Opel va avea și un al patrulea SUV în gamă: sosia germană a actualului Peugeot 5008

de Bogdan Mirică
Vineri, 07.04.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
PSA le va oferi celor de la Opel materialul necesar construirii unui SUV de dimensiuni mai mari. Acesta va prelua tot ce are în prezent Peugeot 5008.

După ce am văzut încă o imagine teaser a viitorului Grandland X, SUV-ul compact pe care Opel îl va arunca în bătălia cu Nissan Qashqai și, de acum fratele, Peugeot 3008, constructorul german vorbește despre un nou produs de acest gen.

Este vorba despre un SUV de mari dimensiuni, care are urma să devină vârful de gamă Opel. Chiar noii proprietari, francezii de la PSA, înaintează ideea unui astfel de vehicul, care ar urma să fie produs până la finalul acestui deceniu la uzina din Russelsheim, alături de Insignia.

Având în vedere legăturile strânse dintre Opel și PSA, viitorul SUV mare din gama Opel va prelua platforma EMP2 a fratelui francez Peugeot 5008. Asta înseamnă spațiu interior generos și posibilitatea oferirii unui habitaclu cu cinci locuri.

Un alt SUV aflat pe ordinea de zi Opel este urmașul actualului Mokka X. Acesta are deja cinci ani de activitate, a primit un facelift în 2016 și până în 2020 va avea parte de un înlocuitor. De fapt, noul Mokka X ar trebui să debuteze chiar începând cu 2019, urmând să fie dezvoltat pe aceeași arhitectură ca Citroen C3 Aircross.

via automotivenews (înreg.)

Comentarii (3)

  • În legătură cu teaserul, am văzut o imagine în care nu am văzut nimic de fapt.
    3 0
  • daca iti pui ochelari fumurii se distinge silueta si unele detalii din zona frontala

    ...pe cuvant
    2 1
  • inexorabil
    Sigur că am jubilat pentru faptul neașteptat că RC a măritat Opelul, dar, totodată, aș minți dacă aș nega că ȋmi pare rău de soarta deja anunțată a Blitz-ului. Astfel, mi se confirmă o bănuială cu greutate de certitudine, pe care, de fapt, orice om dotat cu un minim spirit de observație o poate avea: PSA avea nevoie (mai exact spus: se folosește!) de Opel, urmărind cu prioritate două scopuri mari și late:

    1) Să aibă acces (contracost, desigur, dar eventualele câștiguri…merită din plin!) la cele mai promițătoare tehnologii electrice din lume, concepute peste Ocean;

    2) Să profite de renumele din Europa al firmei germane, consolidat ȋn atâtea decenii, pentru a se impune ȋn conștiința consumatorilor europeni ȋntr-un mod mai accentuat decât a reușit ȋn nume propriu (la urma urmei, trebuia ochit ceea ce era mai accesibil ca preț ȋn tabăra teutonă, că doar francezii n-ar fi ȋndrăznit să se gândească la ceva …”premium”, de pildă BMW).

    Legat de acest ultim punct, nostim este următorul fapt: consumatorul standard auto nu este neapărat și consumator de cultură auto. Aceasta fiind premisa, clientul-tip (bineȋnțeles, comod din fire) care se axează pe Opel ori nu catadicsește să știe, ori nu-l interesează la cine se duce profitul…Ȋn mintea lui invariabilă, vibrează o singură idee și o singură noimă: vrea mașină mai ieftină, cu consum excelent, relativ ușor de ȋntreținut și care ȋi insuflă ȋncredere prin abundența de deținători. Cu detaliile astea “redundante” privind viziunea despre proprietate, individualitatea de brand și semnificațiile de substrat ȋși bat capul “misticii” automobilismului (precum subsemnatul), care TREBUIE crunt și neȋncetat combătuți, ȋn numele sacrosanct al libertății de acțiune, al logicii corecte politic, al valorilor democrației, al drepturilor omului, al liniștii publice.
    0 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru