Feedback

Se întâmplă și la case mai mari: Bentley Bentayga, rechemat în service pentru mai multe șuruburi care nu au fost strânse

Publicat Joi, 24.11.2016
de Bogdan Mirică
Comenteaza 11
Se întâmplă și la case mai mari: Bentley Bentayga, rechemat în service pentru mai multe șuruburi care nu au fost strânse - Poza 1
Bentley a anunțat că va rechema în service 88 de unități ale SUV-ului său de lux Bentayga. Motivul? Mai multe șuruburi nu au fost strânse corespunzător.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Rechemările în service se întâmplă și la case mai mari. Chiar dacă te cheamă Bentley și ai o tradiție de câteva decenii în dezvoltarea unora dintre cele mai luxoase mașini de pe glob.

Recent lansatul Bentayga, primul SUV din istoria companiei, va fi supus unui recall. Din fericire pentru noi europenii, acesta vizează doar câteva exemplare vândute în Statele Unite.

În timpul unor verificări de rutină, Bentley a aflat că sistemul care verifica gradul de intensitate a strângerii șuruburilor avea o serie de valori eronate. Prin urmare, au existat suspiciuni că anumite șuruburi de la nivelul planșei de bord și al scaunelor nu au fost strânse suficient.

Esential 88 de exemplare sunt afectate de recall.
După mai multe verificări, temerile s-au adeverit, scaunele și planșa de bord nefiind corect instalate. Bentley susține că de-a lungul timpului prinderea acestor părți ale interiorului s-ar putea slăbi și ar putea afecta nivelul de siguranță pe care Bentayga ar trebui să îl ofere în cazul unui accident.

Bentley și-a notificat deja clienții, invitându-i în service. Operațiunea va fi destul de simplă și va presupune doar strângerea șuruburilor și verificarea lor. Gratuit, bineînțeles.

În total, doar 88 de unități sunt afectate de acest recall.

via carscoops


Comentarii (11)

  • kalashnikov
    clientii vor fi intampinati in service cu sampanie fina si caviar, sa le ma ia amareala din gura, da bravo ma
    16 4
  • @kalashnikov
    Hai zi ca nu ai vrea si tu sa te aflii printre ei ! :)))
    11 7
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • hazard
    marele tzaran sef de la urgent curier are asa ceva. Avand in vedere ca inainte calarea vaci si magari nu cred ca o sa aibe vreo problema ca nu-s stranse suruburile alea.
    18 2
  • Nu va mai mirati asa. Englezii nu mai stiu sa faca masini din anii '60.

    Clarkson are un documentar interesant in care explica de ce majoritatea firmelor auto britanice au dat faliment sau au fost cumparate de nemti, indieni si chinezi:

    https://www.youtube.com/watch?v=b9ztUlve9jc
    13 1
  • Capcaunule. Tu habari n-ai de industria auto, si vorbesti iar baloane.

    Uite clip in care nemtii tai sunt corijenti la nivelul de calitate pe care-l ofera un competitor la clasa medie in west.

    https://www.youtube.com/watch?v=ipREbM1nmeQ

    A zis ca masina asta desi este de clasa medie ofera confortul unei clase Executive, gen scaune spate regalbile electric, jaluzele electrice, incalzire/ventilare, si control audio-climate. Lucruri pe care B8 nu le ofera nici la 6j de mii. Apoi materialele sunt din zona superioara .
    2 14
  • @Andy
    Te faci de ras cu asemenea afirmatii. Englezii din 1998 cand a aparut Rolls Royce Silver Seraph si pana astazi au facut cele mai bune masini ale lor. Exceptie cateva Rolls-uri unicat de prin anii 30 40 care chiar sunt perfecte, nemuritoare si inegalabile.
    Dar acum au atins apogeul mai ales Aston, Bentley, Rolls si Range Rover. Au cea mai buna gama care a existat vreodata. Stai sa vina si noul Phantom. Pune la respect pe toata lumea. Sunt peste masinile nemtesti si italiene cu 50 de ani. Chiar daca apartin nemtilor RR si Bentley , sunt facute cel mai bine.
    5 13
  • @Scorpionul Pai si ce n-ai inteles? Ti-am zis ca industria auto britanica a dat faliment si a fost ori inchisa ori cumparata de altii. Faptul ca Tata produce Jaguar, BMW - RR sau VAG - Bentley vorbeste de la sine. Daca englezii stiau sa fie competitivi si sa faca masini (problemele de fiabilitate au fost mereu ceva comun pentru ei - stateau mai jos ca francezii si ca italienii in anii '70-90), nu aveau industria auto data la altii sau ingropata (vezi ce s-a intamplat si cu Austin, Rover, MG etc.)

    Si Jeep are in ultimii 4 ani cei mai buni ani din istorie (au vandut in 2015 1.2 mil auto), insa e pe ultimele locuri in clasamentele de satisfactie, fiabilitate si au cele mai multe probleme de fabricatie - proiectare deficitara, lipsa testarii suficiente etc.

    Si vezi ca in anii '30 a existat o firma de care probabil ca n-ai auzit: Duesenberg. Americanii respectivi produceau atunci cele mai customizabile si de lux automobile. Pretul unui model de top sarea de 30.000 $ (cat castiga un medic bun in 10 ani la vremea respectiva) si aveau inclusiv motorizari supraalimentate de 320 si 400 cp!!! Anii '30, atentie! Ca sa nu mai zic ca preturile erau duble fata de un RR similar.
    13 2
  • la dacie mai era asa ceva. nu mai bine le da o cutie mare de chei sa le stranga singuri? si niste bucegi, desigur.
    7 2
  • @@nevertebrata din RM by Madaleasca raioasa din catunul uitat de lume !
    Alea de zici tu sunt masini mortuare nu pot fii numite masini. Deci NEXT !
    3 4
  • Madalescu si Scorpionul. Primul un troll pro japoneze, care face de ras producatorii niponi fara sa-si dea seama (sau poate asta vrea de fapt - e fan VAG sub acoperire), iar al doilea un pustalau de bani gata care se pricepe la masini doar pentru ca i-a dat ta-su masini premium pe mana.

    Sa tot tragi apa dupa astia...sau macar sa le dam niste hartie igienica sa se stearga la mufe.
    8 2
  • @Zoo
    Te roade invidia de la radacina ă ? Hai zi ca nu ca nu te cred :))))
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru