OFICIAL: Volkswagen lansează un brand low-cost, dar nu ameninţă momentan Dacia

de Bogdan Mirică
Marti, 12.02.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a anunţat că va lansa pe piaţa din China un brand low-cost, alături de partenerii săi chinezi. Momentan, este neclar dacă această marcă ieftină va fi adusă şi în Europa pentru a concura cu Dacia.

Volkswagen a dezminţit întotdeauna zvonurile privind crearea unui brand low-cost, deşi a apreciat mereu progresele făcute de Dacia în acest segment. Se pare însă că germanii chiar pregăteau o ofensivă, ţinută ascunsă de oficialii brandului până astăzi.

Martin Winterkorn, preşedintele Volkswagen, a confirmat naşterea unui viitor brand low-cost, destinat mai întâi pieţei din China. Informaţiile potrivit cărora Volkswagen pregăteşte un brand rival pentru Dacia pe piaţa europeană rămân aşadar la stadiul de zvon.

Brandul cu produse abordabile va fi lansat doar în Ţara Marelui Zid, primul produs urmând să fie un automobil ieftin, al cărui preţ va fi cuprins între 6000 şi 7000 de euro. Pentru a putea construi un asemenea model, nemţii vor avea nevoie de ajutorul partenerilor săi chinezi, care vor construi o bună parte din viitoarea maşină.

Esential 6000 de euro ar urma să coste maşina ieftină creată de Volkswagen pentru China.
Strategia germanilor este aceea de a lansa în China un model abordabil cât mai curând posibil, având în vedere apetitul acestei pieţe pentru vehicule low-cost. Pentru a fi siguri de succes, germanii vor lansa mai multe variante de caroserie, crescând astfel acoperirea gamei.

Ulrich Hackenberg, directorul departamentului de dezvoltare Volkswagen, a declarat că automobilul nu va avea un aspect ieftin şi va fi mai mult decât un simplu instrument destinat mobilităţii în orice condiţii.

Despre numele noului brand nu există informaţii şi este încă neclar dacă el va apărea şi în Europa pentru a fura din clienţii Dacia.

Cu siguranţă însă vom vedea modelul de buget şi pe piaţa din India, mare amatoare de maşini ieftine.

Comentarii (17)

  • povesti...........
    ............de ce? simplu,cea cheala va porni de undeva ....de unde se va opri un logan full....concret:undeva de la vreo 12000euro(asta in cel mai optimist caz)...deci batalia se va da eventual intre ''varf'ul,,dacia logan si ,,coda''vw(acest model in discutie)......o marja relativ nesemnificativa iar motivatia potentialilor cumparatori la aceasta suma nu tine neaparat numai de pret ci si de alte aspecte......deci rezultatul acestei ecuatii e ca nu foarte multi vor sta pe ganduri:,,oare ce sa-mi cumpar,DACIE SAU VW?''
    12 7
  • tare faza cu piata din india ,,mare amatoare de maşini ieftine''merge cu.....................vorba ,,musai ca de voie buna''.
    5 0
  • antonny
    pentru piata din China va fi VW iar pentru Europa va fi Seat .....nu pare decat o Bora stilizata .....
    10 17
  • @antonny
    In imagine este modelul Santana, scrie clar pe el, care se vinde in America de Sud, viitoarea marca low-cost este altceva si nu stie nimeni cum va arata primul model.
    22 3
  • @@antonny
    si nu stie nimeni cum va arata primul model.....parca e titlu de tabloid

    pe bune?
    oare cum ar putea arata "noul" model de WV?
    9 11
  • ai lasa-ma !
    wow...poate arata noua marca low cost , mai low cost decat satana din imagine ? :))) only VAG can do this :)))))))
    18 9
  • mai low cost decat skoda si vw? oare ce ar putea sa fie?:))
    12 8
  • Modelul acesta este comercializat deja pe mai multe piete, america Santana si Vento comercializat in india la un pret de circa 10.000E
    1 3
  • Nu sunt fan al masinilor germane, insa daca VW se hotaraste sa lanseze un model low-cost pe piata europeana, cu siguranta ca Dacia, respectiv Renalult, vor avea o problema.

    In primul rand uitati-va la cifrele foarte bune de vanzari pe care grupul VAG le inregistreaza in Europa, mai alest in estul continentului, chiar si fara un model low-cost. In al doilea rand, intre noi fie vorba, nemtilor de la vw le-a cam mers totul din plin! Ca e vorba de calitate, de un marketing extraordinar, la care se mai adauga si prejudecatile cumparatorilor, este cu totul altceva. Insa un lucru este cert! In ultimii ani marca asta nu a prea cunoscut gustul esecului. Succesul pe care il au in WRC nu este decat o incununare a reusitei lor.
    Celor care isi bat capul cu diferentele pret-dotari care vor exista intre un eventual model low -cost VAG si produsele Dacia, le spun sa nu-si bata capul! In momentul in care VAG va lua decizia asta , da o va lua, vor fi siguri ca au vanzari asigurate.
    17 7
  • anti-vw
    dar skoda ce e??
    8 8
  • anonim
    e de inteles ca dintre dacia si vw , vw e mai bun treb sa fi batut in cap sa alegi dacia ...... in leg cu skoda de de brandul vw apartine asa ca asta spune tot .... :)
    4 6
  • Florin
    Prieteni, VW low cost pe piata din Europa nu o sa vedeti sub 14000 Euro ! De ce ? Pai din 2 motive :
    1. Skoda Rapid care pleaca de la 12-13.000 de Euro
    2. In China masinile VW au motoare Euro 1-2 deoarece chinezii nu au norma de poluare impusa ca in Europa ca Euro 5 si Euro 6 iar ca sa respecti aceste standarde in Europa te costa .
    1 2
  • @Florin
    Prietene, citeste mai atent! Nu e vorba de un VW low-cost ci de un Brand al lui VW, ceea ce nu inseamna ca se va numi VW. Si daca Renault a reusit sa faca o masina low-cost suficient de moderna ca sa se vanda pe piata euopeana, de ce nu ar reusi si VW? Sunt foarte marci care au avut ceva traditie si care au incetat sa mai existe. Trebuie doar sa considere nemtii ca merita sa resusciteze o asemnea marca si s-a dus cu suprematia Dacia in segmentul asta!
    3 3
  • foarte multe marci
    1 1
  • poate reinvie marca Trabant.........numele ar fi, emotiile ar fi.....
    2 0
  • Florin
    @Misa
    Prietene oricum s-ar numi Nu conteaza, Skoda este brandul low cost al VW, acum ca sa scoata si sub Skoda care spuneam ca pleaca de la 12-13 mii ar insemna sa afecteze destul de serios vanzarile acestui brand deja low cost. Singura sansa de reusita este sa scoata ceva cu echiparea lui logan cu un design poate ceva mai frumos la 10.000 Euro in varianta full options insa pana atunci va iesi generatia a 3-a de Logan.
    0 1
  • @Florin

    Prietene, esti intr-o eroare vadita. Doar pentru ca produce cele mai ieftine masini din cadrul grupuui VAG, Skoda este departe de a fi o masina low-cost. Nu are cum sa fie din moment ce este mai scumpa decat multe dintre masinile europene din aceeasi gama, masini pe care nimeni nu le incadreaza ca fiind low-cost. Desigur daca vorbim de aceeasi echipare!Cat despre confort si calitatea materialelor din interior este mult peste concurenta. Cel putin noua Octavia ofera ceea ce la alte marci gasesti doar la clasele superioare. Daca VW nu va lansa un brand cu adevarat low-cost in Europa, decizia sa de datoreaza faptului ca va considera ca nu are de ce. Oricum pe Batranul Continent sta cel mai bine la vanzari. Daca insa va dori sa o faca sunt absolut sigur ca nu se va impiedica in generatia a III-a de Logan.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru