UITAM CA JAPONEZII AU INVENTAT TUNINGUL! si cele mai tunabile motoare stock sunt produse tot de japnezi nu de nemti, incepand cu gtr si terminand cu subaru impreza, skyline etc
    41 0
  • Daniel: la Mazda CX 5 se aprinde avertizarea presiune ulei,am schimbat ulei si... Raspunde
  • Motoarele natural aspirate vor fi intotdeauna mai fiabile decat cele turbo si fiind si motor de la Mazda , fiabilitatea e practic garantata . As alege un motor de la mazda , honda sau toyota fara sa stau pe ganduri decat unul european . Pe o compacta ca aceasta motorul de 1.5 l , 150 Nm si 100 cp este suficient . Nu e masina de teren ca ai nevoie de sute de Nm . Pt persoana care lauda motorul de 1.4 de 170 cp de pe Giulietta , am vazut caz unde i-a cazut turbina la 20.000 km , deci... Din punctul meu de vedere acest downsizing este o prostie , sa pui un element destul de pretentios si fragil ( care practic este cel mai scump de inlocuit ) , ma refer la turbina , pe un motor pe benzina sub 2l stiind foarte bine ca ii va afecta fiabilitatea. Vedeti la americani , nenumarate motoare japoneze pe benzina normal aspirate cu peste 1 milion de km , fara reparatii majore . Cate motoare europene duc atatia km ? Au fost dieselurile de 1.9 de la VW ( si motoarele de peste 2l CDI de la M.Benz insa alea sunt alta poveste pt ca sunt motoare mari) care ajungeau aici , insa cate turbine si injectoare s-au schimbat la ele... Cu cat scoti mai multi kw dintr-un motor , ii scazi din fiabilitate , sunt invers proportionale. Mazda 3 este compacta perfecta .
    30 0
  • pt cei interesati de masina si nu de lupte de strada intre fanii nemtestilor si cei ai japonezelor am sa scriu parerea mea dupa test drive (conduc si am condus diverse marci si modele de masini si cred ca pot avea o parere avizata):
    1) masina se simte la fel ca si mazda 6 extrem (incredibil ) de usoara (asta inseamna agilitate, inertie redusa, consum redus)
    2) interiorul este, dupa gustul meu, cel mai agreabil din clasa , cu certitudine foarte placut si ergonomic
    3) fluxurile de aer functioneaza impecabil chiar si in conditiile de motor oprit (stop/start). La majoritatea altor masini cu sisteme similare, se simte clar o afectare a eficacitatii aerului conditionat la oprirea motorului
    4) stop and start este cel mai bun (cel mai rapid, reactie instantanee, nu doresti sa-l dezactivezi pt ca simti vibratiile si este lent ca pe orice vw sau marci cu pretentii)
    5) tinuta de drum excelenta, nu am sesizata diferente fata de un bmw seria 1 sau seria 3 obisnuit
    6) sistem audio exceptional cu amplificator si 9 boxe
    continui intr-o alta fereastra pentru ca am consumat cuvintele alocate
    19 0
  • 7) consumul obtinut intr-un drive test de aproximativ 20 km a fost 6.2%.
    8) scaune bine conturate, comode
    9) butoanele si comenzile plasate ergonomic
    10) cotierele plasate in pozitii corecte (am intalnit multe masini cu cotierele montate in pozitii aberante- foarte in spate (volvo), mascand frana de mana (citroen c5), prea inguste cea de la mana stanga (auris)
    11) datorita compresiei mari poate folosi benzina cu cifra octanica inferioara
    12) comportament linear, extrem de placut al masinii
    13) nu am experiente cu service-ul, preturile pieselor etc - de luat in calcul pt cine doreste orice marca de masina pe care nu a avut-o inainte
    As adauga un comentariu pt cei care sunt atrasi de ideea de downsizing a motoarelor: toate motoarele mici cu turbina pe care le-am condus au consumat cu mult mai mut decat aratau in fisa tehnica. Unele chiar dublu sau peste. Diferenta intre 1.2 si 2.0 la impozitul anual este minora si nu merita efortul unei dezbateri.Consumul mult mai mare al motoarelor mici cu turbina acopera cu varf si indesat orice diferenta de impozit anual.
    Parerea mea este ca cei de la Mazda au gandit corect cand s-au focusat pe reducerea greutatii si eficientizarea motorului. Asta nu inseamna ca vor fi si intelesi de catre consumatorii lipsiti de cunostinte tehnice si de experienta si care vor fi tentati sa discute doar despre diferenta de impozit intre un 1.2 si un 2.0.
    Dar poate ca asa este si mai bine , pentru ca daca toata lumea ar pricepe ai vedea la tot pasul doar Mazde si asta ar deveni plictisitor.
    20 1
  • inca un scurt comentariu: am 3 masini, 2 cu motor de 0,9 pe benzina si una cu motor de 2.2 diesel si consumurile reale medii inregistrate de mine din plin in plin pe o perioada de 6 luni sunt urmatoarele:
    1) motor 0,9 putere 68 cp = 7,27%
    2) motor 0,9 putere 69 cp = 5,92%
    3) motor 2.2 putere 140 = 6,24%
    conduse de acelasi sofer si in conditii de trafic similare.
    Concluzia trasa pe baza cifrelor de mai sus mi se confirma permanent atunci cand inchiriez diverse masini, cu diverse motoare.
    Imaginati-va fiabilitatea unui motor fortat fata de cea a unui motor relaxat.
    Pentru interesati de subiect e bine de stiut ca un motor de masina F1 este optimizat sa reziste in medie 1000 Km. Pentru ca este stors la maximum.

    Asadat "there is no replacement for displacement "
    10 1
  • unnepriceput
    Afirmația "11) datorita compresiei mari poate folosi benzina cu cifra octanica inferioara" ar merita explicații pentru toți cei care nu se pricep la motoare dar intuitiv li se pare că la compresii mari ar fi indicată o rezistență mai mare la detonații a benzinei ...
    6 0
  • Am platit avans pe o mazda 3 2l 120cp, fara sa fac test drive sau sa o vad in realitate, doar dupa catalog si explicatile unui inginer auto legat de motor si ce inseamna acei 210 NM. Intrebarea mea este, daca motorul se poate echivala fizic cu un alt motor de la o masina germana, deci nu date technice, pur si simplu senzatia la drum. Multumesc!
    4 5
  • Ghost008
    Jakavelli nu stiu de ce jignesti pe iei care lucreaza in afara...uite Eu cu frimiturile pe care le primesc de là patronii din afara mi-am luat Mazda 3 farà sa fac prea multe sacrificii...in rest sunt deacord cu tine...si crede-ma sunt multi care lucreaza in tara pt mai nimica.
    6 3
  • Ghost008
    Si inca ceva cei obsedati de benzina turbo cu cilindree mica, de ce fordul de 125cv face suta in 11,3s Iar Mazda de 100cv in 10,8? Ford 1.0 turbo Mazda 1.5 aspirat
    17 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru