Feedback

Elon Musk promite un nou Tesla Roadster: autonomie 1.000 de kilometri, 1.9 secunde până la 96 km/h și preț de 200.000 de dolari

Publicat Vineri, 17.11.2017
de Daniel Popescu
Comenteaza 20
Elon Musk promite un nou Tesla Roadster: autonomie 1.000 de kilometri, 1.9 secunde până la 96 km/h și preț de 200.000 de dolari - Poza 1
Elon Musk promite un nou Tesla Roadster: autonomie 1.000 de kilometri, 1.9 secunde până la 96 km/h și preț de 200.000 de dolari - Poza 2
Elon Musk promite un nou Tesla Roadster: autonomie 1.000 de kilometri, 1.9 secunde până la 96 km/h și preț de 200.000 de dolari - Poza 2
Elon Musk promite un nou Tesla Roadster: autonomie 1.000 de kilometri, 1.9 secunde până la 96 km/h și preț de 200.000 de dolari - Poza 2
Elon Musk promite un nou Tesla Roadster: autonomie 1.000 de kilometri, 1.9 secunde până la 96 km/h și preț de 200.000 de dolari - Poza 2
Elon Musk promite un nou Tesla Roadster: autonomie 1.000 de kilometri, 1.9 secunde până la 96 km/h și preț de 200.000 de dolari - Poza 2
Elon Musk promite un nou Tesla Roadster: autonomie 1.000 de kilometri, 1.9 secunde până la 96 km/h și preț de 200.000 de dolari - Poza 2
Elon Musk promite un nou Tesla Roadster: autonomie 1.000 de kilometri, 1.9 secunde până la 96 km/h și preț de 200.000 de dolari - Poza 2
Elon Musk promite un nou Tesla Roadster: autonomie 1.000 de kilometri, 1.9 secunde până la 96 km/h și preț de 200.000 de dolari - Poza 2
Elon Musk promite un nou Tesla Roadster: autonomie 1.000 de kilometri, 1.9 secunde până la 96 km/h și preț de 200.000 de dolari - Poza 2
Noul Tesla Roadster se va lansa în 2020 pentru un preț de 200.000 de dolari, va avea autonomie de 1.000 de kilometri și va deveni cel mai rapid model de serie din lume: 1.9 secunde până la 96 km/h. Cel puțin așa susține CEO-ul Elon Musk.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tesla a programat un eveniment special pentru seara zilei de 16 noiembrie pentru a dezvălui oficial noul cap-tractor Semi, însă CEO-ul Elon Musk a păstrat pentru final o surpriză de proporții. Omul de afaceri american a prezentat Tesla Roadster, a doua generație a sportivei electrice care a fost produsă inițial între 2008-2012. 

Cu un design spectaculos, noul Tesla Roadster pare rupt din filmele SF prin prisma unor specificații tehnice aparent dificil de pus în practică, mai ales că lansarea versiunii de serie este programată pentru 2020.

Tesla Roadster: date esențiale:

sportiva beneficiază de un design atipic modelelor Tesla lansate până acum, cu blocuri optice de mici dimensiuni și forme aerodinamice spectaculoase, în special pe laterale și spate. Cel mai probabil, o bună parte dintre aceste artificii de design vor dispărea de pe versiunea de serie;

deși vorbim despre o sportivă, modelul va avea spațiu aparent suficient pentru 4 pasageri;

sistemul de propulsie este asigurat de 3 motoare electrice, dintre care unul amplasat frontal, iar două în spate, astfel că modelul va avea tracțiune integrală;

Tesla nu a menționat performanțele celor 3 motoare, însă susține că noul Roadster va deveni cel mai rapid model de serie din lume: 1.9 secunde pentru 96 km/h, 4.2 secunde pentru 160 km/h și numai 8.8 secunde pentru a parcurge 400 de metri. Viteza de top va fi de peste 400 km/h;

acumulatorul are o capacitate de 250 kWh și asigură o autonomie de până la 1.000 de kilometri;

Tesla afirmă că noul Roadster va avea un cuplu calculat la roți de 10.000 Nm. În ciuda faptului că acest număr pare impresionant, în realitate Tesla se referă la cuplul tradițional multiplicat prin transmisie, valoare care nu este folosită în mod uzual de constructori. De exemplu, Porsche 911 are un cuplu calculat la roți de 11.000 Nm;

prețul de pornire al noului Tesla Roadster va fi de 200.000 de dolari, iar clienții va trebui să plătească un avans de 50.000 de dolari. Va exista și o ediție Founders Series limitată la 1.000 de unități care va 250.000 de dolari.

Automarket spune că....

Pe cât de spectaculoase sunt detaliile despre noul Tesla Roadster, pe atât de dificilă este situația pe care o traversează Tesla în acest moment. După ce a anunțat cele mai mari pierderi din întreaga sa istorie, Tesla încearcă să rezolve gravele probleme de producție pe care le are cu noul Model 3.

Planurile inițiale de a produce 20.000 de unități în luna decembrie au fost spulberate de realitate: până la începutul lunii noiembrie, Tesla a produs doar 260 dintre cele 1.500 de unități planificate și a amânat planul de producție de 20.000 de unități lunar pentru martie 2018.

Lansarea Model 3 demonstrează practic că Tesla nu are în prezent capacitatea de a-și onora promisiunile de a produce 500.000 de unități în 2018, în contextul în care producția anuală este în prezent de circa 100.000 de unități. În plus, Tesla a anunțat anterior că, după Model 3, va lansa și SUV-ul Model Y în 2019, dar și capul-tractor Semi în 2020.

Practic, în cel mult 3 ani, Tesla ar trebui să livreze pe piață Model 3, Model Y, Semi și Roadster, pe lângă actualele modele Model S și Model X. O astfel de extindere a gamei de modele este ușor de gestionat doar pentru constructorii tradiționali care au capacitatea de a furniza volume de producție în cadrul mai multor uzine și pe baza a zeci de ani de experiență în industria auto.

În acest context, dezvăluirea unor imagini și performanțe cu Tesla Roadster pare mai degrabă o încercare de distragere a atenției de la problemele de producție înregistrate de Model 3 și pregătirea terenului pentru a obține noi resurse financiare din avansurile plătite de clienții impresionați de cifre.

Via Tesla


Comentarii (20)

  • Simte amenințare Fisker!
    6 8
  • dl goe
    dl musk lasa promisiunile si hai cu ceva concret,
    15 10
  • Vlad: Nu se ridica temperatura, consuma benzina, fumeaza tare. Ce are? Raspunde
  • 250 kWh ???? Cel mai capabil Model S are bateria de 100kwh iar marimea bateriei e cat toata poadeaua masinii. Asta are 250kwh in conditia in care podeaua este evident mai mica decat cea a unui Model S.
    Ori e o gresala pe undeva ori Tesla a facut cea mai performanta baterie din lume.
    16 4
  • silviu.b
    Vorba lui Seth; cu tehnologia actuala, umpli o masina intreaga cu acumulatori care au capacitatea de 250 kW, nu doar podeaua unui roadster.
    Iar a fumat nenea Mulsk ierburi tari, sau vrea sa abureasca investitiorii, pentru ca acestia sa nu vada in ce rahat se afla Tesla.
    15 16
  • cineva
    Smoke and mirrors...
    8 8
  • Si daca da falimment maine, eu cred ca a demonstrat cu varf si indesat ce se poate face cu energia electrica. Firma asta e o palma rasunatoare pe obrazurile subtiri si cu pretentii care s-au complacut zeci de ani in traiul dulce si pufos al tehnologiilor poluante.

    Deja suntem la un punct in care trebuie sa iesim din spirala mortii sau consecintele vor fi dezastruoase. Da, mi-ar place enorm un AMG dar daca ar fi sa aleg astazi as trece pe electric fara sa clipesc

    Pur si simplu nu mai am rabdare pana se se screm toti gomosii sa iasa cu ceva pe piata. Tehnologia exista de ani de zile, capacitati de productie sunt, deci care-i treaba?
    18 2
  • ideamofgenie
    https://www.reddit.com/r/videos/comments/7dj6pr/this_is_what_060_in_under_2s_looks_like_in_teslas/
    0 0
  • someone
    nu stiu ce motoare are, nu stiu ce baterie are, dar stiu ca am vazut filmuletul de la prezentarea oficiala. si acolo / atunci au facut o demonstratie de acceleratie cu noul tesla : nu exista masina de strada care sa accelereze asa. chiron, agera, la ferrari sant lente . si inainte sa aruncati cu vorbe sau pietre, vizionati filmul si apoi spuneti-va parerea
    9 0
  • Ba, inainte sa comentati despre cum "dezvăluirea unor imagini și performanțe cu Tesla Roadster pare mai degrabă o încercare de distragere a atenției de la problemele de producție înregistrate de Model 3 și pregătirea terenului pentru a obține noi resurse financiare din avansurile plătite de clienții impresionați de cifre" si alte blablabla-uri, mai bine modificati in plm capacitatea bateriei. E 200, nu 250.
    2 1
  • mie mi se pare ca tesla isi depaseste limitele; nu stiu cum ei pot dezvolta 3 proiecte de anvergura in acelasi timp.
    abia abia pun pe picioare Model 3, care ar trebui sa revolutioneze piata auto de volum, si deja anunta Semi, care ar trebui sa faca aceeasi revolutie in piata de tir-uri; apoi roadster 2, cu performante la nivelul superlativului si pret de entry-level. Iar printre ele ar trebui sa se strecoare model y. Sunt multe riscuri si amenintari si nu cred ca toate proiectele le vor iesi perfect. just my two cents.

    P.S.: mi-a placut mini-sectiunea de analiza de la final, thumbs up!
    5 0
  • Nevasta-mea e o fire calma. Si totusi, in primul an cand am cunoscut-o, la fostul C Class mi-a rupt ambele manere interioare de pe portiera ei. Si de la cotiera, si cel colapsabil de deasupra geamului lateral. Si nu le-a rupt de nervi. Atunci mi-am dat seama ca trebuie sa schimb ceva la stilul de condus.

    Ce vreau sa spun e ca nu sunt genul de sofer de care o sa te impiedici pe autostrada, pe drumuri laterale ... oriunde. Dar in ziua in care am experimentat pentru prima data acceleratia la o Tesla S 75D a fost unul din putinele momente in care am simtit ca trebuie s-o iau incet, meticulous, ca la primele ore de condus..

    Tesla respectiva nu era top of the line si nu avea "Ludicrous" mode. Si totusi pentru mine a fost impresionanta.

    Un avion de vanatoare lansat de pe portavion face 100 km/h in aproximativ 2.00 secunde. Asta daca adaugam si forta catapultei. Tesla Roadster deja e sub valoarea asta. Eu cred ca clip-ul de mai jos e edificator. Stiu, faceti abstractie de extazul de pe fondul sonor. Pur si simplu e fenomenal.

    https://www.youtube.com/watch?v=lAQGBxtLSWU

    Si pentru putina distractie, si comparatie :)

    https://www.youtube.com/watch?v=CqGZqyUwxZc

    Have a nice week end :)
    10 0
  • Puteti vedea clipul mai jos
    https://www.youtube.com/watch?v=0UVnXib19c0&feature=youtu.be
    1 0
  • jani ka: Care ar fi problema? Raspunde
  • @zarna Stii tu ceva cu catapultele de pe portavioane, insa valoarea ta e mica. De fapt ating 170 mile/h in 2 sec, asta inseamna 273 km/h in 2 sec. E aproape de 3 ori mai rapid decat ziceai tu. Masinile nu vor ajunge niciodata la performanta respectiva si nici nu trebuie:

    http://illumin.usc.edu/142/taking-off-and-landing-on-an-aircraft-carrier/

    Da, modelul sport (e putin spus) e WOW!

    Bravo Tesla!
    8 0
  • Zarne, scuze, te-am botezat :-P

    Weekend placut!
    4 0
  • Nu Tesla isi produce bateriile.

    Panasonic le produce
    2 1
  • @zarnesteanu
    2 14
  • ACE - Craiova
    Degeaba ai instalati, Romania, la ora actuala, aproape 6 (sase) mii de MW din resurse eoliene si fotovoltaice, daca media lor de productie este de cca. 1.000-1.500 MW iar la temperaturi EXTREME ( foarte cald VARA sau foarte frig IARNA) acestea produc doar max. 400-500 MW - EXACT CAND AI CEA MAI MARE NEVOIE de energie electrica !!!!!!
    Cea mai buna varianta este MIXT-ul de energie: HIDRO + TERMO + NUCLEAR + EOLIAN + FOTOVOLTAIC.......cum se intampla si in Franta si in Germania, Belgia Olanda etc.....
    17 0
  • @Andy, I stand corrected. Sau mai pe romaneste, am gresit. Nu stiu de unde am cifra asta de 2.00 sec la 100 km/h dar asa stiu de ani de zile.

    @@zarnesteanu LaFerrari si Koenigsegg depasesc cu greu un Model S la preturi de peste 1.000.000. Tesla poti sa-l iei la 100k. La 150k deja esti aproape de fully loaded.

    Cat despite creierul meu nu-ti fa griji. Vezi mai bine de-al tau. Ca e oglinda. Luciu ca un lac de munte si reflectorizant 100%. Nimic nu intra in el.
    7 0
  • someone
    @ zarne.....vezi ca eu am zis ca tesla bate chironul, agera si la ferrari. te rog sa nu mai iei castane tu pentru ceea ce zic eu.
    mno sac :P
    6 0
  • @ACE Scoate Germania de pe lista. Germania se bazeaza in proportie de +40% pe carbune (Braunkohle+Steinkohle):

    https://1-stromvergleich.com/strom-report/strommix/

    Plus ca importa foarte mult gaz din Rusia.

    La capitolul energie, ca exemple in Europa dintre tarile G7 sunt Franta si UK.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru