Electrificare suedeză: din 2019 Volvo va comercializa doar micro-hibrizi, hibrizi plug-in și electrice

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 05.07.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo spune că din 2019 toate mașinile comercializate de ei vor fi electrificate într-un mod sau altul. În gama suedezilor vor exista vehicule cu sisteme micro-hibride, cu tehnologii plug-in sau mașini 100% electrice.

Trendul electrificării din piața auto prinde din ce în ce mai mult contur. Există producători care au deja mașini electrice și hibride în gamă, în timp ce alți constructori încă lucrează la o strategie pe termen lung cu privire la acest lucru. Între timp, Volvo face un anunț important: începând cu 2019, orice model vândut de suedezi va urma trendul eco.

În altă ordine de idei, atunci când vei merge să-ți alegi un Volvo vei putea opta pentru un sistem de propulsie micro-hibrid (mild-hybrid), pentru unul hibrid de tip plug-in sau pentru unul pur electric. În aceste condiții, motoarele cu combustie internă nu vor mai avea exclusivitate pe mașinile produse de suedezi.

"Acest anunț marchează sfârșitul mașinilor propulsate exclusiv de motoare cu combustie internă. Am spus că intenționăm să vindem un milion de mașini electrificate până în 2025. Acesta este modul în care o vom face", a declarat Hakan Samuelsson, președinte și CEO Volvo.

Totodată, oficialii constructorului suedez spun că între 2019 și 2021 vom vedea pe piață cinci modele electrice noi.

Două dintre acestea vor fi produse de Polestar, sub-brandul care săptămânile trecute a primit un logo nou, dar și o direcție revizuită. Polestar va dezvolta modele electrificate de înaltă performanță. În primă fază vom vedea hibrizi de performanță, iar din 2019, așa cum afirmam și mai sus, vom face cunoștină cu primele electrice de performanță semnate Polestar.

Comentarii (14)

  • Felicitari !

    Sper sa le urmeze initiativa si alti producatori.
    6 8
  • Arogantul
    niste imbecili
    au fost spalati la creier de ecologisti si mai imbecili
    9 12
  • Arogantul
    cu strategia asta, o sa se duca pe apa sambetei volvo, sau poate ca asta se vrea
    dupa cum am spus, niste imbecili
    8 10
  • Arogantul
    cine vrea sa cumpere un volvo bun sa bage acum mana in pusculita si sa ia cat inca mai poate
    ce recomand, pt familisti, V90 cu motor D5 cu power pulse, daca nu va place diesel exista T6 care este un motor minunat
    pt familisti care au nevoie sa iasa mult la camping V90 cross country , aceeasi optiune motor
    pt oameni cu 3 copii sau mai multi XC90, D5
    pt manageri S90 sau V90 sau S60 polestar
    pt tineri V40 cross country cu motor T4 sau T5 si AWD
    pt cei ce vor o masina sportiva non germana S60 polestar , 367 de cai si 470 Nm, am testat, este o experienta fantastica sa conduci masina asta,

    pt cei curiosi care vor sa stie daca si eu vi lua si nu doar ca vorbeasc ca sa ma aflu in treaba, DA si eu cumpar in maxim 6 luni, o sa fie un V90 cross country, inca nu m-am hotarat daca sa fie D5 sau T6
    12 7
  • cineva
    Ce noroc avem cu totii ca ne spui tu, Arogantule, ce trebuie sa facem.
    Alta parere decat a ta nici nu poate sa existe. Multumim inca o data.
    4 8
  • Arogantul
    @cineva,
    pt ca nu toata lumea a avut ocazia sa testeze toata gama de motoare a volvo
    data viitoare poate ne servesti un comentariu pertinent
    8 9
  • Daca nu vor avea succes la vanzari cu hibridele, vor reveni intr-o clipa la benzina/diesel. Piata decide ce se construieste in viitor.
    3 1
  • @arogantul

    Lumea asta evolueaza si asta presupune INCLUSIV schimbare. Se schimba gusturile, se schimba tehnologia, se schimba marile companii. Tu iicategoristesti drept imbecili si abia astepti sa-ti vina masina cu motorizare clasica. Felcitari, doar ca altii vor altceva. Uniivor hibrizi altiielectrice full. Si sa fie de la Volvo.

    Nimeni nu se duce pe apazambetei, atat timp cat de raliezi trendului....te duci pe p...a. daca, blocat intr-o serie de sentimentalisme sau nostalgii, rupt de lume si fluturand o izmeana a unui trecut glorios (care glorios la Volvo fie vorba intre noi) , ai impresia ca vei fi mai cu motz daca vei continua sa arunci pe piata aceeasi si aceeasi tehnologie care isi cunoaste deja limitele si care nu iti va mai oferi un avantaj palpabil intr-o piata extrem de concurentiala si supusa unor drastice masuri legate de emisii

    Presupunand ca esti viitor proprietar de Volvo (dar sincer ma indoiesc) ai impresia ernoata ca vocea ta chiar conteaza in ceea ce priveste strategia viitoare a lui Volvo
    6 3
  • http://autos.jdpower.com/press-releases/jd-power-2017-germany-customer-service-index-csi-study

    Volvo ranks highest among premium brands, with a score of 790, a 23-point improvement from 2016 when it also ranked highest. Volvo is followed by Mercedes-Benz (779) and Audi (765).

    Restul comentariilor sunt de prisos.
    3 1
  • cum va spuneam... viitorul este doar a semi-electricelor (aici este declarat ca mild-hibrid) si full-electricelor

    NU vor mai fi motoare termice sa invarta direct axul rotilor motrice ci doar motoare termice pe post de extend-range-re !

    CINE face mai tarziu acesta trece, acela va pierde cel mai mult din cota de piata... pana la faliment.. .
    2 3
  • cineva@arogantul
    Chiar daca au testat masinile respective, pot sa fie sau nu de accord cu comentariul tau. Desi pentru tine un motor e perfect, mie poate sa nu imi placa.
    Scuza-mi impertinenta de a avea o opinie.

    PS: mai era unul care le stia pe toate, si a fost impuscat -;)
    2 4
  • Arogantul
    @VIANU,
    de cat timp ne stim noi pe AM? cum adica """""Presupunand ca esti viitor proprietar de Volvo (dar sincer ma indoiesc)""""" , SUNT proprietar de volvo, deja 2 la activ, ma mira ca ai uitat, ca doar noi am vb de volvo de multe ori prin comentarii.

    Acum iti voi raspunde la restul comentariului, prin ce se deosebeste volvo de turma? cele mai tari motoare? (BMW) nu, cel mai mare lux? (Merc, Range ), nu, cel mai mult bling bling?(audi, lexus) , nu. deci prin ce, prin cea mai buna siguranta, lucru demostrat de decenii, cum avem siguranta, pasiva si activa, Ce se intampla cand siguranta activa este depasita si un accident nu poate fi evitat, mai ales cand altu intra in tine? te bazezi pe siguranta pasiva, adica mai ales pe cat de tare este otelul habitaclului si cum este el dispus ca sa ofere cea mai buna protectie, lucru demonstrat din plin odata cu aparitia SOT, unde s-a vazut ce producatori construiesc amsini cu adevarat trainice si care fac doar cat este nevoie ca sa treaca testele clasice. EI, acum hai sa punem reteta volo, adica mult otel tare, deci GREU, si sa adaugam la sosul asta niste motoare electrice si evident companioanele lor nedesprtite BATERIILE. masina grea, baterii grele, iar bateriile inca sunt destul de limitate cu toata tehnologia care se descopera si multele miliarde de dolari care se baga in dezvoltarea de noi baterii. deci o masina care este mai grea decat competitia din segment va avea o autonomie mai mica, nu mai zic de tinuta de drum , si nu o sa vinzi cat trebuie. , ca sa corectezi asta trebuie sa reduci greutatea, din baterii nu poti sa tai ca deja ai o autonomie mai slaba, deci tai de unde poti, din alte chestii grele, adica otelurile alea speciale cu boron care iti tin capatana in siguranta cand intra altu cu 80 la ora in tine. Si cand incepi sa reduci din greutate pe spinarea structurii de rezistenta ajungi ca lexus si toyota ca ti se rupe pilieru A la impact si iti striveste complet piciorul, asta daca ai noroc si iti pierzi doar piciorul. In acel moment VOLVO nu isi mai merita numele de volvo.
    sper ca intelegi acum de ce am avut asa o reactie violenta la aflarea schimbarii de strategie la volvo.
    6 0
  • @Arogantul

    mii de scuze, nu stiu de ce te-am confundat, probabil si pentru ca reactia nu afost a cuiva care intelege nici domeniul si nici producatorul...

    Ideea e ca pus si simplu refuz sa cred ca Volvo va face rabat la exact la ce se pricepe foarte bine: siguranta. Deasemnea suntnconvins ca inginerii (nu numai demla Volvo) vor sti sa faca compromisul astel incat sa nu iti pese de cele peste 100-200kg de acumulatori, si asta penru ca performantele generale vor fi palpabile.

    Personal nu ma intereseaz ce esS sub capota, atat timp cat masina imi ofera ce vreau in lim9tele acceptabile si acceptate atunci cand fac achizita.
    0 0
  • Arogantul
    @VIANU
    stii de ce sunt sceptic? pt ca printre altele sunt si fan THINKPAD, pe vremuri era facut de IBM, din 2005 divizia de laptopuri IBM a fost vanduta lui Lenovo, nu stiu cat stii despre thinkpaduri dar erau cele mai dure laptopuri, erau atat de rezistente ca au ajuns in spatiu fiind printre putinele care puteau supravietui intenselor vibratii de la lansarea navetei spatiale americane. dupa ce au fost preluati de lenovo cativa ani calitatea a fost aceeasi, dar apoi, au aparut schimbarile, cica vaz doamne ca sa urmeze trendul pietei si ce isi doresc cumpaaratorii, un kkt enorm, si asa an dupa an au aoarut schimbarile, sa renuntat la vechea celebra tasttatura IBM, apoi a disparut thinklight, marginea protectoare a ecranului, sistemul de prindere a ecranului de corpul laptulpului, ultra-bayul, etc etc. astfel au pierdut corul cumparatorilor de thinkpad, de dragul schimbarii. Chinezii sunt buni la dat bani, ceea ce au si facut in ultimii ani cu volvo, dar cand o sa vada chinezu ca scad vanzarile pt ca competitia ofera mai multa autonomie , sa vezi cum volvo nu o sa mai aiba atata libertate cum a avut pana acum, deci, da sunt ferm convins ca or sa inceapa sa faca rabat la materialele ultra rezistente folosite pana acum.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru