Şeful de design de la Toyota va conduce marca Lexus

de Sebastian Toma
Miercuri, 26.02.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tokuo Fukuichi, şeful departamentului de design al mărcilor Toyota, Lexus şi Scion, a fost numit preşedinte al mărcii Lexus.

Esential 10 la sută este creşterea anuală dorită de cei de la Lexus pentru următorii ani, care ar trebui să aibă loc prin extinderea pe pieţele emergente.
Toyota Motor Corporation a anunţat o schimbare importantă la conducerea mărcii Lexus. Modificarea fără precedent îl va muta pe actualul şef al departamentului de design, Tokuo Fukuichi, la conducerea diviziei Lexus, pe lângă funcţia actuală de şef al departamentului global de design Toyota, responsabil şi pentru diviziile Lexus şi Scion. Începând cu prima zi a lui aprilie, Fukuichi va face parte din consiliul de conducere al mărcii Lexus, numirea sa pe postul de preşedinte urmând să fie făcută la întâlnirea generală a acţionarilor, programată de obicei pentru luna iunie.

Lexus a fost înfiinţat în 1989 şi vinde pe piaţa din SUA aproape jumătate din modelele produse într-un an. În 2013, au totalizat 523.000 unităţi vândute.
Pe viitor, japonezii se vor concentra pe pieţele emergente pentru a creşte vânzările.

Actualul şef al Lexus International va părăsi consiliul de conducere al companiei şi va lucra pentru grupul de cercetare şi dezvoltare al Toyota, unde va fi responsabil şef pentru noile modele şi tehnologii ale concernului japonez. Ise Kiyotaka, actualul şef al Lexus, este inginer şi va supraveghea şi dezvoltarea de noi materiale, celule de combustibil şi va manageria implementarea în serie a modelelor sportive la care lucrează inginerii mărcilor Toyota şi Lexus.

Promovarea lui Toku Fukuichi face parte din planul lui Akio Toyoda de a mări importanţa design-ului pentru noile modele ale concernului nipon. Viitoarele modele Toyota promit un design atractiv, iar primul model care va beneficia de acesta este a patra generaţie a lui Prius. Spre deosebire de mărcile premium din Germania, Lexus nu va aborda strategia de extindere a gamei prin lansarea de modele entry-level, compacta CT200h urmând să rămână cel mai mic model din ofertă.

Cei de la Lexus vor să ţintească pieţele din China, Vietnam, Brazilia şi Peru pentru a-şi creşte vânzările în următorii ani.

Via AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (6)

  • maserati
    O decizie foarte proasta,actualele modele Toyota,cu putine exceptii,au un design oribil,asta va strica si Lexus.
    5 5
  • Frumos Lexus-ul din imagine. Are prestanta!
    6 2
  • cu design-erul actual lexus ce se intampla?
    2 1
  • @ironR
    Articolul zice ca pleaca omul de la sefia departamentului de DESIGN Toyota si ajunge la sefia MARCII Lexus... nu la departamentul de DESIGN Lexus!
    Ca atare despre ce plecare de a "designer-ului" Lexus e vorba?

    Si ce treaba are CEO cu un departament de design?
    Credeti ca o sa mai 'deseneze' ceva omul? (nu ca ar fi desenat el personal)... plus ca filozofia Toyota e DIFERITA de filozofia Lexus, ca atare designul este impactat de filozifie , de tipul clientelei, etc...

    Ce oameni...
    2 4
  • @@ironR
    S-o crezi tu ca un designer nu va umbla la design chiar daca acum e CEO.E mult mai rau ca inainte.Inainte de a-ti pine intrebari retorice gandeste putin.
    0 0
  • @@ironR
    S-o crezi tu ca nu va avea nici o influenta.Meseria de baza isi va spune intotdeauna cuvantul.Acum ca e CEO va fi si mai rau ca inainte.Adica el era inainte sef la design si tu spui:"nu ca ar fi desenat el personal".Tu citesti ce tampenii spui?Totdeauna la un department seful da directia si trebuie sa stie sa deseneze chiar daca n-o face personal.Si iti mai pui si intrebari retorice?Ce om...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru