Feedback

Americanii au un nume complicat pentru orice: Chevrolet Camaro ZL1 1LE este un muscle car pentru circuit

Publicat Luni, 27.02.2017
de Bogdan Mirică
Comenteaza 11
Americanii au un nume complicat pentru orice: Chevrolet Camaro ZL1 1LE este un muscle car pentru circuit - Poza 1
Americanii au un nume complicat pentru orice: Chevrolet Camaro ZL1 1LE este un muscle car pentru circuit - Poza 2
Americanii au un nume complicat pentru orice: Chevrolet Camaro ZL1 1LE este un muscle car pentru circuit - Poza 3
Americanii au un nume complicat pentru orice: Chevrolet Camaro ZL1 1LE este un muscle car pentru circuit - Poza 4
Americanii au un nume complicat pentru orice: Chevrolet Camaro ZL1 1LE este un muscle car pentru circuit - Poza 5
Americanii au un nume complicat pentru orice: Chevrolet Camaro ZL1 1LE este un muscle car pentru circuit - Poza 6
Americanii au un nume complicat pentru orice: Chevrolet Camaro ZL1 1LE este un muscle car pentru circuit - Poza 7
Americanii au un nume complicat pentru orice: Chevrolet Camaro ZL1 1LE este un muscle car pentru circuit - Poza 8
Americanii au un nume complicat pentru orice: Chevrolet Camaro ZL1 1LE este un muscle car pentru circuit - Poza 9
Americanii au un nume complicat pentru orice: Chevrolet Camaro ZL1 1LE este un muscle car pentru circuit - Poza 10
Americanii au un nume complicat pentru orice: Chevrolet Camaro ZL1 1LE este un muscle car pentru circuit - Poza 11
Chevrolet a dezvăluit cu ocazia cursei Daytona 500 o ediție specială a modelului Camaro ZL1, denumită 1LE. Chiar dacă are un nume complicat, muscle-car-ul american promite performanțe demne de ținut minte.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cel mai puternic Chevrolet Camaro al momentului, modelul ZL1, devine și mai puternic cu ocazia cursei Daytona 500. Americanii s-au gândit să le facă o surpriză fanilor și să expună cu ocazia evenimentului noul Camaro ZL1 1LE. Un nume complicat, despre care trebuie să reținem că poate atinge o viteză maximă de aproape 320 de km/h.

Sub capotă se ascunde un motor V8 asemănător celui găsit pe Camaro SS, capabil să dezvolte 650 de cai putere. El este exploatat cu ajutorul unei cutii manuale cu șase trepte și ținut în frâu de un set de frâne Brembo cu etrieri roșii.

Noutatea nu vine însă de aici, pentru că modificările substanțiale vizează ținuta de drum. ZL1 1LE a preluat o suspensie pentru circuit și o serie de noi elemente aerodinamice. Nu lipsesc nici anvelopele create special pentru astfel de performanțe de către Goodyear și denumite Eagle F1 Supercar 3R. Acestea vor asigura suportul pentru o accelerație laterală de 1.1 g.

Esential 650 de cai putere dezvoltă Chevrolet Camaro ZL1 1LE.
Suspensia Multimatic DSSV este ajustabilă, iar bara stabilizatoare are trei setări care pot fi configurate foarte repede, tocmai pentru a fi pe placul celor care utilizează mașina pe circuit.

La nivel exterior poate fi observat un eleron din fibră de carbon, deflectoare noi de aer și noi elemente care asigură apăsarea aerodinamică în viraje. La capitolul confort, chiar dacă este mai ușor cu 27 de kilograme, ZL1 1LE nu face compromisuri. Vine echipat cu o climatizare pe două zone, sistem audio Bose, scaune față ventilate și încălzite, precum și volan încălzit.


Comentarii (11)

  • Cineva
    Camaro SS are motorul LT1 aspirat care produce 466CP.

    ZL1 e supercharged, si are 659CP
    7 0
  • Deja sunt publicatii care au testat viteza maxima si se pare ca a depasit granita celor 200 mph. Mai precis a tains 202 mph = 325 km/h.

    Viteza maxima nu e totul insa. Partea buna e ca incepand cu generatia trecuta Camaro stie sa si ia curbe si in variantele de top bat orice japoneza pe circuit si destul germane si italiene. Si ca o paranteza, exista si Corvette care depaseste la performante Camaro.
    11 0
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • daytona
    wow,ce bine arata! il vrem pe nurburgring!
    8 0
  • @Andy și @daytona, mă mir că ȋncă nu v-a atras atenția niciun “triadator” și “fin cunoscător” cum că “nu știți ce vorbiți”, “vă luați după reviste”, “musclecarurile n-au nimic deosebit, sunt o pacoste pentru mediu, benzinofage și execrabile pe șosea, am verificat eu / noi la fața locului” etc.
    7 0
  • Ceea ce mi se pare interesant si destul de dubion e ca acum 10 ani americani nu aveau nici o masina sport cu care sa se laude
    Bine aveau Corvette-ul dar din pacate era mai tot timpul in umbra competitorilor....
    Insa in ultimi 6-8 ani se pare ca americani chiar stiu sa faca masini nu gluma....Cadillac care era mai pe nicaeri....a ajuns sa bata M5 cu al lor CTS-V si iarasi M3 cu ATS-V
    Din nou Camaro e la limita M3-ului.........Mustang-ul e pe val....
    Si atunci ma intreb......cum de au avansat asa de mult aceste marci americane in (aproape) 2 generati???????
    Sau !!!!!!!!aceasta find doar o ipoteza dea mea.....masinile sport europene BMW M3, M5, Mercedes c-AMG, e-AMG au stagnat intentionat.....pt. ca acum 10 ani era imposibil sa pui la olalta nume precum Cadillac si Chevrolet cu marci ca BMW si Mercedes...
    2 6
  • @tzenu Industria auto are si ea ciclicitatea ei. Nicio natie sau firma nu ramane in top etern. In anii '50 Cadillac avea dotari pe care nu le gaseai nici pe RR si era mult peste Mercedes. Valabil si la capitolul confort. Nu mai zic de motorizarile cu sute de cai. La vremea respectiva Chevrolet era peste BMW. Industria americana auto a avut perioada naspa in anii '90 pana prin 2010 cand a inceput sa-si revina.

    Apropo de ciclicitatea asta, sunt curios daca PSA va ajunge la gloria anilor '30, cand apropo, Citroen era al 4-lea producator mondial doar in urma celor 3 giganti americani... Era o vreme cand producatorii germani ori nu existau ori erau neimportanti ca vanzari.

    A, sa va uitati pe Motor Trend pe site sau pe canalul youtube. Au testat de curand sedanurile sport si castigatorul e...Alfa Giulia QUADRIFOGLIO!!! A batut M3, AMG C63 S si ATS-V.

    http://www.motortrend.com/cars/alfa-romeo/giulia/2017/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-bmw-m3-mercedes-amg-c63-cadillac-ats-v-comparison/

    Asta apropo de chestii care acum 5 ani erau de neconceput.
    5 1
  • someone
    e clar ca americanii au inceput sa faca masini adevarate, avand in vedere ca generatia anterioara de camaro a batut pe circuit atat 911GT3 cat si GTR-ul.
    intrebarea mea e alta: camaro impreuna cu mustang-ul nu intrau cumva in categoria pony-cars? muscle cars fiind carger, challenger, ford grand torino, chevrolet chevelle ss . etc
    3 1
  • @someone Da intrau. Muscle car-uri erau full-size, cele sub fiind denumite pony cars. Asta era insa in anii '60 si la inceputul anilor '70. Dupa criza petrolului au disparut multe muscleuri...
    1 0
  • @someone, observaţia ta este cât se poate de corectă. Totuşi, dacă ne limităm la familia GM, nu vi se pare straniu, dragilor, faptul că cele mai frumoase musclecaruri ale Grupului din epoca de aur – Buick GSX, Oldsmobile 442, Chevrolet Chevelle şi Pontiac GTO – s-au pierdut pe drum, dar pony car Camaro a rezistat cu brio intemperiilor vremurilor? Care să fie cauza reală? Rea voinţă? Incompetenţă? (scuze, pleonasm :D)
    1 0
  • @someone, observaţia ta este cât se poate de corectă. Totuşi, dacă ne limităm la familia GM, nu vi se pare straniu, dragilor, faptul că cele mai frumoase musclecaruri ale Grupului din epoca de aur – Buick GSX, Oldsmobile 442, Chevrolet Chevelle şi Pontiac GTO – s-au pierdut pe drum, dar pony car Camaro a rezistat cu brio intemperiilor vremurilor? Care să fie cauza reală? Rea voinţă? Incompetenţă? (scuze, pleonasm :D)
    0 0
  • someone
    tks....mmmm, GTO
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru