Bugatti Veyron pierde titlul pentru cea mai rapidă decapotabilă din lume. Noul record a ajuns la 427 de km/h

de Bogdan Mirică
Miercuri, 13.04.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hennessey Venom GT Spyder a devenit cea mai rapidă mașină decapotabilă de serie din lume, detronându-l pe Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse.

V-ați întrebat vreodată care este cea mai rapidă mașină decapotabilă de serie din lume? Probabil o să vă gândiți la Bugati Veyron și nu o să greșiți. Pentru că varianta sa decapotabilă, Veyron Grand Sport Vitesse reușise să atingă 408.77 km/h în urmă cu câțiva ani. Însă, cum Veyron Grand Sport Vitesse a fost deja epuizat, ca de altfel toată producția lui Veyron, era nevoie de un nou record mondial.

De asta s-au ocupat americanii de la Hennessey, care l-au pus la treabă pe Venom GT, cea mai rapidă mașină a lor. Așa se face că în data de 25 martie, Brian Smith, șeful școlii Ford Performance Racing, a reușit să atingă o nouă viteză uimitoare, omologată și de Cartea Recordurilor: 427.44 km/h cu Hennessey Venom GT Spyder.

Esential 408.77 km/h era recordul lui Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse.
427.44 km/h este recordul noului Hennessey Venom GT Spyder.
A fost cel mai frumos cadou pentru aniversarea celor 25 de ani de la fondarea Hennessey.
Pentru a marca evenimentul, dar și pentru a sărbători cei 25 de ani, Hennessey a anunțat că va pregăti o ediție specială World Record, cu numai trei exemplare, a modelului Venom GT Spyder. Fiecare se va vinde cu un preț de 1.3 milioane de dolari, echivalentul a 1.15 milioane de euro.

Responsabil pentru performanța lui Venom GT Spyder este un motor V8 bi-turbo de 7.0 litri, capabil să dezvolte 1451 de cai putere la 7200 de rotații și un cuplu motor de 1745 de Nm la 4200 de rotații. Puterea este gestionată cu ajutorul unei cutii manuale Ricardo, cu șase trepte. Accelerația de la 0 la 100 de km/h se face în 2.4 secunde.

Comentarii (13)

  • Mister "Facelift" sau Mr. "Editie speciala" dupa cum e bine stiut Bugatti a ramas in urma cu vremurile. Koenigsegg Regera si Hennessey Venom GT Spyder ii dau oricand lectii cand vine vorba de PASIUNE PENTRU AUTOMOBILE.
    34 10
  • @AM
    Adica o firma mai veche decat bunicii vostri, care a castigat curse, e mai putin "pasiona(n)ta" decat koenigsegg sau hennessey, firme aparute in urma cu 15 ani.
    Da... :-PPP

    Pana una-alta, koenigsegg si hennessey n-au participat si n-au castigat nicio cursa. Asa, motoare de >1300 hp fac si americanii in sopronul din spatele casei. Sunt o multime de muscle-car-uri cu >2000-3000hp.
    Si viteza koenigsegguului de peste 400km/h e doar teoretica, nu au demonstrat-o.
    11 14
  • Pe principiul lui Madalescu, poti lua oun ford gt, il tunezi la peste 1700hp si faci 283mph(453km/h) in doar o mila (1.6km).

    In felul asta si koenigsegg e la fel de "inutil" ca si bugatti
    10 3
  • Da, vad in continuare ca e mai usor sa apesi buton rosu decat sa argumentezi :-DDD
    7 4
  • Deja visezi W16 in curse? Ce curse? Doamne fereste de altceva in afara de linie dreapta! Da, spre deosebire de Bugatti, Koenigsegg stie sa ia curbe.
    25 10
  • Hai inca 3 cometarii frustratule :))
    1 11
  • @@ioi
    Frustrat esti TU pe bugatti. Eu nu-s frustrat deloc. Nu inteleg de unde deduci asta. Invata sensul cuvintelor.
    Tu cunosti intelesul cuvintelor "istorie" si "curse"?
    Eu vorbesc de istoria bugatti. Sau tu marele specialist, ai impresia ca bugatti s-a nascut in acelasi timp cu veyron.
    E greeeu cu unii. :-DDD

    Privind timpul pe circuitul TOP GEAR se pare ca Bugatti "STIE SA IA BINE CURBELE", ba mai bine decat Koenigsegg CCX (with Top Gear Wing), care fara "ajutorul" Top Gear o lua pe aratura. AIA DA PRICEPERE, mai slaba decat o amarata de echipa de curse de weekend. :DDD

    In plus veyron e hypercar, dar Gran Turismo, nu supersport, ceea ce inseamna ca e axat pe confort.
    7 6
  • @@ioi
    Pana una alta Veyron si-a demonstrat capacitatea de a prinde 432km/h. Koenigsegg doar cu gura.
    Deci care e frustrat, cel cu dovada sau cel cu gura mare.

    P.S. A nu se intelege ca nu e capabil de 400 koenigsegg, spun doar ca nu a demonstrat-o.

    Si inainte sa vii cu invective si cu "experienta" din jocurile de pe PC, hai mai bine cu dovezi.
    8 7
  • @@ioi
    Da, cand nu ai argumente, de FRUSTRARE incepi sa dai minusuri ca sa-mi dispara comentariile. Si mai ziceai de altii ca sunt frustrati.
    6 2
  • BA ioi
    ia asta https://www.youtube.com/watch?v=9ysE3CGxrWA si da la min 1.37, buuun, apoi gandeste-te ca e pe circuit, stii tu, "acel circuit" si nu pe vre-o strada inchisa si dreapta ca la B si mai uita-te si la viteza atinsa, si tine cont ca mai avea o treapta de viteza, nu sunetul ala nu e de la taiatul benzinei in ultima treapta ci in penultima :) acum zambeste,pt ca ai de ce :)
    4 7
  • Va certati degeaba pe cifre...nimeni de aici nu le va avea masinile alea chiar si daca ar avea bani. Nu castigati nimic ca tineti cu x sau y marca si nu va da nimeni nimic gratis ! Deci ? Ma doare undeva care pe care o bate....strict ca design imi place mai mult Hennessey Venom. Si cred ca sunt si mai rare...
    5 5
  • @madalina
    Tu o sa mori obsedat cu vena , get a doctor :))
    3 2
  • "exclusivism"
    http://www.automarket.ro/stiri/probleme-in-paradis-trei-rechemari-in-service-pentru-bugatti-veyron-in-sua-70513.html
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru