BMW: „Nu vom lansa un i8 M. Modelele i nu se vor amesteca niciodată cu cele M”

de Bogdan Mirică
Luni, 16.09.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW nu vrea să amestece funcţionarea celor două sub-branduri ale sale. Asta înseamnă că ipoteza unei versiuni BMW i8 M este exclusă şi nici nu sunt şanse să vedem un asemenea model în viitor.

BMW a impresionat audienţa prezentă în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt cu versiunea de serie a supercarului i8. Modelul a păstrat liniile futuriste şi promite performanţe demne de modele exotice cu renume. Chiar şi aşa, vor exista mereu voci care îşi vor dori un sprint mai rapid şi o viteză maximă mai mare. Este, aşadar, inevitabilă întrebarea: Vom vedea un BMW i8 M?

Cypselus von Frakenberg, şeful departamentului de comunicare tehnologică BMW, a declarat că cele două branduri, divizia de vehicule electrice i şi cea de performanţă M, nu se vor intersecta. Asta înseamnă că nu sunt şanse să vedem nici o versiune de performanţă a modelelor i3 sau i8.

Nu văd nici un motiv pentru care ar trebui să amestecăm aceste două branduri într-o singură maşină

Cypselus von Frackenberg
şeful departamentului de comunicare tehnologică BMW
Frakenberg a declarat: „Nu văd nici un motiv pentru care ar trebui să amestecăm aceste două branduri într-o singură maşină.
Cele două entităţi vor fi tot timpul separate şi nu vom vedea în viitor un model i M”.

Ideea lui Frakenberg a fost întărită şi de Carsten Pries, manager de produs BMW, care a susţinut că „cele două divizii au o funcţionare diferită. Nu vor exista fluctuaţii sau transferuri între BMW i şi BMW M.”

Acelaşi Carsten Pries a dezminţit şi zvonurile privind un potenţial urmaş al legendarului M1. El a declarat că „judecând din perspectiva unui portofoliu echilibrat şi a unei strategii financiare ideale, trebuie să te întrebi de câte modele sport ai nevoie.”

via caradvice

Comentarii (15)

  • Astia de la BMW sunt simpatici cu stilul lor de a comunica. Pentru cei mai putin familiarizati, "niciodata" inseamna la BMW "in curand" sau "intr-un interval de aprox 5-7 ani"

    Cel putin asa a fost pana acum, acel "niciodata" promis a ajuns pe piata in cativa ani.
    23 3
  • Am bemwe si dusmanii moare
    Mai @mtsn: De cand esti tu mama omida si sti tu marketingul celor de la BMW ?!
    Ca deobicei romanasii stau si dau din ,,gura" in fata pc-ului cand sunt intre 4 pereti ca sa nu plictiseasca tastatura.
    NUMAI BINE !
    5 26
  • Adrian24
    @mntsn-sper sa ai dreptate.
    13 0
  • Si cei de la Porsche au zis, la lansarea 997 Turbo PDK, ca ei nu vor pune niciodata padele pe modelele lor, iar la facelift au pus.
    16 0
  • ....mda
    au zis ei k nu vor face m diesel si tot au facut........???
    17 0
  • nu ziceau ei ca nu vor face motoare turbo pe benzina?
    Ar fi culmea sa nu existe un M ''ecologic'',ca trendul asta este motoare mari + un motor electric ascuns pe undeva si gata taica ecologisti si pasionati de viteza sunt bucurosi
    8 0
  • Pt a 17-a oara, Bmw a facut motoare turbo pe benzina in anii "60, cel ce declarase asta ori gresise ori nu cunostea istoria Bmw, adica un oficial al marcii, cat despre "i" si M cred ca de data asta se vor tine de cuvant si nu le vor amesteca, dar un supercar M bazat pe "scheletul" lui i8 este posibil, doar ca nu se va chema i8 M:).
    11 0
  • @dan-grc

    daca te referi la motoarele de F1 ce legatura aveau astea cu cele de mass-production?

    daca e sa o luam pe asa BMW a facut motoare cu turbina de pe vremea WW II
    2 7
  • Nu ma refer la motoarele de F1, au avut motor turbo pe modelul 2002 la sfarsitul anilor "60, n-a tinut prea mult era turbo la Bmw in randul modelelor de serie, dar nu conteaza asta, conteaza c-au mai facut asta.
    12 0
  • @dan-grc

    ca fan BMW, spre rusinea mea, n-am stiut ca au avut turbo pe modelele de serie (chiar si in serie mica). Nici pe net n-am gasit ceva in sensul asta.

    Dar oficialul a zis ca niciodata "nu vom face" nu niciodata "n-am facut". Indiferent ce si cum, BMW una declara alta face. Si e de inteles...tehnologia evolueaza, cererea/piata se schimba dupa moda este si o doza de marketing, etc. Lumea uita si afacerile merg inainte.
    3 0
  • STRtoy
    @gelu

    Daca nu ajunge PUTERE, instalam turbine ...ce naiba , e mai bine un motor turbobenzina decat unul aspirat natural....fiindca nu de alta dar youtube-ul ne arata ca masinile high-reving pe turbo le intrec pe alea low-revving, deci SA CREDEM CE NE ARATA YOUTUBE-ul fiindca nu exista minciuna/truc pe youtube...youtube e mai ceva ca Coranul la musulmani!
    (Remarca: nu vreau sa cred, vreau sa stiu)

    Și oricum aceste masini - bmw/mercedes sunt cele mai tari....sunt cei mai destepti oamenii fiindca au facut 850CP cu 1450Nm ...dar l-au limitat la 1150Nm , fiindca cifra de 1450 e in foaie (ca sa arat ca totusi am 1450Nm) , ca oricum cuplu ala nu ajuta la nimic!!
    Stau si ma intreb...de ce camioanele nu au motoare de turatie inalta ?? Doar ele trag zeci de tone, si vad ca au Cuplu nebun, dar putere nu prea....totusi care e motivu ca cuplu de pe ele e nebun?? Ok, e diesel , dar noi stim ca benzina e mai puternica decit diesel-ul!!! Și totusi, la 700CP si 3550Nm, camionu asta trage tone !! Dar un motor de 700CP de pe un Lamborghini Aventador tot cred ca poate trage tone, ca tot 700 cai are,nu ?? Ce sa mai vorbim de LaFerrari care are 963CP ....adica ala poate tracta MAI MULT decat un camion....doar stim ca cuplu ala e de "buna ziua" ...nici nu inteleg de ce a fost introdus ca parametru de descriere a capacitatii unui motor.... Puterea e de ajuns ca sa o stiu....la naiba cu cuplu asta, nu face altceva decit sa incurce situatia!!
    2 6
  • STRtoy
    De fapt la LA DEAG RACING CONTEAZA:
    1. Puterea/Cuplu
    2. Greutatea
    3. Cutia de viteze
    4 Latimea cauciucurilor de pe rotile motoare
    5. Coeficientu de frecare intre pamint si roti.
    Prin urmare, de unde stiu eu ca astea sunt egale in video-urile puse de tine mai sus?
    Cind pe BMW stau scaturi de 325 , iar pe Srt8 stau stock-urile de 255 ?
    De unde sa stiu daca greutatea de pe bmw e IN VECINATATEA adversarului ( -50 - 100kg - 150 NU MAI MULT)
    De unde sa stiu daca are motor cu 200-300CP mai mult si CUPLU mai mare?
    De unde sa stiu daca nu a fost schimbata cutia si a fost pusa una CU RAPOARTE SCURTe ????
    3 5
  • Astia de la Munchen SPUN MINCIUNI.
    UNa vrea Munchen-ul si alta o vrea PIATA .
    CLIENTUL e in varful piramidei si daca clientul o va cererea BMW e OFERTA.
    Deci un M8 e inevitabil in urmatorii ani deoarece i8are aere de mai mult .
    4 0
  • Casele de tuning vor pune mana pe ea.
    2 0
  • Poate au in plan un concurent hibrid pentru R8, sau poate 918 Spyder, iar in acest caz un i8 M nu isi mai are rostul.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru