Feedback

Showroom auto în mall: Volkswagen a deschis la București primul Concept Store auto din România

Publicat Vineri, 02.11.2018
de Mircea Meşter
Comenteaza 0
Showroom auto în mall: Volkswagen a deschis la București primul Concept Store auto din România - Poza 1
Showroom auto în mall: Volkswagen a deschis la București primul Concept Store auto din România - Poza 2
Showroom auto în mall: Volkswagen a deschis la București primul Concept Store auto din România - Poza 3
Showroom auto în mall: Volkswagen a deschis la București primul Concept Store auto din România - Poza 4
Showroom auto în mall: Volkswagen a deschis la București primul Concept Store auto din România - Poza 5
Showroom auto în mall: Volkswagen a deschis la București primul Concept Store auto din România - Poza 6
Showroom auto în mall: Volkswagen a deschis la București primul Concept Store auto din România - Poza 7
Showroom-urile vin mai aproape de clienți. Volkswagen a inaugurat în București primul magazin auto dedicat deschis într-un centru comercial.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Centrul comercial Plaza România din București găzduiește începând din această săptămână primul concept store auto deschis de un constructor într-un mall românesc. Noul Volkswagen Concept Store se află la parterul centrului comerical și ocupă un spațiu de 115 metri pătrați în care marca germană expune permanent una dintre mașinile-vedetă ale gamei actuale, dar și o linie extinsă de accesorii și obiecte dedicate brandului din Wolfsburg.

"Volkswagen concept store este răspunsul nostru la schimbările ireversibile din industria auto, dar și de mentalitate a clienților. Am ales să aducem experiența Volkswagen mai aproape de iubitorii mărcii într-un format nou, care completează locațiile tradiționale și deschide drumul spre o audiență extinsă", spune Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen.

Magzinul deschis în București este al treilea concept asemănător pe care Volkswagen îl oferă clienților europeni după cele din Birmingham (deschis de asemenea într-un mall) și Varșovia (inaugurat într-un centru de cumpărături stradal).

Pe lângă zona de expunere și zonele de accesorii, noul Volkswagen Concept Store oferă și oportunități interactive moderne în care potențialii clienți pot interacționa cu mașinile mărcii prin aplicații dedicate de realitate virtuală. 


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru