Honda Vezel - noul SUV japonez de clasă mică rival pentru Nissan Juke

de Bogdan Mirică
Miercuri, 20.11.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a dezvăluit în cadrul Salonului de la Tokyo noul Vezel, replica sa pentru Nissan Juke. Modelul este un SUV de clasă mică, ce combină designul unui coupe cu practicalitatea unui monovolum.

Urmareste Automarket
La începutul acestui an, în cadrul Salonului Auto de la Detroit, Honda dezvăluia conceptul Urban SUV, menit să anticipeze o versiune de serie a unui crossover de clasă mică.

Honda Urban SUV Concept - detalii şi imagini

Astăzi, la exact 11 luni de la apariţia conceptului, Honda revine cu versiunea de serie a ceea ce se vrea a fi un rival global pentru Nissan Juke.

Botezat Vezel, modelul japonezilor este descris ca un vehicul ce combină calităţile unui SUV cu funcţionalitatea unui monovolum şi eleganţa unui coupe.

Filosofia se transpune şi în interior, unde pasagerii de pe locurile din faţă au parte de o planşă de bord croită după designul unui coupe, în vreme ce ocupanţii locurilor din spate sunt trataţi cu spaţiul unui monovolum la nivelul umerilor şi al picioarelor.

Vezel se va lansa mai întâi în Japonia, unde va fi disponibil alături de un motor pe benzină, de 1.5 litri, cu injecţie directă. El va fi folosit şi în configuraţia unui sistem hibrid, compus din unitatea convenţională, un agregat electric şi un dublu ambreiaj inteligent, botezat Sport Hybrid i-DCD.

Despre debutul său la nivel mondial nu există prea multe detalii, ca de altfel nici despre denumirea sa pe celelalte pieţe. Informaţii complete vor mai fi publicate însă în data de 19 decembrie, atunci când maşina ajunge oficial pe piaţa din Japonia.

Comentarii (11)

  • Master
    Frumusel SUV-ul

    Cred ca o sa aiba succes :)
    21 9
  • Foarte OK. De fapt orice pe lumea asta arată mai bine decât brotacul ăla hidos de Juke, până şi Multipla care măcar e o referinţă în privinşa spaţiului interior.

    Îmi place mult Honda, mai ales că vor avea şi motoare contemporane, turbo evident.
    15 10
  • nu sunt fan Juke, dar cand esti limitat in gandire/viziune in ceea ce priveste designul scrii vorbe ca cele de mai sus. Asa cum e, Juke a devenit o referinta in domeniu, daca cineva de la Nissan nu gandea un pas inainte probabil ca acum am fi avut un Juke anonim cu designul unui Note mai umflat si slab la vanzari. Apreciez Juke doar pentru simplu fapt ca iese din banalitatea in care se scalda designul auto "pentru mase" din ultimii ani.
    19 11
  • Mai nimerit mi se parea honda Vitzel.

    Ca vanzari nici o sansa sa depaseasca juke. E anosta, dar nu infiorator de urata.
    6 19
  • Interesanta masinuta. Cu toate astea, se mai putea lucra un pic la design. Linia superioara a usii spate este prea abrupta, prea plonjata (deh, trebuia sa creeze impresia de coupe). Apoi, stopurile au un desen cam....ciudatel. Si acolo se putea mai bine. Sa nu mai vorbesc de interior. Nu sunt cam multe guri de ventilatie? Si amplasarea lor este ciudata. Si nu este acel ciudat adica original ci pur si simplu ciudat. Parca pasagerul acestei masini ar suferi ori de frig ori ar avea temperatura si are nevoie de un volum foarte mare de aer pentru confort.

    Altfel, trecand peste aceste lucruri, masina arata binisor. Imi place tunelul median si locul de depozitare de la baza consolei. De asemenea, partea frontala arata chiar bine.
    4 1
  • Sincer, nu-mi place numele, sper sa gaseasca alta varianta pt piata europeana. Nu s-ar supara nimeni, cred, daca ar readuce acronimul HR-V.
    Designul mi se pare fix in stitlul noilor modele nipone...adica putin confuz.
    Avem un design exterior destul de avantgardist, care contrasteaza cu un interior destul de simplist, poate chiar usor batranesc. Da impresia de calm, nu incita la prostii.
    Ca tehnica, n-am nici o emotie de la Honda, mai ales cu noile tehnologii prezentate.
    Singura emotie o am cu pretul. Ultimii ani mi-au demonstrat ca la capitolul asta cam rivalizeaza cu germanii. Si coreeni au cam luat-o razna.
    6 2
  • Sincer de masinile nemtesti este doar pretul ca in rest....
    3 3
  • Da in sfarsit au venit si ei la relitatea contemporana ca ar fi dat faliment daca mai mergeau pe motarele vechi bineinteles erau fiabile dar atat, consumau enorm!!
    Noroc ca VW a fost pionerul acetor tipuri de motoare acum e cel mai puternic motorist de acest gen.
    4 2
  • Cate Honda ai condus de zici ca consumau enorm? Consumul in oras al Accordului 2012 este de 8%, vb in calitate de posesor. Ce vrei mai mult de la un 2.0 si 156 cp?
    2 4
  • Imi place mai mult Juke , decat acest Honda "Varzel". Nu ma intelegeti gresit, iubesc Honda, insa in ultimul timp s-au cam stricat...
    3 0
  • Atunci te cred pe cuvant, stiu ca cel putin momentan au motoare de exceptie in ceea ce priveste fiabilitatea si chiar si performantele prin compartie cu anumite motorizari VW. Da, admit ca nu am condus am mers doar o data cu un prieten care detinea un Civic, imi place marca le admir anumite modele chiar si legendarul CIVIC insa nu mi se protriveste pt ca este prea avntgardist, probabil imi voi cumpara mai mult de hobby modelul din 2001-2002
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru