Ford își continuă supremația pe piața din SUA: primul loc în topul vânzărilor pentru al optulea an la rând

de Petre Barac
Luni, 08.01.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford a continuat să domine și în 2017 piața din Statele Unite, devenind brandul cu cele mai mari vânzări pentru al optulea an la rând.

Peste 2.5 milioane de autovehicule Ford au ajuns la clienții din SUA în 2017, constructorul american fiind deja obișnuit să își doboare propriile recorduri pe această piață.

La nivelul anului trecut, Ford a devenit cel mai căutat brand auto din SUA pentru al optulea an la rând, modelele sale bucurându-se de un interes deosebit din partea americanilor.

Un alt record înregistrat de Ford este performanța gamei F, cu vânzări de aproape 900.000 de unități în 2017 și o creștere de 9.3%, fiind cele mai vândute pick-up-uri din SUA din ultimii 41 de ani.

Și segmentul SUV-urilor s-a mișcat foarte bine, cu aproape 800.000 de unități vândute în SUA, un record al tuturor timpurilor potrivit datelor Ford.

“Decembrie a însemnat un an record pentru SUV-urile noastre, marcând al optulea an de supremație pentru Ford în topul vânzărilor de brand”, a declarat Mark LaNeve, unul dintre vicepreședinții companiei.

Via Ford

Comentarii (6)

  • Pentru calmarea isteriei pro-electrice care dobandeste cote din ce in ce mai agresive, cred ca ar trebui mentionat si ce procent din totalul vanzarilor Ford il reprezinta numarul de masini electrice! Nu de alta, dar vorbim de tara in care se fabrica Tesla!
    10 10
  • @misha Corect. Plus ca top 3-ul modelelor in SUA e de ani buni: F, Silverado si RAM, modele care au motorizari de la 2.7 l in sus, iar cele mai vandute sunt cele in jurul a 6 l (V8 benzinare sau diesel - Cummins).

    E de precizat insa ca Ford a ramas in urma GM in ceea ce priveste electrificarea, asta fiind si unul din motivele pentru care fostul CEO a fost dat la o parte. Ford nu are modele precum Volt si Bolt. Nu mai zic de Prius sau Leaf, modele venite din partea concurentei asiatice.
    10 3
  • @Misha,
    "isteria" electricelor este deocamdata numai la nivel declarativ, toti producatorii anunta ce or sa faca de prin 2019-2020 incolo.
    Ca si vanzari sau cote de piata masinile electricele sunt inca la inceput. Daca vrei totusi sa vezi dincolo de numere compara trend-uri. Vezi care este cresterea vanzarii de electrice vs cresterea vanzarii de hibride vs conventionale (de la an la an) si s-ar putea sa ai o alta imagine.
    4 4
  • @Green_Alex

    Daca in anii '70 te-ai fi luat dupa "trend" ai fi putut spune ca intreaga omenire va purta plete si panataloni evazati pe vecie. A fost doar o moda. Ca sa revenim la domeniul auto, moda electrificarii nu este noua. Au mai existat incercari si in anii 80, ba chiar si inainte de razboaie. Columbia este o societate americana care produce vehicule electrice chiar inainnte de primul razboi mondial. Daca cineva ar fi judecat "trendul" ar fi zis ca viitorul ar fi trebuit sa fie cel al masinilor electrice. Eu nici macar nu afirm ca nici de data asta nu vom asista la o trecere completa la masini electrice. Nu. Spun doar ca atata vreme cat cel mai mare producator unic de masini electrice are vadite probleme iar cel mai mare producator auto din USA vinde, asa cum bine a spus Andy masini cu motoare termice de capacitate mare, e prea devreme sa ne pronuntam.

    Dar tu, dragul meu esti arhetipul perfect al "ecologistului din ziua de azi, care considera ca a detine o masina electrica este suficient pentru a proteja natura. Ma uit la poza aia pe care o ai in avatar si nu pot sa nu ma intreb, daca inainte de a te da mare ecologist, te-ai gandit vreodata la impactul pe care motocicletele voastre le au asupra mediului inconjurator. Te-ai gandit vreodata cate turme de ciute au fugit disperate din calea voastra? Cat rau fac scurgerile de ulei (hai sa nu-mi spui ca nu exista) raurilor de munte, de dragul adrenalinei voastre, Cu sguranta nu. Pentru ca altfel te-ai fi gandit si la impactul distrugator pe care il au asupra mediului si asa-zisele surse de energie verde. E usor amice sa ai preocupari care fac rau naturii si dupa aia sa te dai ecologist.
    3 5
  • Erata

    Columbia... producea
    1 0
  • @Misa, te turezi degeaba, nu o mai lua asa personal, dezbatem idei aici!

    Orice activitate umana are un impact mai mare sau mai mic asupra mediului si fiecare dintre noi are dreptul sa se bucure de natura in felul lui atata timp cat nu incalca legea (sau bunul simt evident). Motoarele de teren au mai mult impact asupra celorlalti oameni deranjati de zgomot decat asupra naturii in sine (aici tine si de bunul simt al calaretului, discutia e lunga si offtopic).

    Iar referitor la masini, electrice se fac de multi ani intradevar dar nu au fost comercializate catre public (si in nici un caz la scara de azi) decat de cativa ani. Ok tesla are probleme de productie cu Model 3, dar mai sunt si alte modele care se vand foarte bine. Si mai sunt si alti producatori care vand tot ce pot fabrica. Asta e ceva nou care demonstreaza o anumita fezabilitate si un interes al publicului.

    In plus,pentru prima data exista (si este in dezvoltare rapida) o infrastructura publica de incarcare.

    Toate astea sunt semne ca desi incercari au mai fost in trecut, acum electrificarea PARE VIABILA. Asta nu inseamna ca masinile electrice in forma actuala sunt viitorul. E posibil sa apara alte solutii, dar cel putin in urmatorii 5 ani cred ca trendul masinilor electrice va creste...mult.
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru