Lexus deschide primele showroom-uri auto fără maşini

de Mircea Meșter
Miercuri, 21.08.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
"Intersect by Lexus" este conceptului unui magazin care nu va vinde maşini, ci îşi propune să introducă potenţialii clienţi în universul premium promovat de marca japoneză.

Debutul de succes al mărcii Lexus în SUA nu a fost dublat de o performanţe şi pe celelalte pieţe importante, iar japonezii au nevoie să lucreze în continuare la capitolul prezenţă în comparaţie cu BMW şi alte mărci premium. Nu te aştepţi să câştigi şi să faci vânzări deschizând o cafenea, dar în mod sigur e mai bine decât să nu ai una.

Takaki Nakanishi
Institutul de Cercetare Nakanishi (Japonia)
Toyota are gânduri mari în ceea ce priveşte viitorul apropiat al mărcii sale premium, Lexus, şi are în vedere deschiderea unor magazine-uri speciale în care nu maşinile se află în prim-plan, ci cultura şi tradiţia brandului nipon care a împlinit în acest an 24 de ani de existenţă. Numele oficial al magazinelor va fi Intersect by Lexus.

Primul astfel de "dealership" va fi deschis în districtul Aoyama din Tokyo la sfârşitul acestei luni şi va avea 330 de metri pătraţi, următoarele oraşe care se pregătesc de lansare fiind Dubai şi New York.

Conform celor de la Bloomberg, noile magazine Lexus nu vor avea expuse maşinile dn gama mărcii, atingând mai degrabă ideea de Concept Store decât cea de showroom auto. Astfel, vizitatorii vor fi primiţi cu ceşti de cafea ornate cu cenuşă vulcanică, iar în magazin vor putea fi cumpărate genţi de mână italiene din piele fină. Ideea de bază a acestui concept de magazin este cea a unui spaţiu în care potenţialii clienţi pot să ia contact cu brandul japonez prin artă, tehnologie, cultură, design, film, muzică sau modă. 

Fiecare magazin de acest tip care va fi deschis în lume va avea două etaje. La versiunea din Tokyo a ineditului dealership, primul etaj este rezervat unei cafenele care va vinde cafea de calitate din sortimente internaţionale şi zona The Garage, dedicată expoziţiilor care au legătură cu maşinile. La al doilea etaj, dealership-ul Lexus va pune la dispoziţia clienţilor magazinul Crafted for Lexus, unde vor fi vândute obiecte lifestyle semnate de marii designeri ai lumii şi create în armonie cu filosofia Lexus.

Tot aici se va regăsi şi un lounge-bibliotecă unde oaspeţii pot să servească mâncăruri moderne japoneze.

Aspectul noilor magazine Intersect by Lexus va fi semnat de designerul japonez de interior Masamichi Katayama, unul dintre cele mai mari nume din industrie în acest moment. 

Comentarii (4)

  • Precum un bar fara bere...
    20 8
  • O noua mostra de penibilitate.
    Pana la urma de ce mai este numit Showroom ''auto''???

    In schimb, umilul colt ce gazduieste un L-FA impreuna cu peretele ''facut'' din componente, sunt spectaculoase!
    9 6
  • Comentarii tipic romanului.
    12 5
  • O biblioteca unde sa bem si noi cu baietii, cand deschide Ford?
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru