Noul Renault Symbol va fi produs de acum doar la Mioveni, dar nu va fi vândut decât în Turcia şi Algeria

de Mircea Meșter
Vineri, 09.11.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generaţie a modelul Symbol, lansată în această săptămână la Salonul de la Istanbul, nu va fi comercializată în România. Modelul va fi însă asamblat la Mioveni alături de noul Logan.

Unul dintre modele care au făcut carieră în România, Renault Symbol, nu va mai fi vândut în România odată cu noua generaţie, prezentată de Renault în cursul acestei săptămâni în cadrul Salonului Auto din Istanbul.Modelul va fi însă produs la Mioveni, pe linia de asamblare a noului Logan, cele două sedanuri de segment mic împărţind atât dedesubturile tehnice, cât şi o mare parte dintre elementele de design. 

Informaţia a fost dezvăluită de Thomas Dubruel, directorul comercial al mărcii Dacia, în cadrul sesiunii de teste pe care Dacia a organizat-o pentru noile Logan şi Sandero în această săptămână în Spania.

"Renault va continua comercializarea actualului Symbol în România până la finalul acestei generaţii, iar ulterior vom opri vânzarea acestui model. Singurele ţări în care va fi comercializată noua generaţie a lui Symbol vor fi Turcia şi Algeria, care sunt foarte importante pentru modelul Renault", a afirmat Dubruel.

Comentarii (9)

  • razvanis
    Logic din moment ce Symbol nou e fix loganul nou,
    51 2
  • Pentru Symbol arata super bine. Daca se vindea in Romania mai vindeau astia Logan din ciuciu :)
    13 39
  • Alex Radoi
    Pacat ca nu este disponibila climatizarea automata de pe Symbol si pe Logan. Dar poate fac rost de una de la baietii din uzina... :)))))))))))))))))))
    43 7
  • Cand am spus ca din punctul meu de vedere, ca si oferta acest Symbol este FAIL, n umasina in sine, ci faptul ca avea sa fie vandut in paralel cu Logan, care de fapt e aceeasi masina cu 2 dotari in plus pt Symbol, au venit vanzatorii de Renault pe aici si-au explicat in comentarii kilometrice ca de fapt Symbol este bine delimitat fata de Logan, este altceva, este un concurent aprig pt Aveo si Kia Rio, si ma refeream in special la Europa de Est, nu doar la Romania, pai Aveo si Rio se vand doar in Turcia si Algeria? Daca il vindeau si la noi si-n toata regiunea de Est ar fi fost o mare tampenie, drept urmare aceasta decizie.
    31 22
  • Pai va ramane ceea ce este, adica un Logan mai mic si mai urat! Ce rost aveau doua masini similare ca dotari si aspect pe aceeasi piata?! S-ar fi canibalizat reciproc...
    14 20
  • Avand in vedere ca va fi produs la noi, cu siguranta dotarile de pe el vor fi "bricolate" aftermarket pe Logan, asa cum e acum cu incalzirea in scaune si altele. Numai ca va costa destul de mult sa iti schimbi aerul conditionat in clima automata, cu siguranta..dar cine va vrea intr-un an si ceva va putea cu siguranta. E pur si simplu Logan, doar cu grila schimbata...
    13 4
  • BaditzaEx
    nu suprinde cu nimic, dar ma bucur caci astfel Dacia va capata o mai buna cota din pta Europeana si-si va consolida pozitia
    10 1
  • Symbol intotdeauna a fost o alternativa mai interesanta decat alte "straineze" de import... pacat !

    Nu s-ar fi canibalizat deloc cu Logan, dar din moment ce am aflat ca se fabrica in Romania... e de inteles decizia lor. Multi romani au inca proasta impresie ca tot ce e strain e mai bun.
    23 4
  • @hm
    Probabil ca n-ai citit bine toata stirea, decizia lor se referea la toata Europa, nu doar la Romania, poti sa spui ca europenii sunt reticenti la Dacia fabricata la noi? Chiar deloc, cu sigla Renault pe capota ar fi fost si mai bine ca imagine, daca n-ar fi fost un Logan 2 cu sigla schimbata . Oferta in paralel a fost valabila cu primele 2 generatii de Symbol, aveau un exterior diferit, mai ales penultimul model, nu semana deloc cu Logan exterior/ interior si avea sens ca oferta, ai spus bine ca Symbol a fost o alternativa, dar nu mai este.. Decat s-o dai pe idei preconcepute cum ca ce se fabrica la noi nu e bun pt romani si europeni, e mai realist sa vezi ca aceasta decizie are legatura tocmai cu canibalizarea si se vinde chiar pe pietele unde modelele Dacia au de fapt sigla Renault.
    7 9

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru