Nissan Micra facelift - primele imagini ale mezinului japonez

de Bogdan Mirică
Luni, 25.03.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan a dezvăluit noul Micra facelift tocmai în Thailanda. Modelul cu o faţă nouă şi o echipare revizuită îşi va face debutul şi pe piaţa din Europa.

După ce am făcut cunoştinţă cu o nouă generaţie Note, lansată luna aceasta la Geneva, Nissan continuă ofensiva sa în segmentul mic cu un facelift pentru Micra. Mezinul nipon tocmai a primit o revizuire consistentă în Thailanda, revizuire ce urmează să ajungă şi pe piaţa europeană.

Era şi timpul ca modelul din Ţara Soarelui Răsare să se bucure de o faţă nouă, producţia actualei generaţii, a patra la număr, debutând deja în urmă cu trei ani. Putem spune aşadar că vorbim de un facelift la jumătatea carierei, menit să reîmprospăteze oferta.

Aspectul frotnal a primit blocuri optice noi, mai alungite, o nouă grilă pentru radiator, un spoiler redesenat şi proiectoare de ceaţă cu contur cromat. În partea posterioară, designerii au înlocuit spoilerul, au echipat blocurile optice cu lumini LED, în vreme ce profilul a primit jante cu design nou.

Urmareste Automarket
La interior, modificările nu sunt numeroase.
Cu toate acestea, consola centrală are acum un design nou, ca şi gurile de ventilaţie şi diferitele butoane ale instalaţiei de climatizare, reorganizată şi ea. Panoul cu instrumente de bord a fost şi el cosmetizat, iar gama de culori a fost împrospătată.

Nissan nu a oferit detalii despre o listă cu eventuale modificări mecanice sau motoare noi, însă aceste informaţii ar putea fi disponibile odată cu lansarea pe piaţa din Europa.

via carscoop

Comentarii (12)

  • fata de la adam, spatele urat (probabil desenat de ei), culori groaznice... parca-i o masina chinezeasca (dpdv al aspectului)
    17 41
  • Mi-ar placea daca Nissan ar face un Micra-R de peste 500 cp ,ca sa fie cel mai puternic din segment , iar puristii vor muri de ciuda ........Ar fi uluitor ...
    19 20
  • Nici nu-mi vine sa cred ca e lansat de 3 ani, credeam ca este mult mai recent...abia acum cateva zile am remarcat un exemplar din acesta generatie in trafic si de obicei nu prea-mi scapa nimic :)

    Dar nu ma mira ca se vinde (cel putin la noi, nu stiu cum se descurca in Europa) atat de slab: dpdv al designului, asta nu e masina pt europeni.
    20 29
  • La cum se misca vanzarile de masini noi la noi, nu ar trebui sa mire pe nimeni ca nu mai vedem in trafic ultimele modele ale constructorilor. La noi se vand extremele, ori premium, ori low-cost. Segmentul marcilor de volum, adica grosul vanzarilor, a avut cel mai mult de suferit.

    PS: Micra facelift arata f bine, mai ales interiorul.
    33 9
  • Arată bn la exterior .
    27 6
  • Plansa de bord nu inteleg dc au facut-o glosi? Se va zgaria in timp .
    5 12
  • Nu-i adevarat. Suprafata glossy e foarte eleganta si durabila. Sau poate oi fi eu singurul care nu-si sterge bordul cu manusi cu smirghel...
    21 4
  • @gl Majoritatea testelor cu noul Clio au scos in evidenta ca bordul se zgarie usor mai ales in cazul in care masina este condusa de o doamna care inevitabil poarta inele/bratari (Micra e totusi masina care se adreseaza in mare masura femeilor).

    E o masina de oras foarte ok si am vazut destule prin Bucuresti (modelul nou non-facelift) ceea ce ma bucura pentru ca inseamna ca nu toti se indreapta din start spre Polo, Corsa, Clio de care piata si retina sunt saturate.

    Mi se pare insa ciudat ca in poza cu masina verde senzorii de parcare nu sunt vopsiti...de parca i-au pus ulterior...
    6 15
  • Serios? Arata-mi si mie testele alea.
    15 3
  • yacuza
    mafiotule ai vise de copil sau chiar esti?
    1 7
  • Una dintre cele mai fiabile masini din lume. Si in cel mai pur stil japonez, masina imi place !
    Chiar nu conteaza pentru noi, fanii de japoneze, ca traim intr-o mare germanofila, aceasta fiind Europa. Ne bucuram sa nu fim trasi la xerox in stil Volkswagen.
    11 6
  • BaditzaEx
    Degeaba !, daca nu ofera o cutie automata pe un motor pe motorina sau pe unul pe benzina dar econom. Masina de oras nu trebuie sa fie mica dar si placut/usor de condus, vezi cazul Up/Citigo - nu-s cine stie ce dar sunt exact ce trebuie !
    Degeaba are dimensiuni reduse ( astfel fiind usor de parcat ) daca nu are si o cutie automata ( este obositor mai ales in trafic si mai ales pe un motor mic cutia manuala )
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru