Feedback

Seat Leon ST Cupra devine cel mai rapid break pe Nurburgring

Publicat Joi, 14.05.2015
de Sebastian Toma
Comenteaza 6
Seat Leon ST Cupra devine cel mai rapid break pe Nurburgring - Poza 1
Seat Leon ST Cupra devine cel mai rapid break pe Nurburgring - Poza 2
Seat Leon ST Cupra devine cel mai rapid break pe Nurburgring - Poza 3
Seat Leon ST Cupra devine cel mai rapid break pe Nurburgring - Poza 4
Seat Leon ST Cupra devine cel mai rapid break pe Nurburgring - Poza 5
Seat Leon ST Cupra devine cel mai rapid break pe Nurburgring - Poza 6
Seat Leon ST Cupra devine cel mai rapid break pe Nurburgring - Poza 7
Seat Leon ST Cupra devine cel mai rapid break pe Nurburgring - Poza 8
Seat Leon ST Cupra devine cel mai rapid break pe Nurburgring - Poza 9
Seat Leon ST Cupra devine cel mai rapid break pe Nurburgring - Poza 10
Seat Leon ST Cupra a reuşit să doboare timpul record al lui Audi RS4 Avant B7 pe celebrul Nurburgring. Cel mai rapid break pe Iadul Verde anunţă un timp de 7:58 pe circuitul de 21 kilometri, titrează Top Gear.

SEAT Leon ST Cupra a devenit cel mai rapid break pe Nurburgring. Modelul iberic a reuşit să bată graniţa celor opt minute şi a devansat de la distanţă vechiul record al lui Audi RS4 Avant din generaţia B7. Cel mai rapid break pe circuitul german de 21 de kilometri a reuşit chiar să-şi depăşească varianta de caroserie cu care împarte trenul de propulsie, Cupra SC, în ciuda faptului că este cu 27 de centimetri mai lungă şi cu 45 de kilograme mai grea.

Test drive SEAT Leon ST Cupra

Pilotul spaniol Jordi Gené, responsabil de obţinerea acestui record, le-a explicat englezilor de la Top Gear că lungimea mărită a modelului i-a permis să recupereze timp pe virajele rapide şi pe liniile drepte faţă de ceea ce ar fi făcut cu varianta Coupe. În plus, Gené afirmă că suspensia spate a lui Leon Cupra ST este mai progresivă decât cea a lui Leon SC şi că viteza maximă este mai ridicată datorită coeficientului aerodinamic mai bun.

Esential 7:58.12 este timpul obţinut de Seat Leon Cupra ST la Nurburgring.
Recordul obţinut de break-ul spaniol îl poziţionează pe Leon Cupra ST în faţa unor modele precum Dodge Viper SRT-10, Aston Martin DBS, Audi R8 V8, Alfa Romeo 4C, BMW M3 E92, BMW M5 E60, Ferrari 355 GTB, Honda NSX-R NA1, Chevrolet Camaro SS şi Lotus Exige S. Mai mult decât atât, fostul deţinător al recordului avea o motorizare V8 aspirată de 4.2 litri şi sistem de tracţiune integrală, în timp ce noul posesor al titlului de ”cel mai rapid break pe Nurburgring” are un motor 2.0 turbo şi tracţiune faţă.

Via Seat


Comentarii (6)

  • bai, da' nimic despre consum, fiabilitate....

    asta, pilotu', ne prosteste cu aerodinamica mai buna a unui break (asta e chiar tare) dar nu sufla un cuvant despre LAG-ul si cat i-a consumat motorul ala turbo.

    nu stie o boaba de chimie si nici despre cantitatea de aer care intra prin patrundere nu cunoaste. Ca daca stia, se chinuia un secol si tot nu reusea recordul...
    10 23
  • *pamflet*: ba da de ce au lasat numarul ala acolo ca mai castigau 0.001 secunde
    9 4
  • adi: are filtru de particule? Raspunde
  • Dacă un break - marcă de volum, cu motor de 2 litri, cu tracțiune FAȚĂ - e mai rapid pe circuit decât Dodge Viper, Audi R8, BMW M5 (chiar dacă sunt modele mai vechi). atunci ceva nu e în ordine, ori cu circuitul, ori cu mașinile. Asta dovedește că toate comparațiile astea între mașini (din punct de vedere al "timpului scos") nu au nici un rost și nu sunt relevante.
    8 4
  • Volkswagen isi doboara singuri propriul record , das auto !
    4 2
  • TC1900
    e cu tractiune fata, dar are diferential mecanic
    8 0
  • HAI, TOATA LUMEA , SCOATETI-VA PALARIILE, CA MERITA! BRAVO, SEAT!
    10 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru