Hennessey a livrat primul Venom GT de 1184 de cai putere
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Hennessey a anunţat astăzi livrarea primului exemplar Venom GT, de 1184 de cai putere, unui client din Emiratele Arabe Unite. Versiunea de top a modelului american este propulsată de un motor V8 supraalimentat, exploatat cum se cuvine de o cutie manuală cu şase rapoarte, preluată de pe Ford GT.
John Hennessey, fondatorul constructorului de nisă, susţine că resursele de sub capotă, cei 1184 de cai şi 1537 de Nm, pot propulsa noul Venom GT de la 0 la 100 de km/h în 2.4 secunde şi de la 0 la 200 de km/h în 7 secunde. În aceste condiţii, viteza maximă urcă până la o valoare record, de 437 km/h.
Hennessey a promis că va demonstra în viitorul apropiat performanţele de care este capabil noul Venom GT, implicit capacitatea acestuia de a doborî recordul de viteză al lui Veyron.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
-
Alfa Romeo a confirmat oficial că schimbă numele primului său model electric din Milano în Junior. Schimbarea vine după ce guvernul italian și-a exprimat nemulțumirea față de numele ales pentru o mașină produsă în afara Italiei. (16.04)
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- Conservator
437Km/h? Nu are finetea aerodinamica necesara pentru asta.
Veyron ramane acolo sus!
Hennessey ar trebui sa ne arate performanta masinii mai devreme sau o va face dupa ce termina de vandut tot lotul? Aici glumesc.
sa vedem la o tura de Nurburgring Venonu cu Veyronu si mai tragem concluzii dupa